مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئو 

و باصرفه سازی کامنت ها کامنت ها یک عدد از مهمترین نصیب های یک وبلاگ میباشند . 

همانگونه که در ویکی پدیا هم متن شده: 

سئو در مشهد

[jv_quote 

style="default" width="0" author="ویکیپدیا"]ایجاد امکان گذاشتن کامنت توسط کاربران، یکی از فرمت های دو جانبه و زیاد با اهمیت در اکثری از وب لاگ هاست[/jv_quote] 

کامنت ها از جهات بخش اعظمی اثر گذار هستند . به واسطه آنها، یوزرها نکات مثبت را به شما تذکر می کنند، خطاها شما را گزارش می دهند و بیرون از همگی چیز، می توانند با شما کلام کنند . همچنین مقدار مشارکت به وسیله کامنت های افزایش می یابد و این پارامتر، یکی از مهم ترین پارامترهایی هست که موجب می شود سایرافراد به شما لینک و پیوند دهند . آنان به این وسیله نشان می دهند متن های شما برایشان اهمیت داراست و مشاجره و اعلام کرد و گو را گشوده می کنند . صرفا کاری که شما بایست کنید، جواب به آن ها و ساخت یک ارتباط دوطرفه با یوزرها است . 


6 .1 

چگونه یوزرها را به گذاشتن کامنت ترغیب کنیم آسانترین عمل برای ترغیب اشخاص به کاری، تقاضا از آنها برای انجام آن می‌باشد . متن های وبسایت را به صورت جذابی بنویسید و از کاربران بخواهید که نظر خودشان را در این باره بدهند . مسئله بعدی متن روی دکمه کامنت گذاری می باشد . مطمئنا تفاوت متعددی در بین متن "بدون نظر" و "بدون نظر، نظرات شما را با دل و جان گوش می دهیم" میباشد . این تغییرات را می توانید در فایل Index .Php قالبتان اعمال نمایید . عبارت Comments_popup_link() را جستجو کرده و متن مورد نظر خویش را قرار دهید . 


6 .2 

با کامنت گذاران رابطه برقرار کنید مسئله دیگر سپاس از کامنت گذاران آنگاه از تالیف کامنت بوسیله آنهاست . اما این عمل صرفا برای او‌لین بار مطلوب میباشد و در صورت تکرار در هر کامنت، آزار دهنده می باشد . 


Justin Shattuck با همین فکر یک افزونه تهیه کرد که آن‌گاه از گذاشتن اولین کامنت، ایمیلی به آن فرد نبی میشد . البته متاسفانه این افزونه دیگر به روز و پشتیبانی نمی شود . گزینه دیگر استعمال از پلاگین Comment Redirect می باشد که ولی مقداری وضعیت اسپم دارد . با نصب این افزونه، سپس از هر کامنت لینکی به فرد ایمیل می شود که وی را به صفحه ای ساماندهی می کند که در آن از او قدردانی به کار می آید . 


6 .3 

نگهداری یوزرها در اذعان کرد و گو حالا که کاربران در مشاجره کمپانی کرده اند، شما بایست اطمینان حاصل نمایید که آنها به اظهار‌ و گو بر می گردند . اینجاست که می بایست نسبت به نصب افزونه Subscribe To Comments مبادرت فرمایید . این پلاگین با پست هرکامنت جدید مثل فروم ها، ایمیلی به تمام افراد شرکت کننده در مشاجره می فرستد . این عمل موجب می شود که یوزرها در دعوا باقی بمانند و چه بسا ایده های نو از مباحثه گرفته شود . 


سئو فرنگی وبلاگ درصورتی که تا اینجای فعالیت همه این موردها سئو وردپرس را رعایت کرده اید، وب سایت شما بخت متعددی برای تبدیل شدن به یک سایت موفق را داراست . درحال حاضر وقت آن میباشد که به دنیای خارج از سایت بروید و حضور خود را اعلام نمایید . 


7 .1 

کامنت گذاران خویش را دنبال کنید تقریبا تمام کامنت گذاران مشتاقا که تگ Nofollow را به عنوان جایزه ای برای آنها، از لینک کامنتهایشان بردارید . ولی به واسطه این کار احتمالا بلاگ شما به مکانی برای اسپمرها تبدیل شده و سکو وب سایت شما را پایین می آورند . چیزی که ما توصیه می کنیم اینست که به وب سایت کامنت گذاران سرزده و برای پست های آنان نیز در عوض کامنت بگذارید . احتمالا یک درصد از بازدید کنندگان شما کامنت بگذارند، ولی مراقبت همان یک درصد می تواند مهم‌ترین وظیفه شما تلقی گردد . 

  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی