مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چگونه 

متوجه شویم که یک لینک، فالو یا نوفالو است؟ چه‌طور لینک های نوفالو را از فالو تشخیص دهیم؟ در حالتی که از مرورگر کروم به کارگیری می فرمائید به ترتیب به نصیب View>Developer>View Source بروید . از طرز رایت کلیک بر روی هر لینک و پیوند و رفتن به مورد Inspect Element هم می توانید جزئییات هر لینک و پیوند را مشاهده کنید . در مرورگر فایر فکس هم بر روی کاغذ رایت کلیک کرده و به View Page Source بروید . در سورس هر صفحه می توانید نوفالو بودن یا فالو بودن هر لینک را تحلیل نمائید . 

سئو در مشهد

برای اشخاص حرفه ای که دائما میخواهند از فالو یا نوفالو بودن لینک ها آگاهی یابند، افزونه هایی هم برای مرورگر کروم و نیز برای فایرفاکس وجود دارد که به چهره خود کار و از طریق رنگ ها، این دو نوع لینک و پیوند را از هم تفکیک می کنند . 


در‌صورتی‌که از مرورگر فایرفاکس به کارگیری می کنید افزونه Nodofollow و در حالتی که استفاده کننده مرورگر کروم هستید پلاگین NoFollow Simple را نصب فرمایید . 


چه گونه 

پیوند های فالو کسب کنیم تا اینجا جدا از شرایط لینک و پیوند ها، در رابطه اهمیت آنها کلام کردیم . ولی احتمالا شما بخواهید که یکسری لینک فالو نیز برای وب سایت خویش داشته باشید . شایسته ترین رویه کسب پیوند های فالو راه های نرمال می‌باشد . محتوای استفاده کننده پسند تولید فرمائید تا آن‌ها به صورت طبیعی به اشتراک گذارده شوند . خط مش های دیگر نظیر پست مهمان به ویژه در تارنما های دارای ربط می تواند علاوه بر بهبود سئو سایت، منجر ساخت ترافیک ارجاعی به تارنما شما شود . 


پیوند 

فالو یا این که نوفالو؟ به دنبال کدام یک باشیم؟ برای داشتن یک راهکار عالی در کسب بک پیوند ها همواره بین کسب هر دو مدل پیوند نوفالو و فالو تعادل ایجاد فرمائید . لینک های فالو تاثیر متعددی در سئو دارند، اما به کارگیری از هر دو جور لینک و پیوند در بازاریابی آنلاین مهم می‌باشد . 


  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی