مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

الگوریتم کبوتر

الگوریتم 

کبوتر یک عدد دیگر از الگوریتم ها گوگل که همچون الگوریتم های دیگر از اهمیت بخش اعظمی برخوردار هست و بر سئو وبسایت تاثیر گذار می باشد الگوریتم کبوتر میباشد . این الگوریتم از جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد که هدف آن بهبود نتایج جستجو بر مبنا شرایط های جغرافیایی می باشد در واقع الگوریتم کبوتر به نوعی مشابه به سئو محلی می باشد که در مطالب پیشین درباره آن توضیحاتی آورده ایم . 

تغییراتی که به وسیله الگوریتم کبوتر انجام می شود در نتایج صفحه ها و نتیایج کاوش طبق نقشه گوگل تاثیر گذار هست و این تغییرات ناچیز ناچیز در مرتبه بندی صفحه های وب سایت نیز تاثیر گذار خواهد بود . علت نام گذاری این الگوریتم به حافظه این می‌باشد که در پیشین از کبوتران برای ارتباطات محلی استعمال می گردیده می‌باشد . 

سئو در مشهد


Pigeon 

Algorithm الگوریتم 

کبوتر 

همان گونه که می دانید گوگل موتور جست و جویی می باشد که بیشتر با محتوای وب وب سایت ها عمل دارد اما مورد دارای اهمیت اینجاست که امروزه صرفا متن، تصویر و صدا برای گوگل حکم محتوا را ندارند بلکه لوکیشین هم نوعی محتوا به حساب می آید . به همین عامل است که گوگل برای استعمال صحیح از محتواهای اینترنت تارنما ها و زاحت تر کردن کار کاربرانش الگوریتم کبوتر را پباده سازی کرده می‌باشد . 


تاثیر 

الگوریتم کبوتر بر کسب وکار با بیش تر شدن الگوریتم کبوتر به دیگر الگوریتم های گوگل یک محرمانه تغییرات در کسب وکارها به وجود آمد که همه آن ها مربوط به الگوریتم کبوتر و تاثیرات آن می گردیده می باشد . با روی عمل داخل شدن این الگوریتم در موتورهای جستجوی گوگل بخش اعظمی از کسب و کارها در ایالات متحده و انگلستان که برای اولی بار از این الگوریتم استعمال کردند فی مابین ۶۳ تا ۶۸ در صد کاهش کاربر داشتند که این مسئله منجر معترض شدن آن‌ها گردیده بود . اما همیشه نیز نباید از مشاهده کرد منفی به موضوع نگاه کرد . با دقت به این‌که با به کارگیری از الگوریتم کبوتر برخی از کسب وکارها در گیر ضرروزیان شدند ولی همین الگوریتم منجر پرورش کسب وکارهای جدید شد . بدین ترتیب الگوریتم کبوتر در کسب وکارهای نو توانسته که یوزرها اکثری را بدست آورد و این مسئله به کسب وکارهای تازه در بهبود سئو وب سایت هم کمک اکثری خواهد کرد . 


الگوریتم 

کبوتر بر ظواهر گوگل تاثیر دارد در مطلب روز جاری با الگوریتم کبوتر و کارهایی که انجام می‌دهد تا حدودی آشنا شدیم . اما می خوا هیم بدانیم که آیا الگوریتم کبوتر بر ظاهر گوگل نیز تاثر گذار بوده هست یا این که خیر؟ طبیعتا Pigeon Algorithm یا به عبارتی الگوریتم کبوتر بر ظاهر گوگل تاثیر گذارده هست احتمال دارد این تغییرات چندان زیبا نباشد ولی در هر چهره تغییر تحول هست . تغییری که الگوریتم کبوتر در گوگل ایجاد کرده است تغییر‌و تحول اندازه پک هست که در شکل پایین کاملا مشخص می‌باشد . 


الگوریتم 

کبوتر Pigeon 

Algorithm 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید زمانی که در گوگل پیشین از روی کارآمدن الگوریتم کبوتر سرچ می کردیم نتایجی که سناریو داده می شد نسبتاً ۷ نتیچه بود که به آن پک هفتایی گفته می شد است البته در تصویر سمت راست آن‌گاه از رو کار وارد شدن الگوریتم کبوتر می باشد که نیتجه کمتر می باشد که پک سه تایی را سناریو داده است . 

  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی