مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئو چیست

روزها 94 درصد یوزرها پیشین از این‌که مال یا این که سرویسی یا این که خریداری کنند، در موتورهای جستجو در موضوع آن کاوش می کنند . آن‌ها یک لیست از وب‌سایت‌های دارای ربط با کلماتی که در موتور جستجو وارد کرده‌اند می خواهند . مردم اینترنت سایت‌هایی را بازدید مینمایند که در بالای این لیست باشند، چون این وب سایت بیشترین رابطه را با لغات واردشده در موتور کاوش دارند . بیشتر شما می‌توانید رقبای تجاری‌تان را در بالای این لیست‌ها ملاحظه کنید . مطالعات نشان داده که تقریباً غیر ممکن می باشد شما به مشتریان عمده دسترسی داشته باشید در حالتی که وب‌سایتتان بالای این لیست نباشد . اگر در تعجب هستید که چرا رقیبتان در بالای این لیست قرار داراست دلیلش یک تکنیک بازاریابی به اسم سئو می‌باشد کلمهٔ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization می‌باشد . سئو یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای کاوش . این تکنیک وبسایت شما‌را توانمند می‌سازد زمانی کسی کلمات معینی را وارد می‌کند، وب سایت شما بالاتر از میلیون‌ها وب‌سایت در نتایج نخستین جستجو چشم شود . سیستم موتور جستجو داده ها هر ورقه را جمع‌آوری مینماید و کمک میکند تا مردمان چیزهایی که دنبالش می باشند پیدا نمایند . وقتی صفحات سایت شما بالاتر باشد امکان دسترسی اشخاص بیشتری به آن وجود داراست . برای این‌که وب‌سایت شما در اوایل لیست باشد، وب‌سایت شما می بایست تمام محتوا و مواقعی که موتور کاوش تقاضا می‌کند را کاملاً دارا باشد . سئو می تواند در این مورد به شما یاری کند . سئو همت می کند متن‌ها، فهرست‌ها، لینک‌ها، عنوان ها صفحه ها و تمام اطلاعات کدهای html وب‌سایت شما را پیدا نماید . برای مثال زمانی کسی واژه کتاب را کاوش می‌کند، موتور کاوش در فی مابین صفحه های برای نتایجی می گردد که این کلمه و واژه را داشته باشند . به‌منظور اینکه شما مشتریان بالقوه خویش رابدست بیاورید و آن‌ها را به مشتری بالفعل خود تبدیل کنید، می بایست وقتی‌که کلمه ها مرتبط با تجارت شما در موتورهای کاوش متن می شود در نتایج اولیه صفحه های جستجو باشید . سوای سئو وب‌سایت شما آن‌طور که باید چشم نخواهد شد . 

سئو در مشهد

چرا 

سئو حساس است؟ به‌طور خلاصه: موتورهای کاوش منبع بزرگی از ترافیک برای اکثر وب‌سایت‌ها محسوب می‌شوند .در 

تصویر زیر به‌صورت خلاصه توضیح داده‌شده است که بیشتر ترافیک وب‌سایت از کجا سرچشمه می‌گیرد: 

مرجع 

ترافیک سایت های برای سئو همان‌طور که مشاهده می‌کنید تقریباً 60٪ از کل ترافیک در اینترنت با کاوش در گوگل مقدمه می‌شود؛ و چنانچه ترافیک بقیه موتورهای جستجوی محبوب دیگر نظیر بینگ، یاهو و یوتیوب را هم طولانی تر کنید، 70 .6٪ از کل ترافیک از موتورهای کاوش حاصل می‌شود . 


نمودار 

ترافیک وبسایت ها بیایید 

با ذکر مثالی اندازه اهمیت سئو را نشان دهیم… بر مبنا ابزارهای اندازه‌گیری تعداد جستجوی عبارات حیاتی گوگل 110،000 نفر هرماه عبارت “party supplies” را جستجو می‌نمایند . 


اندازه 

جستجوی کلمه مهم party supplies با توجه به این که در صورتیکه شما او‌لین نتیجه در گوگل باشید و مقدار نرخ کلیک شما حدود 20٪ از کل کلیک‌ها باشد، این یعنی 22000 بازدیدکننده در هرماه به وب‌سایت شما وارد خواهند شد . 


  • ۹۸/۰۳/۲۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی