مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چه گونه 

نرخ پرش یا نرخ بانس ریت (Bounce rat) را کاهش دهیم؟ راه و روش 

حل های کاهش بانس ریت (Bounce rat) به شرح تحت است: 

سئو در مشهد

بهبود 

سرعت سایت بالا 

بردن تجربه کاربری ایجاد 

محتوای با کیفیت و بی‌نقص افراط 

و تفریط در تبلیغات لینک 

سازی داخلی صحیح و به جا بهبود 

طراحی اینترنت سایت بهبود 

منو سایت نحوه 

ورود کاربران به سایت درج 

عنوان مناسب دسترسی 

سهل به جستجوی داخلی 


در ادامه هر یک از این تیتر ها را توضیح خواهبم داد . 


بهبود 

سرعت سایت سرعت بالا وارد شدن صفحه ای از وب وبسایت زیاد در میزان بانس ریت (Bounce rat) یا نرخ پریدن مؤثر می‌باشد احتمالا مهم ترین فاکتور در اندازه بانس ریت (Bounce rat) یا نرخ پرش همین زمینه باشد زیرا از اهمیت مضاعف بالایی برخوردار می‌باشد . بالا بردن سرعت بارگذاری اینترنت وب سایت خیر تنها موجب بهبود و کاهش بانس ریت (Bounce rate ) می‌شود بلکه موجب بهبود تجربه کاربری و همچنین موجب ارتقا مرتبه اینترنت وبسایت در موتور کاوش گوگل می شود . 


موضوع هایی مانند مخلوط کردن فایل‌های JS و CSS، کاهش حجم تصاویر، فعال سازی GZIP و … می‌تواند به سرعت وب سایت شما و همین‌طور کاهش بانس ریت (Bounce rat) یاری زیادی نماید . 


بالا 

بردن تجربه کاربری رابط کاربری یا (UI) و تجربه کاربری یا این که (UX) عالی دومی استدلال فراوان با اهمیت در کاهش نرخ پرش یک وبسایت میباشد . 


خوبتر می باشد یک نمونه ساده برایتان بیاوریم . تصور نمایید درون دکان زنجیره‌ای شده اید و تمامی فرآورده های این فروشگاه از هم پاشیده میباشد و در جای مناسب خود قرار ندارد، خلق و خوی کارمندانی که در این دکان کار می کنند هم فراوان ناپسند می باشد . 


این قضیه ارگانیک می‌باشد که شما دیگر تمایل به خرید از این مغازه را نخواهید داشت . 


خارج شدن از این مغازه آمار فروش آن را تحت می‌آورد و این یعنی ارتقا بانس ریت (Bounce rat) و طبیعتاً برای شما که مدیریت مغازه (چه آنلاین چه آفلاین) میباشید نامطلوب خواهد بود . 


به هم ریختگی‌هایی این چنینی امکان داراست در یک وب وب سایت موجود باشد، برای مثال دسته‌بندی‌های شلوغ و یا ناکافی و یا این که دکوراسیون های نا منظم یک صفحه و یا طرح مطلوب را نداشته باشد . 


ایجاد 

محتوا کیفیت عالی و بی‌نقص به طور خلاصه میگوییم که محتوای بی کیفیت، محتوایی می باشد که کپیشده باشد و محتوای نامناسبی باشد کلیه اثری مستقیم در افزایش بانس ریت (Bounce rat) و کاهش Time on Page دارند . می بایست برای کاربران چیز باارزشی را در سایتتان ارائه بدهید . 

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی