مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


آیا 

لینک های نوفالو برای سئو بد هستند؟ آیا 

لینک و پیوند های نوفالو برای سئو بد هستند؟ بسیاری از اشخاص فعال در سئو لینک های نوفالو را برای سئو بد می‌دانند . آیا این لینک و پیوند ها به آن اندازه که توسط آن ها گفته می شود، بد هستند؟ پاسخ این سوال نه هست و شاید اکثری از شما را غافلگیر کرده می‌باشد . در ادامه به این موضوع می پردازیم که چرا این افراد در خطا می باشند . 

سئو در مشهد


بک 

پیوند ها نویسندگان در شروع مطالب خویش کارایی می نمایند که در گزاره ای کوتاه در ابتدا، هم اکنون و هوای ماجرای کتاب را شرح دهند . در لینک و پیوند دهی به مطالب هم همین قصه برقرار است . متن لینک ها بیان کننده موضوعیت کاغذ می باشد . 


اولیه از همگی این‌که لینک هایی خوب هستند که طبیعی بوده و بر شالوده تکنیک های کلاه سپید به دست آمده باشند . این جور پیوند ها اشاره به کاغذ دیگری دارا هستند و محتوای آن را تایید می کنند . 


به تیتر نمونه در شرای ما همین جا به وب سایت دیگری لینک و پیوند دهیم، به گوگل و بقیه موتورهای جستجو اعلام می کنیم که مطالب آن لینک، با این برگه در ارتباط بوده و دارنده محتوای با ارزشیست . 


این مدل لینک و پیوند ها موجب ارتقاء پیج رنک آن برگه شده و در نتایج کاوش نیز سکو بالاتری را کسب می کنند . موتورهای جستجو با به کار گیری بضاعت و توان خویش قدرتمند به شناسایی فرمت این گونه پیوند ها می باشند . 


این 

مسئله چه‌گونه برای سئو می تواند بد باشد؟ سوال هوشمندانه ایست . در بعضا مواقع، نویسنده مطلب لینک را با تگ نوفالو در کد آن منتشر می کند . این تگ به موتورهای جستجو اعلام می کند که امتیاز ورقه را به آن لینک و پیوند انتقال ندهند . 


این فعالیت به مذاق خیلی ها خوش نمی آید . انگیزه از نوفالو کردن لینک و پیوند ها، پرهیز از اسپم کردن افراد در لیست کامنت ها و دیگر نصیب هاست . بعضا مواقع هم این سیستم موجب فالو نشدن چه بسا صفحه های دارای اعتبار هم می گردد . 


چه گونه 

یک لینک نوفالو می تواند تاثیر مثبت داشته باشد؟ اول از کلیه اینکه فالو یا این که نوفالو بودن یک پیوند موجب برد یا ناکامی در سئو نمی شود . سئو خارجی سایت در بلند مدت تاثیر گذار است . یک لینک و پیوند نوفالو نیز در اینجا هیچ تاثیر حقیقی و واقعی بر روی پیج رنک نخواهد گذاشت . 


ثانیا این پیوند ها کارکرد های مثبتی هم دارا‌هستند . آنان موجب ساماندهی کاربران به تارنما شده و در سود سئو تارنما افزایش می یابد . 


مهمتر از همه این که این لینک ها نوفالو موجب درایت یوزرها از وجود وب سایت شما می گردد . در‌صورتی‌که کاربری لینک و پیوند شما را در سایتی ببیند، آنها در ظاهر نمی توانند متوجه فالو یا نوفالو بودن آن بشوند . آن‌ها تنها لینک ها را به عنوان روزنه نو از مطالب مشاهده می کنند . 


آن ها با استفاده از این لینک ها وارد وبسایت شما شده و در رخ با بها بودن محتوای آن، به مطالعه دیگر قسمت های وبسایت شما پی پردازند . این درگیر شدن یوزرها با سایت، احتمال خرید تولیدات یا این که خدمات شما را افزایش می دهد . 


با 

به کار گیری از ابزارهای مناسب، سئو را آسانتر کنید داشتن یک راهکار سئو مطلوب نیازمند فعالیت مضاعف زیادیست . ابزارهایی در این مسئله وجود دارند که کار شما را در لینک و پیوند سازی آسانتر می کنند . 


یک عدد از شایسته ترین ابزارهای آنالیز پیوند های سایت شما و رقبایتان، ابزار Open Site Explorer می باشد . با استعمال از این ابزار ارزش لینک های شما گزارش گردیده و فالو یا این که نوفالو بودن آن‌ها به اطلاعتان می برسد . 

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی