مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

عناصر 

یک وبسایت یک سری زبانه موفق باید دامنه .com 

را انتخاب کنیم یا مرزو بوم ؟ زمان ساخت یک وب سایت چندین زبانه، گزینش دامنه درست، تصمیم مهمی است که با آن مواجه هستید و از ابتدا درست تصمیم تصاحب کردن به فیض شما خواهد بود . کدام دامنه را تعیین می کنید؟ .com/ .com .uk/ .fr 

سئو در مشهد

تعیین دامنه به میزان دارایی و برنامه های تجاری شما بستگی داراست . مطمئن نیستید؟ از یک مشاور مطمئن و کار بلد پند بگیرید . ما در سی یو اینترنت به بدون‌پول راهنمای شما خوا‌هیم بود . 


به چه شکل 

اسم دامنه و میزبانی هاست خود را برای سئو میان المللی گزینش کنیم؟ اگر 

تارنما شما تازه می‌باشد ، برای ثبت دامنه به پیشنهاد هایی ذیل اعتنا فرمایید : 

*کوتاه 

و بیاد ماندنی باشد ( 1 یا 2 واژه سوای خط تیره ) 

در میان المللی و برای همگی قابل تشخیص باشد (توسط افرادی که به زبان دوم سایت شما حرف می زنند براحتی خوانده و نوشته شود ) *در 

رخ قابلیت واژه و کلمه اساسی خویش را به آن طولانی تر فرمائید ( این مسائل به مشتریانی که شما را پیدا می نمایند امداد می نماید و تاثیر مثبتی بر سئوی تارنما شما دارااست ) 

*مطمئن گردید تمام ورژن ها در دسترس باشند . یعنی در صورتی‌که هدف شما ایتالیایی و انگلیسی است، مطمئن گردید کلیه دامنه هایIt/co .uk/ .COM در دسترس میباشند . داشتن تمام این دامنه ها که به وب سایت شما اشاره می کنند ، به اشخاص یاری می کند راحتتر شما را پیدا نمایند و به معرفی خوبتر مارک شما یاری می نماید . 


هاست اینترنت سایت: شما می توانید هاست خویش را نگهداری نمائید . در صورتیکه برای هر گویش یک تارنما دارید، وجود هاست در کشور مقصد مقداری به نفع شماست . 


کدام 

خوب تر می باشد؟ یک وب سایت والا یک سری زبانه یا یک سری وبسایت به گویش محلی در کشورهای گوناگون ؟ 

مطلقا در‌صورتی‌که منابع کافی در اختیار داشته باشید ، تارنما به لهجه محلی در هر کشوری ، شایسته ترین گزینه می‌باشد . آن ها بازدید بیشتری از موتورهای جستجو به ارمغان می آورند و به شما قابلیت سازماندهی و بازاریابی با سلیقه داخلی را می دهند . 


برای کسب و کارهای کوچک و سوای منابع، ما یک وب سایت یکسری زبانه گرانقدر با تحت مجموعه (sub folder)زبان های متعدد را سفارش می کنیم . 

مثل: 

mysite .com(main 

website) 

mysite .com/it(Italian 

website) 

mysite .com/fr(French 

website) 

و غیره . . . 


پلتفرم 

مطلوب برای وب سایت خود گزینش کنید Wordpress و Joomla شایسته ترین انتخاب برای اینترنت وب سایت های چند زبانه و Magentoو Prestashop بهترین گزینه های مغازه آنلاین بدون پول (open source) میباشند . بیشتر سیستم های بلندمرتبه رئیس محتوا به چندزبانه بودن تارنما دقت کرده اند . انجام این پیکربندی از رویکرد اندازی یک سایت ساده تک زبانه سخت خیس می باشد ، بنابراین به طبع از ارشادوراهنمایی یک کارشناس یاری بگیرید . 


در‌صورتی‌که دارایی کافی دارید ، طراحی وب سایت منحصر به فرد مطلقا مورد ی بهتری خواهد بود . 


آیا 

بایستی یک طراح وب یا گسترش دهنده اینترنت استخدام کنید؟ اکیدا پیشنهاد می کنیم یک طراح که به وب سایت چندین زبانه احاطه دارد ، استخدام کنید . به خاطر داشته باشید ، برداشت اولیه کاربر فراوان موثر و اساسی است .اگر به لحاظ رسد وب سایت شما با یک قالب آماده ساخته گردیده هست ، ممکن میباشد این شم را به کاربر بدهد که شما برتری نسبت به سایرین ندارید . 


چه‌گونه 

طراح تارنما فن ای انتخاب کنیم؟ *آیا آن ها تجربه ای در مورد سایتهای یکسری زبانه دارند؟ نمونه کار آنان را آنالیز فرمائید . 


*آیا 

تجارت و بازاریابی شما را فهم و شعور می کنند؟ 

* پشتیبانی از تارنما چطور؟ در صورتیکه با مدیریت تارنما ناآشنا هستید ، نیاز به فراگیری یا این که پشتیبانی دارید . 


*نظرات راجع به آنان را نظارت نمائید . 


ترجمه 

محتوای خود را به مترجمان مسلط بسپارید بیایید راستگو باشیم . در‌صورتی‌که محتوای وب سایت شما به وسیله یک معنی کننده مسلط ، با مورد دانش سئو و درایت از بازار داخلی ترجمه شود، بخت پیروزی زیاد بیشتری دارید . 

  • ۹۸/۰۳/۱۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی