مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

بازه زمانی 

بازه زمانی ایندکس شدن تارنما در گوگل چقدر است؟ بسیاری 

از وب سایت های بچه در روزهای ابتدایی عمل خود با خلل عدم ایندکس شدن وبسایت در گوگل و یا این که دیر ایندکس شدن رو به رو می شوند و این سوال برای آن ها پیش می آید که به طور معمول چه بازه زمانی طول می کشد تا گوگل محتوا و تغییرات تازه آن ها تشخیص دهد و به اصطلاح سایت به وسیله گوگل ری ایندکس (re-index) شود؟ آیا راهی وجود داراست که بتوان سرعت آن را افزایش داد؟ 

سئو در مشهد

ایندکس 

شدن در گوگل چیست؟ ایندکس شدن تارنما در گوگل به مراحل محاسبه (crawl)، تشخیص تغییرات و مطالب نو سایت توسط ربات های گوگل و در نهایت نمایش این مورد ها در میان نتایج گوگل گفته می شود . 


برای وبسایت هایی که مطالب خویش را دائماً به روز می کنند و محتواهای نو را به طور مداوم منتشر می کنند، ایندکس شدن سریع یک فاکتور تأثیرگذار در افزایش ترافیک محل ورود وب سایت و جذب استفاده کننده اکثر است . این مورد به خصوص برای وب سایت های خبری دوچندان حائز اهمیت هست . 


در این ویدئو، جان مولر (مدیر تحلیل وبمسترها در گوگل) به این سوال جواب داده هست و بطور خلاصه به یک راه معمولی برای افزایش سرعت ایندکس شدن تارنما پرداخته می‌باشد . 





علت 

دیر ایندکس شدن تارنما در گوگل چیست؟ دلایل مختلفی برای این مشکل وجود داراست اما بطور کلی می بضاعت و توان با اهمیت ترین برهان آن، عدم رعایت یک مقطع هنگامی منظم برای تکثیر مطلب تازه در تارنما هست . 


قرار دادن مطالب نو در تارنما به فیس نامنظم می تواند سبب ساز دیر ایندکس شدن آن در گوگل شود . 


مقاله 

دارای ربط آیا قرار دادن یک سری تگ H1 در یک کاغذ غلط است؟ رویکرد 

های ارتقا سرعت ایندکس شدن سایت در گوگل قرار دادن پیوند مطالب نو در صفحه های حساس سایت(مانند ورقه اصلی) : همانطور که جان مولر در ویدئو به این موضوع اشاره کرد، صفحه ها حساس یک عدد از با اهمیت ترین مواقعی میباشد که ربات های گوگل در هر بار بازگشت به هر وب سایت موضوع نظارت قرار می دهند . وجود لینکی از این مطالب جدید در صفحه دارای اهمیت تارنما می تواند ربات های گوگل را به سمت آن ها سوق‌دهی کرده و در فیض سرعت ایندکس شدن افزایش یابد . 

تکثیر منظم مطالب : با توجه به این که تعداد وب سایت های موجود بر بستر وب دوچندان زیاد هست و در صورتیکه ربات های گوگل هر لحظه و ثانیه به محاسبه همه وب سایت های دنیا بپردازند، ترافیک عظیمی در اینترنت و برای ربات ها ساخت می شود و حتی ممکن می باشد ربات ها به دلیل محدودیت قابلیت انجام این کار را نداشته باشند . با اعتنا به این موضوع، ربات ها بر شالوده میزان گستردگی تارنما و بازه زمانی های وقتی تکثیر مطالب در هر سایت، محدوده ای برای ارزیابی هر تارنما تعیین می کنند . بدین ترتیب تکثیر منظم مطالب می تواند برهه زمانی بازه مراجعه ربات ها برای ایندکس کردن مطالب نو را تعیین نماید . انتشار منظم مطالب، در واقع سرعت ایندکس شدن را نیز ارتقاء می دهد . 

به کار گیری از ابزار Fetch as Google : این ابزار که در سرچ کنسول گوگل قرار دارد، این قابلیت را به وبمسترها می دهد که پس از منتشر کردن محتوای تازه در سایت، آن ها را به گوگل معرفی کرده و در سود سرعت ایندکس شدن در گوگل را ارتقا دهند . 

  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی