مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

اولی 

پنل طراحی صفحه فرود در شرای شما می خواهید کسب و کار خود را رونق دهید باید با مفهوم لندینگ پیج بخش اعظم آشنا گردید البته یک راه کوتاه خیس هم هست . از پنل های پباده سازی ورقه فرود آکام همراه سهند به کارگیری فرمائید . این پنل با ارزش زیاد قلیل و قابلیت های بالا می توانید بدون هیچ کد برنامه نویسی یا سوای نیاز به یک گرافیست صفحه فرود یا این که لندینگ پیج مورد عشق و علاقه خود را پیدا نمائید . برای کسب اطلاعات عمده کلیک نمایید . 


سئو در مشهد


لندینگ 

پیج یا این که صفحه فرود چه می باشد ؟ 


مراد از لندینگ پیج، برگه ای غیر وابسته میباشد که پیش روی کاربران پس از ورود به تارنما به خواسته تهیج و تشویق آنها برای انجام عملی یگانه مثل ثبت اسم در سایت ، دانلود رایگان ایبوک (کتاب الکترونیکی)، خرید کالا و سرویس ها و… باز می گردد بنابراین باید از درج مطالبی مثل ورقه حساس وبسایت و مطالب مازاد که موجب سردرگمی آن‌ها خواهد شد ، دوری نمود . استفاده از لندینگ پیج ها به عنوان جزلاینفک دیجیتال مارکتینگ در فضای رقابتی درحال حاضر حاضر کسب و کارهای اینترنتی قابلیت و امکان کسب آوازه را آماده آورده هست و برای کسب شهرت، نام و اعتبار بایستی با اصول بازاریابی و به کار گیری از لندینگ پیج ها شناخت داشت . 




به ‌عبارت ‌دیگر انگیزه از طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود در واقع هدفی فرعی هست و انگیزه اصلی طراحی وب سایت برای معرفی تیم وکالا ها و خدمات قابل ارائه هست . 


صفحه‌ی با اهمیت وب ‌سایت مشتمل بر تمامی اطلاعاتی میباشد که در آن چندین انگیزه از قبیل معرفی سازمان ، تولید ها و خدمات، تاریخچه، راههای ارتباطی و … دنبال می‌شود . 




لندینگ 

پیچ 



با توجه به تمایل یوزرها به استعمال از خدمات سایتها و خرید های غیر حضوری جنس و سرویس ها استعمال از این بنگاه های مجازی و لندینگ پیج ها رشد فزاینده ای داشته اند . در واقع باید به کاغذ فرود به عنوان پورت تبدیل کاربر به مشتری نگاه کرد . 


یکی از روشهایی که موجب بولد شدن و جلب توجه استفاده کننده به لندینگ پیج ها در سایت می گردد ، استعمال از بنرهای تبلیغاتی می باشد . 




در این مورد بایستی به استفاده کننده پسند (user friendly ) بودن آن اعتنا داشت، درصورتی که پباده سازی وبسایت مسئله تائید کاربران وبسایت قرار بگیرد میتوان این توقع را داشت که مدت بیشتری را در تارنما بمانند ، مطالب آن را بخوانند و در سود بتوان به اهداف فرعی و حیاتی موضوع حیث رسید . 




در پباده سازی لندینگ پیج ها باید نهایت اعتنا و توجه را داشت که بتوان در تارنما از آن ها به عنوان زمان و مجال سود وری استعمال نمود و خیر اینکه به عنوان نقطه ضعف سایت مورد دقت قرار گیرند . 

  • ۹۸/۰۴/۰۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی