تجربه
کاربری خوب یعنی بهبود سئو داخلی بهبود تجربه کاربری و ساخت یک شم خوب وقتی که استفاده کننده در درحال حاضر وبگردی در وب سایت شما میباشد یک موفقیت عالی در سئو داخلی وبسایتی میتواند باشد .
راستی تجربه کاربری یعنی چی ؟
درصورتیکه بخواهم به عبارتی سادهتر تجربه کاربری را تعریف کنم رفتار، خصوصیات و احساسات در استعمال از یک جنس یا خدمات را تجربه کاربری آن کالا یا این که سرویس ها میگویند .
وقتی
که استفاده کننده یک شم و تجربه عالی را در تارنما شما سپری نماید چه اثراتی را میتواند داشته باشد؟ مثل سپری کردن دوران عمده اینترنت وبسایت شما و یا دیدن صفحات بخش اعظم و همینطور برقراری تعامل همانند گذاشتن حیث یا این که تماس با شما ممکن است بخشی مضاعف کوچک ولی تاثیرگذار و مهمی باشد در جهت باصرفه سازی سئو داخلی وب سایت شما البته جدا از آنکه بر روی سئو تاثیرگذار می باشد بر روی فروش بیشتر و بندسازی شما نیز فاکتور تجربه کاربری قادر است اثری مستقیم بگذارد .
همیشه یادگرفتن های تجربه کاربری را دورازشوخی بگیرید و نیازی نمی باشد شما کارشناس تجربه کاربری باشید، صرفا به فهم اول آن در کسب و فعالیت خودتان برسید تا حداقلها را رعایت فرمایید و سپس در حالتی که کسب و کاری گران قدر خیس داشتید به فکر جذب نیرو متخصص برای بهبود تجربه کاربری خدمات و یا تولید ها خویش باشید .
برگه
به طور کامل باصرفه گردیده برای نرخ تبدیل کاربر به مشتری تمام وب سایت را بر شالوده فاکتورهای On Page SEO که اشاره کردیم از بالا تا زیر یکپارچه نمایید . از ظاهر صفحه گرفته تا بخش فنی و اطلاعات متا، صفحهی که بهطور قابل قبولی با صرفه شده باشد شامل همه جنبههای ذکرشده در بالا است .
مطمئن شوید که طبق اصول گوگل پیش می روید . از تگهای متا سفارشی، تگهای عنوان و heading ها استعمال فرمایید و مدام محتوای کیفیت خوب ساخت کنید . رابطه بین مطالب را فراموش نکنید، لینک سازی داخلی را به شکل با صرفه انجام دهید . تلاش برای بالا بردن سرعت تارنما فراموش نشود . برای یوزرها اطلاعاتی مهیا نمایید که نیاز دارا هستند و بهواسطه ابزارهای تجزیهوتحلیل طرز تعامل آن ها با تارنما را آنالیز کنید .
هنگامیکه همهچیز در جای مناسبش قرار داشت، به گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل رفته و طریق عملکرد سایتتان را مشاهده فرمایید . درحالیکه موتورهای کاوش صفحه ها را میخزند ، آیا خطایی هم مشاهده میشود؟ خطاهای مربوط به لینک های خراب، صفحات پویا، خطای 404، خطاهای سمت سرور و همچنین خطاهای مربوط به سمت کاربر، خطاهای مو جود در robots .txt، خطاهای sitemap و غیره را پیدا و در پی رفع آن ها باشید . با استعمال از ابزارهای سئو میتوانید کارایی وبسایت را آزمون نمائید و خطاهای خزش رباتهای گوگل را مشاهده فرمایید . این بدان معناست که برخی از صفحات، با کاوش در موتورهای جستجو قابلدسترسی نیستند .
رفع این ایرادات و معضلات در تارنما تاثیر زیاد قابل قبولی بر روی تجربه کاربری و همچنین افزایش سکو وب سایت شما دارد، گاهی این مشکلات باعث پرهیز از ارتقا سکو تارنما ما می شود و حل این مشکلها از مهم ترین امور در On Page SEO است و انقطاع از این سبب ساز فروش بالا هم میگردد که تمام این اهداف در بین بازه ما در جهت انگیزه اصلی یعنی بهبود تبدیل استفاده کننده به مشتری است .
هدفتان باید تبدیل استفاده کننده به مشتری باشد در انتهای هرروز بهجای این که از خویش بپرسید چه مقدار بازدیدکننده داشتهایم، از خود بپرسید به چه تعداد کاربر امداد کردیم، یوزرها در صورتیکه حس رضایت در وبسایت شما داشته باشند تبدیل به مشتری میگردند . اجرای این روشهای ذکرشده در بالا سئو داخلی تارنما را با پایههای محکمی سازه میسازد که برای گوگل مناسب می باشد و سبب ساز به جذب کاربران می شود .
- ۹۸/۰۳/۱۳