مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

تسلط نسبی بر اصول بازاریابی اینترنتی در برد شما در پروسه معرفی سرویس ها و سرویس ها تان ، معرفی مارک و کسب درآمد بیشتر امری ضروری میباشد . در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاربردی درباره لندینگ پیج به شما ارائه دهیم ؛ پس اندکی طاقت به خرج دهید و تا نقطه پایان این مطلب با معرفی لندینگ پیج و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی و تاثیرات آن بر سئو با ما باشید . 

سئو در مشهد

معرفی 

کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج یک عدد از ابزارهای دوچندان کاربردی در هر کمپین بازاریابی میباشد که جدا از هر یک از صفحه ها وبسایت با هدفی معین پباده سازی می شود . انگیزه لندینگ پیج مسئله حیث می تواند معرفی کالا ، تصویب نام در یک روی داد یا وبینار ، دانلود یا این که هر خدمت دیگری باشد که بخواهید از شیوه آن کاغذ به کاربران خود ارائه دهید . در یک صفحه فرود یا این که لندینگ پیج کاربران به تکمیل یک فرم ، ثبت اسم یا این که دانلود یک فولدر دعوت می شوند و هدف اساسی می تواند دریافت آدرس اینترنتی یا این که شماره تماس مشتریان بالقوه باشد . این داده ها دریافتی از لندینگ پیج در فرایند تبدیل یوزرها وبسایت به مشتری دوچندان کاربردی خواهد بود . 

تفاوت 

لندینگ پیج و کاغذ اصلی سایت همان طور که می دانید دارای اهمیت ترین هدف برگه اصلی تارنما معرفی خدمات و ارائه اطلاعات شرکت یا مارک شما می باشد در حالیکه هدف یک برگه فرود آن میباشد که کاربران را به انجام عملی خاص ترغیب فرمایید ؛ بنابراین حتمی نمی باشد موادتشکیل دهنده بیشتر ای در این ورقه قرار دهید و تمرکز کاربر را بگیرید . دو خصوصیت حیاتی یک برگه فرود کدامند ؟ در یک لندینگ پیج دو نکته حائز اهمیت می‌باشد : لندینگ پیج فقط هدفی مختص را دنبال می نماید و در این ورقه ، پروسه تبدیل استفاده کننده به مشتری صرفا از روش یک دکمه انجام می شود . با توجه به این دو نکته تفاوت لندینگ پیج و صفحه با اهمیت وبسایت شفاف تر شده و در می یابیم که در هوم پیج وب سایت خویش می توانید یک‌سری انگیزه را دنبال کنید و به صفحه های مختلفی پیوند دهید در حالیکه در یک صفحه فرود این مدل نخواهد بود .چرا 

لندینگ پیج پباده سازی کنیم ؟ این سوال را می توانیم با تحلیل اهمیت لندینگ پیج و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی جواب دهیم . چرا لندینگ پیج طراحی کنیم ؟ لندینگ پیج با استایلی اختصاصی بفرد و متفاوت از چارچوب کلی وبسایت پباده سازی می شود و شخصی که پباده سازی یک کمپین را بر عهده دارااست می تواند بدون آن که به ساختار کلی وب سایت محدود شود ورقه ای جالب و فن ای ارائه دهد تا بتوانید مخاطب را به انگیزه اساسی خویش نزدیک تر نمایید . معمولا یوزرها با کلیک بر روی یک بنر تبلیغاتی که در سایت ها یا این که رسانه های دیگر قرار داده گردیده و بی آن که جستجویی در گوگل انجام دهند وارد وب سایت شما و لندینگ پیج زمینه نظرتان می شوند و به احتمال فراوان تا قبل از این با کاربری وبسایت شما آشنایی ندارند . لندینگ پیج از آن جهت لبریز اهمیت میباشد که می تواند دیدگاهی مثبت یا منفی به کاربرانی دهد که اولی توشه وارد وب سایت شما شده اند . پس با طراحی رشته ای و با دقت لندینگ پیج می توانید روئت کرد قابل قبولی به کاربران دهید و به هدف ها خویش نزدیک خیس شوید . 

  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی