مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ 

نسبت به روش‌های دیگر هزینه کمتری دارد چی؟ این چه حرفی است؟ واقعاً نویسنده این مقاله، تا این حد از ارزش رپورتاژهای خبری بی‌اطلاع است؟ اینطور نیست . اجازه بدهید توضیح دهم . 

سئو در مشهد

رپورتاژ خبری در مقایسه با بخش اعظمی از روش‌های تبلیغاتی دیگر، واقعاً هزینه دوچندان معقولانه‌تری دارد . برای مثال، درصورتی که قرار باشد شما یک بنر در یک رسانه مطرح خبری اجاره کنید، دستکم می بایست چند میلیون تومان هزینه نمایید . البته رپورتاژ دادن در همین رسانه، فراوان فراوان کمتر برای شما هزینه دارد . احتمالا چه بسا بتوانید با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا نمائید . این قطعاً یک مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات بنری محسوب میگردد . 



رپورتاژ اطلاع رسانی یک منش خوب برای بازاریابی میباشد . 

با درج رپورتاژ خبری، نه صرفا جنس شما معرفی می‌شود، بلکه مرتبه های گوگل شما هم ارتقاء پیدا می‌کند . 

برای مشورت رایگان، همین شرایط فعلی با ما تماس بگیرید . 

رپورتاژ 

خبری021-63404داخلی 3 


رپورتاژ 

در سئو وبسایت شما تاثیرگذار خواهد بود تا به اینجا دیدید که چطور رپورتاژ میتواند در فروش و برندینگ کسب و عمل شما تاثیر داشته باشد . اما جذاب‌ترین فایده رپورتاژ (حداقل برای عمده کسب و کارها) هیچ کدام از اینها نمی باشد . بلکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو یک وب‌سایت می‌باشد . 


زمانی که شما در سایت‌های بلندمرتبه اینترنتی حضور داشته باشید و از آنان لینک و پیوند اخذ کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: "من وب‌سایت مطرحی دارم . وب‌سایتی که به وسیله رسانه‌های قابل اعتمادی معرفی شده میباشد ." و گوگل دلداده این پیام میباشد و وقتی آن را اخذ می‌کند، عاشق شما نیز خواهد شد . 


مشترکین 

خبرنامه وب لاگ خویش را افزایش دهیدحتما بخوانید: مشترکین مجله بلاگ خود را ارتقا دهید به لطف نشر رپورتاژ آگهی، گوگل شما را به تیتر یک منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد آشنایی و جایگاه‌های بالاتری را در جستجوهای خویش به شما اختصاص می‌دهد . و این وسیع ترین مزیت تکثیر رپورتاژ خبری است . 




رپورتاژ 

شما میتواند به راحتی در گوگل حضور داشته باشد وقتی که دعوا اعتبار است، تنها مردم مطرح نیستند . ما می بایست اعتبار یک رسانه در گوگل را هم در لحاظ بگیریم . 


گوگل به سایت‌ها و رسانه‌های خبری اعتماد مضاعف متعددی دارااست و به کمک رپورتاژ، شما می‌توانید از این اعتماد به فیض خود به کارگیری فرمائید . اما لطفاً غلط برداشت نکنید . البته، خواسته من را نادرست برداشت نکنید . من در زمینه سئو وبسایت شما صحبت نمی‌زنم . فعلاً بحث اینجانب صرفا بر سر چشم شدن رپورتاژی می‌باشد که در یک رسانه منتشر مینماید . 


به لطف اعتبار رسانه‌های خبری در گوگل، درصورتی که رپورتاژ آگهی شما اصول سئو را رعایت کرده باشد و یک واژه مهم مطلوب را هدف قرار داده باشد، به راحتی میتوانید به رتبه‌های بالایی دست پیدا نماید و محل ورود قابل قبولی را از طریق جستجو به دست آورد . این یعنی رپورتاژ آگهی شما در طولانی‌مدت هم تاثیرگذار میباشد و همواره کاربران جدیدی را به وب سایت شما جذب می کند . 


برای روشن‌تر شدن موضوع، رپورتاژهای خبری همکاران ما در دیدوگرام میتواند مثال خیر و خوبی باشد . این رپورتاژها که در دو وب‌سایت زومیت و نمناک منتشر شده بود، مدت‌هاست در برگه نخستین جستجوی "تبلیغات در تلگرام" حضور دارا‌هستند و همین حضور لبریز رنگ باعث گردیده میباشد آدم‌های مختلفی آنها را بخوانند و از این شیوه با سرویس تبلیغات کانال های اجتماعی دیدوگرام آشنا شوند . مطمئناً نیز هنگامی کسی از شیوه یک وب سایت دارای اعتبار نظیر زومیت با یک سرویس آشنا می‌شود، اعتبار بیشتری برای آن قائل می باشد . شاید دیدنی باشد بدانید که تقریباً هر هفته یک‌سری نفر از نحوه وبسایت زومیت با این سامانه تماس میگیرند . 

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی