مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

از 

چه روش‌های لینک و پیوند سازی استفاده کنیم؟ برای افراد جدید و مبتدی (که درصد زیادی از یوزرها اینترنتی را نیز مشتمل بر می‌شوند)، سایت‌های مزرعه لینک و پیوند یکی از گزینه‌های کلیدی برای بهبود سکو وب وبسایت محسوب میشود . این رویکرد در مقایسه با روش‌های دیگر عملکردی راحت و هزینه‌ای زیاد ناچیز دارد و اما مهم‌تر از تمامی به مدت زیادی هم برای مدیر نیاز ندارد . 

سئو در مشهد

با این حال، ایراد اینجاست که شما پس از ثبت لینک و پیوند وب‌سایت خود در یک مزرعه لینک، احتمالاً تا یکسری روز شاهد ارتقا تعداد بازدیدکنندگان هستید، البته پس از مدتی کوتاه آمار یوزرها وب‌سایت شما به‌قدری کاهش می‌یابد که حتی از تعداد بازدیدکنندگان پیش از استعمال از وب سایت مزرعه نیز کمتر می گردد . 


افزایش جایگاه وب‌سایت علاوه بر لینک سازی به مواردی مثل سئو هم مربوط میشود . در شرای از کیفیت سئو مطالب خویش اطمینان دارید و به دنبال لینک‌های تندرست و کیفیت عالی برای اینترنت وب سایت خویش هستید روش‌هایی وجود داراست که اگرچه به مقطع بیشتری برای مدیریت آن‌ها نیاز میباشد و از حیث تعداد نیز با لینک‌های دریافتی از سایت‌های مزرعه برابری نمی‌کنند، اما به دلیل ارتباط موضوعی با اینترنت سایت شما از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند . 


به‌طور معمول، برای لینک‌هایی که در وب‌سایت‌ها قرار می‌گیرند تگ NoFollow اختصاص می دهند با این حالا بعضی وب‌سایت یا وبلاگ‌ها در بخش بینش (نظرات کاربران) محدودیتی قائل نمی‌شوند و از امکان Dofollow برای لینک‌هایی که در آن ها قرار میگیرند به کارگیری میکنند . در نتیجه، تصویب حیث در این وب سایت یا این که وبلاگ‌ها موجب به دست آوردن بک لینک و پیوند می شود . 


فروم ها و سایت‌های پرسش و پاسخ پربیننده اهل ایران یا فرنگی نظیر Quora بهترین مکان برای لینک‌سازی به شمار می روند . در این وب سایت‌ها هر استفاده کننده که سؤالی مطرح نماید فورا با جواب‌های گوناگون و مفصل به همپا لینک‌های مختلف روبرو میشود که کلیک بر روی هر یک از آنها موجب ساخت یک بک لینک برای یک تارنما دارای ربط با زمینه موردبحث میشود . البته اعتنا نمایید که فروم‌های اسپم بخش اعظمی در کشور ایران وجود داراست . سعی فرمائید پیش از دریافت لینک از این فروم‌ها، حتماً این سایت‌ها را چک نمایید . 


از سوی دیگر شبکه‌های اجتماعی با میلیون‌ها کاربر فعال و شبانه‌روزی یکی از مکان‌های مطلوب برای اخذ بک پیوند به شمار می‌روند . حضور در شبکه‌های اجتماعی موضوع اعتنا مردم (مانند توئیتر، فیسبوک، گوگل پلاس و لینکدین) و ایجاد محتوای مفید میتواند کاربران مالامال و پا قرصی برای شما فراهم نماید . در این بین، قرار دادن لینک و پیوند در در میان محتوای متنی پست‌ها باعث ایجاد Inbound Link برای وب‌سایت شما میگردد که از ارزش بالایی برخوردار هستند . 


همچنین، فعال بودن شما در شبکه‌های اجتماعی و امکان اشتراک‌گذاری مطالب وب‌سایت در این شبکه‌ها بسیار موضوع اعتنا موتورهای کاوش قرار می‌گیرد، به‌طوری که اشتراک‌گذاری، لایک و کامنت در این شبکه‌ها قادر است در بهبود رتبه وب‌سایت شما نقش مؤثری داشته باشند . 


همچنین برگزاری نظرسنجی، مسابقات و تکثیر آگهی‌های تخفیف ویژه در شبکه‌های اجتماعی و درج آدرس وب‌سایت برای مطالعه بیشتر نیز موجب اخذ بک لینک‌های فراوانی برای وب تارنما شما می گردد . 

هرچند بعضی روش‌های پیوند سازی در جمهوری اسلامی ایران همانند سایر کشورها پاسخگو نیست، ولی آزمون آن ها نمی‌تواند خالی از سود باشد . نوشتن پست میهمان در وب‌سایت‌های دیگر به‌منظور درج پیوند اینترنت سایت، گرچه گهگاه با پاسخ منفی مواجه می‌گردد و وقت‌گیر است، اما در صورت فراهم بودن امکان آن حتماً از این شیوه استفاده نمائید زیرا مخاطبان جدیدی برای اینترنت تارنما خود ساخت می کنید . 


در واقع، کاربرانی که مقاله شما را مطالعه می‌کنند به‌طور حتم به آن نیاز دارا‌هستند و در چهره مشاهده لینک و پیوند به احتمال قوی به اینترنت وب سایت شما وارد میگردند . در این هنگام اگر مطالبی کیفیت عالی در وب‌سایت‌تان وجود داشته باشد، یوزرها جدید به گردش در در میان صفحات سرگرم می گردند و درصدی از آن ها به‌عنوان استفاده کننده تکراری ابعاد هم از وب وب سایت شما بازدید خواهند کرد . 


همینطور پیوند سازی توسعه یافته با استفاده از اینفوگرافیک برای وب سایت‌های دیگر از روش‌هایی می‌باشد که اگر‌چه در خارج از کشور ایران با استقبال بیشتری مواجه می‌شود، اما در ایران از اقبال زیادی برخوردار نیست . با این حالا درصورتی که مجال این عمل هم برای شما ایجاد شد حتماً از آن استعمال نمائید چراکه تصاویر و اینفوگرافیک ها معمولاً بیش از محتوای متنی مسئله توجه قرار میگیرند . 

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی