مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

لینک های خارجی (External Links) هایپرلینک هایی میباشند که به یک دامنه، به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارا هستند (دامنه منبع) اشاره دارا‌هستند . در صورتیکه بخواهیم به فیس غیر تخصصی بیان کنیم، در صورتی‌که سایتی به اینترنت وبسایت شما لینک دهد این لینک به تیتر لینک فرنگی در نظر گرفته می شود . همچنین، در شرای شما نیز به یک تارنما دیگر لینک و پیوند داده باشید آن لینک و پیوند هم، یک لینک خروجی محسوب می شود . 

سئو در مشهد

نمونه 

کد پیوند خارجی title="link anchor text">Link Anchor Text 

فرمت 

های اختیاری از عبارات دارای اهمیت در متن انکر تکست های خویش استعمال فرمایید که با کلمات کلیدی یا این که مورد انگیزه کاغذ یکسان باشد . اضطراری نمی باشد در هر لینک و پیوند از یک واژه و کلمه با اهمیت یکسان استعمال فرمایید . در حقیقت، انجام اینکار به رخ مکرر باعث می شود به تیتر اسپم شناخته گردید . در عوض، عملکرد نمایید از متن‌ها متفاوت و متفاوت برای انکر تکست های خویش استفاده کنید که کاربرد آن را برای یوزرها و موتورهای جستجوگر سهل تر می نماید . 


لینک 

سازی خارجی چیست؟ یک لینک و پیوند فرنگی لینکی میباشد که به یک دامنه فرنگی (غیر از دامنه ای که لینک بر روی آن قرار دارد) اشاره دارد . 


متخصصین سئو بر این باورند که لینک های خارجی، منبعی خوب برای به دست آوردن رتبه بندی بالا در مورتوهای جستجو گر می باشند . 

لینک های فرنگی به فیس متعدد تری نسبت به لینک های داخلی Link Juice (عصاره لینک) ایجاد می نمایند . (لینک جویس همان ادله دارای اهمیت در رتبه بندی اینترنت تارنما از طرز پیوند می‌باشد .) زیرا موتورهای جستجوگر لینک و پیوند های خارجی را به عنوان یک رای از طرف شخصی ثالث حساب می نمایند و به آن اهمیت ویژه ای می دهند . 

متخصصان سئو معتقدند که لینک "عنوان" در درجه بندی وب وبسایت تاثیر گذاری چندانی ندارد . 

لینک و پیوند 

سازی خارجی چیست؟ 


شایسته ترین راهکارهای سئو در موضوع پیوند های خارجی اکثر متخصص ها سئو معتقدند که به دست آوردن پیوند های فرنگی حساس ترین هدف و استدلال برای به دست آوردن رنکینگ بالا در موتورهای کاوش گر است . این ایده از آنجایی سرچشمه می گیرد که پیوند های فرنگی یکی از معیارهای مشقت بار برای اجراست و قابلیت دستکاری در نتایج آن بسیار کم است . به همین خاطر بهترین روش برای موتورهای کاوش گر برای سنجش اندازه محبوبیت یک صفحه می باشد . این ایده برای اولین توشه به وسیله موتور جستجوی آلتا ویستا (Alta Vista) موضوع استفاده قرار گرفت و ابعاد بوسیله گوگل بهینه سازی و تکمیل شد . 


گوگل اولین بار، با معرفی پیج رنک به انجمن استنفورد فعالیت خود را آغاز کرد (الگوریتمی که به وسیله لری پِیج، یکی از بنیانگذاران گوگل گسترش یافته بود) . این الگوریتم لینک و پیوند های فرنگی به یک وب سایت را به عنوان رای برای محبوبیت وب سایت محسوب می کرد . برگه ای که بیشترین لینک اشاره کننده به آن را داشته باشد به تیتر یک برگه دوستداشتنی در لحاظ گرفته می شد . وقتی که عنصر "مرتبط بودن" در کنار لینک و پیوند ها قرار می گرفت، صفحاتی که بیشترین تعداد لینک مرتبط را در اختیار داشتند، در نتایج اول جستجوی گوگل به نمایش در می آمدند . 

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی