مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

موتور های جستجو از پاراگراف گوگل دارنده الگوریتم هایی می‌باشند که طبق آنان سایتها را در نتایج خود سکو بندی می کنند . الگوریتم در سئو به گویش ساده به معنا فرمول و طرز حساب و کتاب مرتبه بندی وبسایت های می باشد . 


در ادامه به معرفی 3 الگوریتم دارای اسم و رسم گوگل به نامهای پاندا , پنگوئن و مرغ مگس خوار می‌پردازیم . 

سئو در مشهد


معرفی 

3 الگوریتم گوگل ( پاندا , پنگوئن , مرغ مگس خوار ) 

الگوریتم 

گوگل پاندا : 

گوگل پاندا اسم الگوریتم جدید کمپانی گوگل در درجه بندی صفحه ها می باشد که برای او‌لین بار در فوریه 2011 آغاز به کار کرد . 


این الگوریتم نتایج جستجو را تا حدی تغییر تحول داده و بهشدت با نوشته های کپی شده و کمارزش نزاع می نماید . در فروددین ماه ماه 1391 بود که تأثیرات این الگوریتم روی زبان فارسی توسط مدیران سایتهای ایرانی نیز مشاهده شد و این مسئله باعث گردید سایتهایی که متن دیگر سایتها را نسخه برداری میکردند در نتایج گوگل به شدت افت نمایند و یا حذف شوند . 


برای 

باصرفه سازی وب وب سایت خویش بر مبنا الگوریتم گوگل پاندا 5 راهکار کلی وجود داراست : 

1 . ارتقاء بازه ماندگاری در تارنما پاندا به میزان وقتی که افراد در اینترنت وب سایت شما می‌مانند اهمیت میدهد، از لحاظ آن اینترنت سایتهایی که دارای پباده سازی استاندارد باشند و اصول سئو را به صحت رعایت کرده باشند و همینطور مطالب مفیدی که کاربران به دنبال آن ً می باشند را ارائه بدهد می توانند افراد زیادی را به خود جذب کنند پس حتما وقتی اشخاص وارد آن سایتها شوند مدتی را در آن اینترنت سایت ها می مانند و از آن سود میبرند، اما درصورتی که سایتی فقط همت کرده باشد استفاده کننده را به سمت خودش ً ساماندهی کند و مقاله قضیه لحاظ را ارائه ندهد بی تردید استفاده کننده آن سایت را فوری می بندد . پاندا رتبه سایتهایی که یوزرها آنان را خیلی زود ترک می نمایند کاهش می دهد و به نسبت سایتهای مفیدی که کاربران در آن مدتی را صرف مینمایند را به نتایج باالتر گوگل جهت دهی مینماید . 


2 . ارتقاء گردش در وبسایت برای ارتقا گردش در وب سایت بایستی کاربران را ترغیب به دیدن بخشهای دیگر سایتتان کنید، با ساخت لینکهای داخلی در در بین مطالب وبسایت و یا این که پیشنهادهای شگفت انگیز حقیقی وواقعی می توانید کاری کنید که کاربر بعد از وارد شدن به یک عدد از صفحه های تارنما شما به بخشهای دیگر آن نیز مراجعه نماید . این مورد از روئت کرد پاندا بسیار اساسی محسوب میگردد . 


3 . کاهش فرار از تارنما در بخش اعظمی از سایتهای ایرانی و فرنگی مشاهده کرده اید که با ساخت تگ های خالی و یا این که صفحات نامربوط استفاده کننده را به سمت سایت خودشان سوق‌دهی می کنند و آنگاه در آن صفحه اقدام به فروش محصوالت و یا این که ارائه مطالب نا مربوط می کنند، این مسئله به شدت سبب فرار و گریز کاربران از وبسایت خواهد شد و نرخ رجوع و برگشت از تارنما شما را ارتقا خواهد داد، پاندا به سایتهایی که این حالت را دارا هستند اهمیت مضاعف متعددی میدهد و با آنها بازخورد خواهد کرد . 


4 . شبکه های اجتماعی با توجه به افزایش به کار گیری کاربران از کانال های اجتماعی امروزه وجود هر فرد و سازمانی در شبکه های اجتماعی امری واجب محسوب میشود، اندازه کار شما در شبکه های اجتماعی و محبوبیت وب وبسایت تان در میان کاربرانی که در کانال های اجتماعی عمل دارا‌هستند مضاعف برای پاندا اهمیت خواهد داشت و آن وب وبسایت و یا این که صفحاتی از وب تارنما را که بوسیله افراد زیادی به اشتراک نهاده شود و یا این که محبوب شود را در اولویت قرار خواهد ً داد، زیرا می داند در کانال های اجتماعی مطالب واقعا منتشر و دوستداشتنی می شوند که محتوای موءثر و جالبی داشته باشند . 


5 . برندسازی اینترنتی برند سازی اینترنتی موضوعی دوچندان گسترده می باشد، اما در حالتی که بخواهیم آن در یک‌سری گزاره خالصه کنیم میتوان گفت: تولید یک تصویر خیالی برای کاربر زمانی که نام برند شما را میشنود به طوری که مارک شما حس و یا رفع نیاز خاصی را در مشتری ساخت کند، اما عالی چطور این مسئله می تواند به پاندا مربوط شود! پاندا وب را محاسبه میکند و متوجه می شود که چقدر درباره شما و وب سایتتان در اینترنت گفتمان شده میباشد و به بخشهای گوناگون اینترنت سایت شما پیوند داده گردیده است، به تیتر نمونه گفتگوهایی که در انجمنهای آنالین فیس میگیرد و یا لینکهای که وبالگ نویس ها به بخشهای متفاوت وب سایت شما میدهند میتواند به پاندا بگوید که این سایت تا چه حد مارک سازی گردیده است و محبوبیت آن در وب تا چه حد میباشد . 

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی