مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


استراتژی 

بازاریابی اینستاگرام گام پنجم: باصرفه سازی برای کسب درآمد یکی از چیزهایی که اکثری از صاحبان کسب و عمل و بازاریابان سنتی با آن ایراد دارا‌هستند این است که آیا آن ها می توانند از طرز رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و فعالیت حقیقی و واقعی برسند؟ هر چند این یک نگرانی منطقی است، خط مش های متعددی وجود داراست که بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب درآمد باصرفه سازی نمائید . 

سئو در مشهد



حالا 

بیاید به یک‌سری قضیه اشاره کنیم: 

CTA … CTAها کلیه جا: در صورتی‌که می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام و ترافیک رسانه های اجتماعی خویش را به فروش حقیقی تبدیل کنید، می بایست به افراد نشان دهید کجا می‌توانند مال شما را بخرند . اطمینان حاصل فرمائید که دنبال کنندگان شما به لینک و پیوند در بیو سوق‌دهی می‌شوند (“آخرین محصول ها ما را در پیوند پایین مشاهده کنید”) . و CTA رانیز به کپشن های خود طولانی تر فرمایید .(” 

از چیزی که میبینید خوشتان می آید؟ از پیوند جان دار در بیو خریداری کنید”) 

کسب 

درآمد از اینستاگرام 

– کسب درآمد: اینجانب به برنامه های Like2Buy و Have2Have .It اشاره می کنم که به شما کمک می کند یک کاغذ ایجاد نمایید که می توانید عکس ها را در اینستاگرام خویش به تولیدها یا صفحه ها دیگر اینترنت سایت خویش لینک و پیوند دهید . این مضاعف ایده آل می‌باشد چون موانعی را که سبب خودداری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری میشود بر میدارد . 


آموزش 

تبلیغات در اینستاگرام 

– تخفیف ها و تبلیغات: اگرچه اینستاگرام یک پلت فرم بازاریابی آنلاین خوب است، می تواند برای به حرکت پرتاب کردن دنبال کنندگان و خرید تولیدات شما طاقت فرسا باشد . 


یک عدد از راه ها نمایان کردن یک پیشنهاد با بازه ی هنگامی محدود منحصر به فرد اینستاگرام نظیر یک ارائه کوپن یا این که تخفیف می‌باشد . یک پست با کد کوپن (یا لینک و پیوند تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اذن دهد پر سرعت فعالیت کنند، ارسال فرمائید . 


تجارت 

در اینستاگرام 

راهکار 

بازاریابی اینستاگرام قدم ششم: مسابقات یک عدد دیگر از راه های خوب برای استعمال از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و عمل شما ، اجرای مسابقه هست . مسابقات دنبال کنندگان را در زمینه محصولات شما هیجان زده می کنند و می توانند با دادن هدف ی شرکت کردن به افزایش تولید ها امداد نمایند . 


رویه های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام وجود دارد، اینجانب به یک‌سری قضیه اشاره میکنم، البته مسابقات موثر، مسابقاتی می‌باشند که به کسب و کارتان کمک می کنند فروش شما را بالا برود . 

بهترین شیوه برای این عمل از طرز جهت دهی هوا داران هست : 

با اخذ داده ها از کسانی که وارد مسابقه گردیده اند، شما می توانید در آینده از شیوه آدرس اینترنتی مارکتینگ با آن‌ها خرید و فروش فرمایید . 


در 

اینجا برخی ایده هایی که می‌توانید در مسابقات به کار برید میبینید: 

Comment-to-enter-: این همگانی ترین مدل مسابقه ای است که در اینستاگرام می بینم و دلیل خیر و خوبی داراست . مسابقات Comment- to-enter ساده ترین شیوه برای شرکت را دارند، چون آنان تعداد اشخاصی را که شرکت کردن می کنند، به حداکثر می رسانند . به طور کلی، این رقابت ها نیازمند لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا این که تگ کردن دونفر هستند . این سبب ساز شرکت کردن بالایی می‌گردد ، به ارتقاء فالور و شیوع پست ها هم یاری می‌کند . 


نرم افزار 

تبلیغات در اینستاگرام 

– Sweepstakes: با به کار گیری از اپلیکیشن های ارتقاء فالوور اینستاگرام شما می توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و کار خود سوق‌دهی فرمائید . در حالتی که چه این ها دشوار تر هستند، اما در دراز زمان موثرتر می‌باشند چون به شما اذن می دهند که در آتی با یوزرها خوب تر خرید و فروش نمایید . 


– مسابقه عکس: شما می توانید این یک عدد از دو راه و روش را اجرا نمایید . روش اول، رویکرد معمولی تر این می باشد که کمپانی کنندگان با ارسال یک عکس با یک مورد یگانه با استعمال از یک هشتگ یگانه وارد مسابقه میشوند، که پس از آن شما برای گزینش پیروز فیلتر می کنید . این شیوه فوق العاده میباشد زیرا هم معمولی هست وهم به میزان قابل توجهی برای شیوع اخبار کسب و فعالیت شما اثرگذار می‌باشد . شما همچنین می توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با پاداش استفاده فرمایید که بتوانید آدرس اینترنتی های کمپانی کنندگان را جمع آوری کنید . 


آگهی 

در اینستاگرام 

راهکار 

بازاریابی اینستاگرام قدم هفتم: تبلیغات شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمی توانید راهنمای جامعی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام داشته باشید . زمانی که بازه زمانی کار می باشد ، تبلیغات بهترین رویکرد برای تضمین رسیدن سعی های بازاریابی اینستاگرام به بازار انگیزه می باشد . 


در حالیکه ممکن هست برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که می تواند کسب درآمد در آن طاقت فرسا باشد شک داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام شایسته ترین منش برای دستیابی به بازار هدفتان می‌باشند . اما همانقدر که امیدوارید محتوای شما به اشتراک نهاده گردیده باشد هیچ تضمینی نیز وجود ندارد . 


ولی با مدل جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما می توانید اطلاع رسانی را به اشخاصی که برای آنان خواسته می شود سوای نگرانی این که آیا آن ها تبلیغات را می بینند یا این که نه، ارائه دهید . 


شایسته ترین 

شیوه های تبلیغات اینستاگرام : – از تصاویر چشمگیر به کارگیری کنید: اینکه که آگهی های اینستاگرام در کاغذ ی یوزرها مانند هر پست دیگری نشان داده میشود هم خوب می‌باشد نیز بد . از یک سو، آن‌ها مستقر میباشند با دقت به تجربه استفاده کننده – آنان نظیر تبلیغات احساس نمی شوند، به این مضمون‌ که آن ها از صمیم قلب تر میباشند – قابل هضم خیس می باشند . از سوی دیگر، به آن ها نظیر هر پست دیگری نگاه میشود، و این بدان معنی می باشد که آنها ممکن است مثل پست های دیگر به زیر ورقه بروند . ساخت و ارسال رسانه ای که احتمال داراست مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما بهترین بخت برای پیروزی می دهد . 


فروش 

مال در اینستاگرام

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی