مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

درود 

خدمت همراهان همیشگی آیا 

شما با لندینگ پیج ها آشناییت دارید؟ و 

آیا ابدا تا به اکنون نام آن را شنیده اید؟ 

سئو در مشهد

در واقع لندینگ پیج ها یا صفحه های ورود ،صفحه هایی از وب سایت می باشند که یوزرها با کلیک کردن بر روی بنرتبلیغاتی سایت شما، به وب وب سایت یا این که موتورهای جستجو فرود می آیند .ورقه ورود می تواند نقش مهمی در بازاریابی آنلاین داشته باشد .شما اضطراری می‌باشد با پباده سازی یک ورقه ورود مناسب و بر پایه اصول روانشناسی در کسب و عمل آنلاین خود چیره باشید و مشتریان بخش اعظمی را به سمت خویش جذب فرمائید . 


برای تولید یک صفحه ورود ،در ابتدا به متن کارکشته نیاز داریم .شما می توانید در کاغذ ورود با تالیف یک مقاله جالب یا یک فیلم یا متنی مغز بینندگان خویش را مشغول نمائید و ذهن آن‌ها را سرگرم نمائید .چه بسا پزشکان می توانند از چنین امکانی برای ارتباط با مشتری های خویش استعمال کنند . 


در تجارت آنلاین درواقع یک برگه ی هدف به عنوان یک کاغذ ساماندهی کننده شناخته می شود،یعنی صفحه ای که با کلیک کردن بر روی تبلیغات برای شما باز می شود . 


خصوصیت 

های صفحه ورود 

ترافیک 

محل ورود وب سایت کاغذ لندینگ پیج تمام ترافیک هایی که در فیس تبلیغات در وب سایت های دیگر انجام می دهید،به این برگه منتقل می شود . 


ورقه 

ورود منحصر به فرد برای منابع ترافیکی مختلف در صورتی که چندین تبلیغات گوناگون دارید،ترجیحا از یک سری صفحه ورود به کار گیری نمائید . 


وجود 

فایل ویدیویی در کاغذ ورود در نوشته صفحه ورود خویش تلاش نمائید از ویدیو استعمال کنید،تا کاربران هدف شما را دریابند و به شما اعتماد کنند . 


به کارگیری 

از علائم جهت دار جذب کننده در برگه ورود در 

کاغذ ورود از علامت ها یگانه و جهت داری به کار گیری فرمائید تا از این روش نظر کاربران را به نصیب اساسی برگه ورود جلب نمایید 

حذف 

محتوای اضافی در برگه ورود اطلاعات 

اضافی و خسته کننده در ورقه ورود قرار ندهید تا مخاطبان را آزرده نکنید 

گزینه 

ای کردن محتوا در ورقه ورود داده ها را به چهره گزینه ای و موردی در ذیل نیز قرار دهید . 


حذف 

کردن منوهای ورودی به سایت در صفحه ورود ورقه ورود نباید دارای منو باشد،زیرا قابلیت دارد مخاطبان از صفحه ورود بیرون شوند . 


حذف 

کردن لینک و پیوند های خروجی از برگه ورود در متن خویش از قرار دادن لینک و پیوند به وب سایت های دیگر پرهیز کنید،زیرا انگیزه در یافت داده ها از یوزرها می‌باشد . 


حذف 

کردن لینک های محل ورود از ورقه ورود در نوشته چه بسا از قرار دادن لینک و پیوند به قسمت های دیگر وب سایت خود ،خودداری کنید،زیرا مشتریان هدف با اهمیت را از یاد می مارک . 


مشخص 

بودن درخواست شما از کاربران شما 

باید در کاغذ ورود به وضوح انگیزه خود را از اخذ داده ها کاربران بیان نمائید

  • ۹۸/۰۳/۲۷
  • ati alipour

نظرات (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
    چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
    همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

    همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
    دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

    بنشین برایت حرف دارم در دلم غوغاست
    وقتی که شاعر حرف دارد آخر دنیاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی