مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

گوگل ادوردز

ولی درصورتی که شما وقت آن را نداشته باشید که برای هر کدام از کلمات خود قیمت‌گذاری کنید، می توانید به گوگل بگویید که این عمل را برای شما به فیس خودکار انجام دهد . 


بحث هزینه‌ها در گوگل فراوان مهم است و توصیه میکنیم درصورتی که بر تبلیغات گوگل ادز مسلط نیستید، از مدیریت شخصی کمپین صرف‌نظر فرمائید و تبلیغات خویش را به آژانس‌های متخصص بسپارید . 


در پایان، ذکر این نکته را الزامی میدانم که چون گوگل سرویس تبلیغاتی خویش را در جمهوری اسلامی ایران تحریم کرده است، هر نوع خطا در پرداخت‌ها و مسائل مالی شما ممکن است منجر به مسدود شدن اکانت شما گردد . 

بهترین سئو در کار


به 

دنبال یک استراتژی پر سرعت برای حضور در گوگل هستید؟ ما به شما کمک می‌کنیم یک کمپین پر قدرت و کم هزینه برای تبلیغات گوگلی خویش شیوه بیندازید . 

برای مشورت کردن رایگان، همین شرایط فعلی با ما تماس بگیرید . 

تبلیغات 

گوگل ادوردز021-63404داخلی 3 رقبای 

شما از گوگل ادز استعمال می‌کنند برای آنکه بفهمید رقبای شما تا چه حد از سرویس گوگل ادز به کارگیری می‌کنند، کافی میباشد یک کلمۀ اصلی مرتبط با کسب و کارتان را در سایت گوگل کاوش فرمائید . 


برای ادراک خوبتر موضوع، بد نمیباشد بدانید که در صنفی مانند آژانس‌های هواپیمایی بخصوص در روزهای قبل از تعطیلات، ممکن هست هم زمان بیش از 30 ماشین کرایه ای مسافرتی روی کلمۀ «خرید اینترنتی بلیط» تبلیغات انجام بدهند . همۀ این آژانس‌ها در یک رقابت لحظه‌ای با نیز قرار دارا‌هستند و برای بالاتر بودن در نتایج گوگل یک نبرد تمام عیار منش انداخته‌اند! چرا؟! چون دلشان می‌خواهد و ولی مطمئناً هزینه‌های تبلیغاتشان با نرخ قابل توجهی بازگشت داراست . 


در واقع، به لطف بازدهی بالای گوگل ادز، هر زمانی که تبلیغ خود را آغاز کنید، یک گام از رقبایی که زودتر از شما شروع کرده‌اند عقب‌تر هستید، و یک قدم از آنهایی که هنوز آغاز نکرده‌اند جلوتر! (جمله سنگین بود و دقایقی تنفس عمیق توصیه می‌شود) . 


هزینه 

تبلیغ در گوگل چقدر است؟حتما بخوانید: هزینه تبلیغ در گوگل چقدر است؟ رقابت 

در تبلیغات گوگل احتمال دارد شرایط کنونی این سوال برای شما مطرح گردیده باشد که با توجه به این بازار به شدت رقابتی، چه شانسی خواهید داشت برای این که از این تبلیغات سود بگیرید؟ اینجانب هم به شما خواهم بیان کرد که لطفاً بهانه‌ها را کنار بگذارید . به شما قسم می ‌دهم که در هر صنفی نیز که باشید، گشوده نیز به سهم خودتان از این بازار سود فرمائید . 


همچنین، فراموش نکنید که بیشتر رقبای شما در رابطه اصول و تکنیک‌هایی که در این کتاب مطرح می‌شود چیزی نمی‌دانند . ما به شما خوا هیم خاطرنشان کرد که چطور توانستیم برای مشتری‌های خود، چه بسا در پررقابت‌ترین حوزه‌ها نیز نتایج عالی بگیریم و شما را به دانشی دارای سلاح میکنیم که کلید پیروزی شما در نبردهای گوگلی خواهد بود . فقط کافی است به ما اعتماد فرمایید و حرف‌هایمان را در فعالیت اجرا نمائید . 


هم اکنون بگذارید با این کمیک جذاب، یک بار دیگر مزایای گفته شده را مرور کنیم . (ظاهراً این خانم یک شخصیت واقعاً رقابتی دارااست .) 


مزایای 

تبلیغات در گوگل 

گوگل 

ادز در برابر سئو (پیروز عرصه کیست؟) احتمالاً 

بدانید که برای حضور داشتن در در بین نتایج صفحۀ اولیه گوگل، 2 روش متفاوت دارید: 

یک خط مش بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی سئو هست . برای این خواسته شما بایستی کیفیت سایت خود را ارتقاء دهید، محتواهای اثر گذار تولید کنید، خودتان را در وب مطرح کنید و مهم‌تر از هر چیز، شکیبایی داشته باشید . تا کی؟ تا هنگامی که گوگل شما را به عنوان یک سایت عالی بشناسد و حاضر شود شما را در جایگاه‌های بالایی نمایش دهد . 

بصرفه بودن بازه در تبلیغات گوگل 

در واقع، سئو یک عمل زمان‌بر و پر‌هزینه است، البته در عوض نتایج ماندگاری دارد . 


حال فرض کنیم که شما همین امروز وب سایت خود را فعال‌سازی کرده‌اید . تکلیف چیست؟ آیا بایستی ماه‌ها درانتظار بمانید و ساخت محتوا نمایید تا سایت شما عمده دیده شود و اکثر ورودی بگیرد؟ همانگونه که تا اینجا حتماً متوجه شده‌اید، جواب منفی می باشد . 


گوگل به شما اذن می دهد به یاری تبلیغات گوگل در سریع‌ترین برهه زمانی ممکن وبسایت خویش را در برگه نخستین گوگل و حتی بالاتر از تمام سایت‌های دیگر سناریو دهید . 

نتیجه این کار هم که مشخص و معلوم است: افزایش فروش آنی!

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی