مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


پیوند 

های شناور (link juice) چه می باشد ؟ آیا پیج رنک به آن ها امتیاز می دهد؟ هنگامی که سایتی به وب سایت شما لینک میدهد گوگل آن تارنما را به عنوان حمایت کننده شما می شناسد و از آن نتیجه می گیرد که ورقه شما دارای چه اهمیتی می باشد که سایت های مختلفی به آن پیوند عرضه میکنند . وقتی که سایتی به شما پیوند عر ویا شما صفحاتتان را به وسیله پیوندهای داخلی به هم دارای ربط می فرمایید گوگل این لینک و پیوند ها را به تیتر لینک و پیوند شناور به حساب می آورد . 


تاثیر لینک های شناور به دو استدلال بستگی دارد یک عدد تعداد لینکی که از سایتی به وب سایت شما داده میشود و دوم اینکه چه تعداد لینک و پیوند در سایتی که به شما پیوند داده می‌باشد وجود دارااست . 


قابل ذکر می‌باشد که گوگل یک امتیاز عمومی در میان 1 تا 10 به وب وبسایت های با سوابق موجود در اینترنت اعطا میکند . این در حالی است که هر سایتی که تعداد پیوند شناور بخش اعظم و با کیفیت تری جذب کند میتواند از بقیه رقبای خود پیشی بگیرد . به طور مثال یک اینترنت سایت که صفحه ها قدرتمندی داراست قادر است توان صفحه ها خود را به صدها و یا این که هزاران وب سایت دیگر منتقل کند . به همین منظور گوگل برای مرتبه بندی وب سایت ها از زبان ریاضی استفاده کرده و با اعدادی از 0 تا 10 آنان را مرتبه بندی نموده میباشد تا رتبه دقیق آنان مشخص شود . 


پیج 

رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟ 

تاثیر 

لینک های شناور به چه صورتی است؟ ترتیب آن به این فیس هست که : به هر ورقه ی اینترنت تا حد مشخصی امتیاز لینک های شناور تعلق می‌گیرد و اکثر از آن محاسبه نمیشود . به طور مثال سایتی 20 امتیاز پیوند های شناور را اخذ کرده میباشد و سقف مجاز آن لبریز گردیده می باشد بنابر این از این به بعد از آن امتیاز لینک های شناور آن از 20 امتیاز در هر کاغذ بالا تر نخواهد رفت . 


در حالتی که یک وبسایت با امتیاز لینک و پیوند های شناور 20 به یک وبسایت دیگر لینک و پیوند دهد صرفا یک امتیاز 4 واحدی را از دست داده هست البته در صورتی که به عبارتی سایت به 5 وب سایت پیوند بدهد 5 امتیاز 4 واحدی خویش را از دست می دهد و این یعنی هدر رفتن تمام امتیاز پیچ رنک آن کاغذ یا این که سایت . 


با توجه به توضیجی که در بالا داده شد چنانچه سایتی با امتیاز پیچ رنک بالایی دارید بایستی استدلال قانع کننده ای برای لینک و پیوند دادن به وبسایت های کوچک و اندک اهمیت داشته باشید . 


شایسته ترین منش این می باشد که با استفاده از امکان nofollow کردن لینک و پیوند ها به ربات های گوگل اجازه ی دنبال کردن پیوند هایی که به تارنما های دیگر داده اید را ندهید ولی بازهم گوگل لینک و پیوند آن وبسایت را در تارنما شما مشاهده کرده و جز لینک و پیوند های خروجی از تارنما شما به حساب می آورد . طبق مثالی که در بالا زده شد در‌صورتی‌که شما سایتی با امتیاز پیچ رنک 20 داشته باشید و 4 پیوند به تارنما های دیگر داده باشد که سه تای آنان نو فالو باشند گشوده نیز 25 در صد از توان امتیاز پیج رنک خویش را از دست می دهید . 

سئو در مشهد

انتقال 

پیوند شناور/ پیوند های داخلی شما می‌توانید امتیاز پیچ رنک وب سایت خود را به وسیله ی پیوند های داخلی در سراسر تارنما خویش در موضوعات شبیه و دارای ارتباط پخش نمایید، به طور مثال شما مقاله ای با نام سئو چه است در تارنما خود قرار داده اید شما میتوانید برای انتقال بخشی از امتیاز پیچ رنک این مقاله با به کارگیری از پیوند های داخلی آنرا به مقاله ای با نام سئو تصاویر در پباده سازی سایت لینک دهید . این روش به شما یاری می کند که تمام بخش های وب سایت شما در یک تراز ایده عال از امتیازات گوگل استفاده مند شوند . 


چه 

وقتی استفاده از لینک های نوفالو حتمی است؟ برای استعمال از امکان نو فالو کردن لینک های وبسایت خویش کافی میباشد متن لینک را در نوشته و یا کد نویسی سایت خود قرار دهید تا ربات های گوگل آنرا دنبال نکنند و از امتیاز پیچ رنک وب سایت شما به آن وبسایت منتقل نشود . 

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی