مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


منو 

ها : اعتنا نمایید وقتی کاربری وارد وبسایت شما می گردد بایستی بتواند در کوتاه ترین مقطع ممکن مطلب زمینه عشق اش را پیدا نماید . در غیر این فیس به سرعت تارنما شما را ترک خواهد کرد . می بایست بخشهای اصلی تارنما را در منوهای بالایی قرار دهید و بقیه مطالب کلیدی را در منوهای کناری و نصیب پایین وبسایت بکار ببرید . با این عمل زمانی یک بازدید کننده وارد وبسایت می‌شود در زمان کوتاه میتواند به کاغذ مسئله نیاز خودش دست پیدا کند و از وب سایت شما سوای کسب نتیجه خارج نشود . 

سئو در مشهد

جست 

و جو : یکی از قابلیت و امکان های مضاعف با اهمیت که متاسفانه در اکثری از سایت ها فراموش می‌گردد قرار دادن امکان جست و جو در سایت می‌باشد . با امداد این قابلیت هر کاربری که وارد وب سایت شما می‌شود و به هر علتی نتواند مقاله موضوع نیاز خودش را پیدا نماید میتواند با یک جست و جوی ساده به هدف خویش رسد . در حالتی که از سیستم های مدیریت محتوی نظیر وردپرس و … به کار گیری می کنید و در پوسته وبسایت شما امکان جست و جو قرار داده نشده هست می توانید با کمک پلاگین های فراوانی که به فیس رایگان عرضه شده این قابلیت و امکان دارای اهمیت را به وبسایت خویش طولانی تر نمائید . این چندین قضیه از نکات حساس در پباده سازی وبسایت میباشند . 

۳ 

– لینک و پیوند ها : عامل بعدی حساس در نرخ پرش تارنما استعمال درست از لینک ها می‌باشد . در همه وبسایت ها یکسری لینک وجود دارااست که این لینک ها یا به چهره داخلی Internal link و یا به صورت خارجی External link می باشند . لینک و پیوند های داخلی بخشهای مختلف تارنما شما را به هم متصل میکنند و لینک و پیوند های فرنگی یوزرها را از وب سایت شما به بیرون سوق دهی می‌کنند .و 

نکاتی که باید در زمینه هر کدام از آن ها رعایت نمائید : لینک 

داخلی : در تکثیر مطالب حتما کلماتی که قبلا در زمینه آنها مطلبی متن اید یا صفحه خاصی در مورد آن دارید را به آن قسمت لینک و پیوند فرمائید که این کار فراوان موءثر میباشد چون : به کاربر امداد می کند مقالاتی که شما تا قبل از این در موضوع آن واژه و کلمه متن اید مطالعه کند و فهم و شعور مطالب شما برای او سهل و آسان خیس شود . 

از روش ساماندهی کاربر به مقالات و صفحات دارای ارتباط می‌توانید مدت ماندگاری وی Time on page را در سایت ارتقا دهید و کاری فرمایید که استفاده کننده چند ورقه از وب سایت شما را مطالعه کند که فیض آن کاهش نرخ پریدن می‌باشد . برای این فعالیت میتوانید از پلاگین های مقالات دارای ربط در وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوی به کار گیری فرمایید . 

در پیوند سازی داخلی سعی نکنیدلینک ها در پنجره جدید باز شوند . و با کلیک کاربر روی پیوند در به عبارتی پنجره مرورگر ورقه جدید باز شود . 

لینک و پیوند فرنگی : گاهی لازم میباشد که به یک وبسایت فرنگی برای تبلیغ یا این که معرفی به عنوان منشا پیوند بدهید که بایستی دقت فرمایید در این مواقع لینک و پیوند خارجی وب سایت شماحتما و حتمادر پنجره تازه باز شود . چون در غیر این صورت وقتی کاربر روی پیوند کلیک نماید عملا از وب سایت شما خارج می‌گردد و ممکن می‌باشد دیگر بازگشتی نداشته باشد . 

۴- 

مطالب : در یک سایت شخصی یا خدماتی مقالات و مطالب منتشر گردیده در وب سایت تمامی چیز شماست . این محتوی می باشد که به تارنما شما ارزش و اعتبار میدهد و کاربران را به وبسایت شما جذب می‌نماید . هرگز از مطالب اسکن گردیده در تارنما خویش استفاده نکنید و تلاش فرمائید در هر موضوعی که تخصص دارید مطالب منحصربه‌فرد از خودتان ساخت فرمائید . با چندین جست و جوی بی آلایش در وب می‌توانید صدها ایده تازه برای ساخت محتوی پیدا نمائید و حتی در صورتی‌که تراز لهجه فرنگی شما عالی باشد میتوانید مقالات با کیفیت از وب سایت های معتبر را ترجمه نمائید و بصورت منحصر در سایت خویش قرار دهید . 

  • ۹۸/۰۴/۰۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی