مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

زمانی وارد سایت شدید کلمه یا این که عبارت حساس زمینه نظر خویش را وارد می کنید تا گوگل ترندز تمام داده ها مسئله نیاز را در اختیار شما قرار دهد . احتمال دارد جالب باشد که بدانید کلمات پارسی را هم می‌توانید در آن کاوش نمائید و حتی منطقه جغرافیایی مسئله نظرتان را محدود به ناحیه خاصی فرمایید . برای نمونه میخواهیم بدانیم اندازه محبوبیت خرقه کودک در بازار در حدود 12 ماه گذشته در جمهوری اسلامی ایران به چه صورت بوده است که در قسمت region نام کشور ایران را می‌توانید انتخاب نمائید . 


آموزش 

گوگل ترندز 


سئو در مشهد

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مقدار جستجوی این عبارت در گوگل و محبوبیت آن در نموداری با داده‌های افقی و عمودی که محدوده هنگامی و درصد عشق و علاقه و تمایل به این فرآورده و نوسانات اعتنا به آن و اوج و فرودهایش را نشان می‌دهد، مشخص و معلوم گردیده می‌باشد . نوسانات عبارت جستجو شده و تغییرات مداوم بازدیدهای آن با دقت به وضعیت بازار و فصول سال تغییر و تحول می‌نماید . 

گفتیم که گوگل ترندز قابلیت مقایسه دو و حتی پنج واژه یا عبارت را نیز مهیا میکند . پس ما می‌توانیم برای مقایسه دو یا این که یک‌سری جنس در یک حوزه، شایسته ترین تعیین ممکن را داشته باشیم . چه چیز از این بهتر! که در کسری از ثانیه گوگل ترندز عزیز! این عمل را برای ما انجام می دهد . 

در ادامه به نمودارها اعتنا کنید: 

طرز 

به کار گیری از گوگل ترندز 



در تصویر بالا در میان خرقه طفل و لباس بزرگسال مقایسه‌ای رخ گرفته و همان گونه که مشاهده میکنید جامه نوپا در 12 ماه اخیر محبوبیت متعددی به نسبت بزرگسال داشته هست . نمودار با خطوط آبی رنگ و قرمز رنگ نشان دهنده اندازه بخت خریداران و مخاطبان این محصول ها میباشد . در این نمودار جامه بچه سیر صعودی دارد، 89 درصد بازدید داشته و با رنگ آبی رنگ مشخص و معلوم گردیده می‌باشد و لباس بزرگسال، سیر خطی بالا به پایین را طی می‌نماید که اوج و فرود چندانی نداشته و نرخ 3 درصد را نشان می‌دهد و در مقایسه با خرقه کودک در جایگاه مضاعف پایین‌تری قرار دارد و با رنگ قرمز معین گردیده می‌باشد . 


مقایسه 

لغت ها در گوگل ترندز 



در این تصویر اندازه محبوبیت جامه نوپا در شهرهای گوناگون جمهوری اسلامی ایران را میتوانید ببینید . که به ترتیب در قم، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و . . . بیشترین مقدار تقاضا و کاوش را دارااست . هر چقدر مکان‌های مشخص و معلوم گردیده پررنگ‌تر باشند، نشان دهندۀ مقدار محبوبیت بالاتر می باشد . 


google 

trends learning 



در این نصیب می بینید که لباس بزرگسال در مقایسه با خرقه بچه کمترین اندازه شانس را داشته می‌باشد . پس با توجه به این آمار، بهترین تصمیم در درحال حاضر حاضر برای کسی که می‌خواهد کسب و کاری راه و روش بیندازد، دکان لباس طفل می باشد . شهر تهران در این محاسبه بیشترین اندازه دقت به جامه بزرگسال را داراست البته در رده مقایسه، صرفا نقطه کوچکی را در نقشه نشان می‌دهد . 


  • ۹۸/۰۴/۱۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی