مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

گوگل تایید Panda 3.3 به روز رسانی، به علاوه تغییرات در نحوه ارزیابی لینک ها، رتبه بندی جستجو محلی و خیلی بیشتر

مت McGee در تاریخ 27 فوریه 2012 در 3:38 بعد از ظهر

google-g-logoGoogle آپدیت جدید پاندا را همزمان تأیید کرده است که اعلام کرده است 40 بهروزرسانی جستجو در فوریه (یا در حال انجام است).

سئو در مشهد

این کاملا غیرممکن است که به طور کامل تمام تغییرات را در اینجا خلاصه کنیم، اما تعداد کمی از آن ها به ویژه قابل توجه است و بدون شک می توان حدس زد که در میان بازاریابان جستجو وجود دارد. در اینجا نگاهی به آنهایی که به من نگاه می کنند:


پاندا 3.3 به روز رسانی

در اینجا چیزی است که گوگل در مورد آخرین تغییر آن مربوط به پاندا میگوید:


به روز رسانی پاندا این راه اندازی اطلاعات را در سیستم Panda تازه سازی می کند، و آن را دقیق تر و حساس تر به تغییرات اخیر در وب می کند.


این به نظر بسیار شبیه پاندا 3.2 است که در اواسط ماه ژانویه اتفاق افتاد و تنها به عنوان یک "تازه کردن داده ها" توصیف شده بود و نه مربوط به سیگنال رتبه بندی جدید یا تغییر یافته.


پاندا یک سال پیش راه اندازی شد - پس زمینه کامل را در داستان اخیر ما، Infoographic: Google Panda Update، یک سال بعد، از دست ندهید.


Postscript، 28 فوریه: گوگل به ما می گوید که به روز رسانی داده های پاندا در روز 27 فوریه انجام شد. این شرکت هرگونه اطلاعات اضافی در مورد "ارزیابی پیوند" آیتم زیر را رد کرد.


ارزیابی لینک ها

گوگل اعلام کرده است که از یک سیگنال ارزیابی پیوند از آن استفاده کرده است که سالهاست استفاده کرده است. این یکی مطمئن است که بحث سریع را دنبال می کند:


ارزیابی پیوند ما اغلب از ویژگی های لینک ها استفاده می کنیم تا به ما کمک کنیم موضوع یک صفحه پیوند را تشخیص دهیم. ما شیوهای را که پیوندها را ارزیابی می کنیم تغییر داده ایم. به طور خاص، ما یک روش تجزیه و تحلیل پیوند را که ما برای چندین سال استفاده می کنیم، خاموش می کنیم. ما اغلب بخش هایی از نمره دهی ما را مجددا مرتفع یا خاموش می کنیم تا سیستم را حفظ شود، تمیز و قابل درک باشد.


ما در گذشته به Google رسیده ایم و خواهان توضیح بیشتری درباره موارد موجود در این دوره های ماهانه هستیم. این شرکت نشان داده است که این پست بلاگ چیزی است که گوگل میخواهد بگوید. این، همراه با ابهام قابل درک (و ضروری) گوگل برای دادن اطلاعات بیش از حد در مورد سیگنال های رتبه بندی، من را به فرض بر این می رساند که ما چیزی بیش از آنچه در مورد این مسئله وجود ندارد، نخواهیم داشت.


سیگنال ارزیابی پیوند که سالها استفاده شده است اکنون خاموش است؟ مسابقه جستجوگرهای ذهنی ...


رتبه بندی جستجوی محلی

در اینجا یکی دیگر از همراه با سیگنال ارزیابی لینک است که من واقعا شگفت زده شده است گوگل به طوری آشکارا نشان می دهد. این شرکت می گوید که عوامل ارزیابی الگوریتمی سنتی در حال حاضر نقش مهمی در تحریک نتایج جستجو محلی دارند.


بهبود رتبه بندی برای نتایج جستجوی محلی. [راه اندازی کد نام "ونیز"] این بهبود موجب تحریک نتایج جهانی محلی با تکیه بر بیشتر شدن در رتبه بندی نتایج اصلی جستجوی ما به عنوان یک سیگنال می شود.


سئوال جستجوگر سنتی در جست و جوی محلی گوگل از زمان شروع جستجوی Places در اواخر سال 2010 نقش مهمی داشته است. اکنون به نظر می رسد که شماره گیری نیز کمی بالاتر است.


پست گوگل همچنین می گوید که نتایج محلی به دلیل یک سیستم جدید برای یافتن نتایج از یک شهر کاربر قابل اعتماد تر شده است. در حال حاضر ما قادر به تشخیص زمانی که هر دو پرسش ها و اسناد محلی به کاربر هستند. "

  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی