مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چطور 

می بضاعت و توان بک لینک و پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟ همانگونه که گفته شد در قبل تارنما های متعددی به عامل داشتن بدلینک های خریداری شده یا به وسیله کلاه سیاه سئو یا این که black hat SEOs شاخته شده بودند جریمه شدند . ولی چه بسا در صورتیکه از این تکنیک ها به کارگیری نمی کنید، ممکن هست کماکان وب سایت های اسپم گردیده فارغ از اطلاعتان به سایت شما لینک و پیوند شوند . برای مثال بعضی افراد گرفتار سئو منفی یا negative-SEO شده یا این که ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایید و سبب ساز شود که گوگل یک لینک و پیوند را غیرطبیعی تلقی نماید . 

سئو در مشهد

اولی چیزی که نشان می دهد شما به استدلال بدلینک ها جریمه شده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ وبسایت تان می‌باشد . 


در صورتیکه چنین اتفاقی بیفتد می بایست از اولیه منشاء همگی لینک و پیوند هایتان را چک کنید . 


به 

Google Search Console بروید در بخش Dashboard، مورد “Search Traffic” را تعیین کرده و بعد برروی “Links To Your Site” کلیک فرمایید . 

در نصیب چپ، “Who Links The Most” را می بینید، بر واژه “More” کلیک کنید . 

سپس، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همه پیوند های جان دار در وب سایت تان را که گوگل از آن ها اطلاع دارااست را محاسبه نمایید . 

پیوند ها را مرور کنید، به دنبال لینکی بگردید که ممکن می باشد کیفیت بدی داشته باشد . 

طرز 

حذف اسپم بک لینک 

ممکن می‌باشد شناسایی بعضی از این پیوند ها بسیار معمولی باشد در حالیکه برخی دیگر مضاعف سخت می باشد . به دنبال URLs بی کیفیت دربرگیرنده اعداد و حروف تبارک ، وبسایت های خارجی، سایت هایی که یک سری جایگاه به وب سایت تان پیوند شده اند، بگردید . 


لیستی از لینک هایی تهیه و تنظیم فرمایید که مطمئن هستید که سکو بندی سایت تان را به طور منفی ذیل تاثیر قرار داده اند . 

3 . 

چگونه می بضاعت لینک های اسپم را حذف کرد؟ باید اذعان کرد که نمی توانایی لینک و پیوند های اسپم را به سرعت و به راحتی از فی مابین برد . 

درحالیکه ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس هستند، البته شایسته ترین رویکرد برای حذف بدلینک های بد به چهره دستی و به راه و روش زیر است: 

اولین قدم این می باشد که با مسئول وبسایتی که این بک لینک ها از آنجا آمده اند تماس بگیرید و از وی بخواهید که چنین لینک و پیوند هایی را حذف کند . برای اینکار می بایست اطلاعات تماس وی را پیدا کرده و با صادر کردن پست الکرونیکی صمیمانه از وی چنین درخواستی فرمائید . 

اغلب جواب نمی گیرید . گام دوم این است که خودتان آنها را ازبین ببرید . این بدان معناست که از گوگل بخواهید تا چنین پیوند هایی را در محاسبات الگوریتمی خویش دخیل نکند . 

ابتدا باید یک فایل نوشتاری تهیه نمایید خوب تر است که این فعالیت را اولیه در Google Doc انجام دهید، وسپس این را در فولدر .txt کدگذاری گردیده با ASCII UTF-8 یا 7-bit نسخه برداری فرمایید . 

مطمئن شوید که حذف شدگی ها نه تنها در تراز دامنه بلکه در URL نیز انجام داده اید . برای اینکار، “domain:” را در جلوی اسم هر کدام از دامنه ها اضافه نمائید . برای نمونه در صورتی‌که بک پیوند هایتان از سایتی با اسم com آمده باشند، می بایست در فایل نوشتاری خویش چنین چیزی را بنویسید . 

آنگاه به Google’s Disavow Tool page مراجعه فرمایید . 

وبسایت خود را تعیین کرده و بر “Disavow links” کلیک فرمایید . 

آن گاه فایلی را که صحیح کردید آپلود نمایید . 

گوگل یک پیام ترسناک نشان تان خواهد بخشید که می گوید” این یک خصوصیت پیشرفته هست و باید با احتیاط از آن به کار گیری شود…”خوشبختانه شما از اسپم بودن چنین لینک و پیوند هایی اطمینان دارید پس ادامه دهید و بر “Submit” را کلیک فرمایید . 


  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی