مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئوی داخلی

اعتبار 

ورقه یا این که Page Authority اعتبار کاغذ دوچندان مشابه به اعتبار دامنه است اما برای یک کاغذ ویژه از آن دامنه محاسبه میشود . قابلیت و امکان داراست دامنه اعتبار فراوان متعددی داشته البته ورقه ای که از آن پیوند گرفنه اید اعتبار کمی در آن دامنه داشته باشد . میزان اعتبار یک برگه به طور معمول برحسب لینک و پیوند سازی درونی اینترنت وب سایت به آن ورقه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان برگه تولید شده اند معلوم می‌شود . 


کاغذ هایی که لینک سازی درونی قابل قبولی داشته باشند به طور معمول اعتبار متعددی نیز دارند . برای نمونه ورقه هایی که در منوی حیاتی وب سایت می‌باشند معمولاً با اعتبار ترین ورقه های آن دامنه هستند . 


تعداد 

لینک و پیوند های خروجی هر دامنه ای که به اینترنت وبسایت شما لینک می دهد این احتمال وجود داراست که به وبسایت های دیگر نیز پیوند داده هست . هر چند تعداد وب وب سایت هایی که در یک صفحه یا این که در تمام دامنه پیوند شده باشند مضاعف تر باشد بها و اعتباری که به هر کدام از آن‌ها میرسد اندک می گردد . به طور معمول اینترنت سایت هایی که معمولاً در حیطه ریپورتاژ و فروش بک لینک فعال می‌باشند به علاوه شما به اینترنت تارنما های متعددی بک لینک فروخته اند و این قضیه باعث ناچیز ارزش شدن و قلیل اعتبار شدن این جور پیوند سازی خواهد شد . 

آیا به گلاب خانم توصیه می کنید که سریعا یک دکان اینترنتی گشوده کند و تولیدها خودش را در وب بفروشد؟ اجازه بدهید در این تراز ما یعنی مجموعه نبضینو، به تیتر تیمی که در روش اندازی کسب و فعالیت آنلاین تجربه دارد، وارد ماجرا بشویم و یک ابزار شگفت‌انگیز به نام KWFinder را معرفی کنیم . این ابزار مثل یک نجات‌دهنده به کمکتان می‌آید . زمانی که یک عبارت قضیه حیث یا این که به عبارتی کوئری (Query) را در این ابزار تایپ می‌کنید، به شما نشان میدهد که عبارت زمینه حیث شما تعدادی توشه در ماه به وسیله کاربران جستجو می شود . شگفت‌انگیز می باشد نه؟! برای نمونه می‌توانید در تصویر زیر ملاحظه کنید که ماهانه چندین نفر در اینترنت به دنبال روسری می باشند . 


تحقیق 

کلمات کلیدی 

۸۸۰ نفر در ماه به دنبال داده ها مربوط به روسری در وب می‌گردند! گلاب خانم پس از مشورت کردن با نبضینو به این نتیجه می‌رسد که راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای او به صرفه می‌باشد . او تصمیم میگیرد محصول ها خویش را اینترنتی بفروشد . پس وارد دنیای آنلاین می‌شود و یک وب سایت منش اندازی می نماید . البته آیا کسب در آمد از طریق وب به همین راحتی هست که یک وب وبسایت بزنیم و میلیونر شویم؟ آیا رقبای گلاب خانم بی کار نشسته‌اند؟! بیایید نگاهی به آنان بیاندازیم . 


تیتر 

سئو 

عبارت روسری را در گوگل سرچ می‌کنیم و می‌بینیم که لیست رقبای گلاب خانم به ترتیب الویت در کاغذ اولیه گوگل سناریو داده میشوند . 

ممکن است بگویید رقبای وی در صفحه های بعدی گوگل هم می‌باشند البته پژوهش ها ثابت کرده میباشد که:

۸۰% کاربران به برگه دوم گوگل نمی‌روند و به همان لینک‌های صفحه اولیه اعتماد می‌کنند . 


پس فیض می‌گیریم در شرای وب وب سایت او در ورقه اولیه گوگل نباشد، هیچوقت دیده نمیشود . نو رقیب نخستین وی نیز دیجی‌کالا است! به حیث شما دیجی‌کالا چطور به لینک و پیوند اول آمده می باشد؟ آیا گلاب خانم می‌تواند دیجی‌کالا را پشت سر بگذارد؟ تمام جواب‌ها در همین مقاله هست با اینجانب یاور باشید . 


روند 

سئو در ۳۰ ثانیه منحصربه‌فرد مادربزرگ‌ها خدمات سئوبهرحال گلاب خانم مسن هست و نمی‌تواند مانند ما، وب را فهم و شعور کند . من تصمیم گرفتم خیلی ساده توضیح بدهم: ادله این که دیجی‌کالا در پیوند نخستین می‌درخشد، سئو و باصرفه سازی وب وب سایت آنهاست . 

در صورتیکه شما هم می خواهید به صفحه نخستین گوگل بیایید، می بایست نظیر دیجی‌کالا ۲ فعالیت فراوان اساسی برای سئو و بهینه سازی اینترنت سایت خودتان انجام بدهید: 



۱ . 

سئوی داخلی (On-page SEO) بیش از یک میلیارد اینترنت وب سایت در وب وجود داراست و آراسته کردن آنها برای گوگل یک فعالیت بسیار نقص‌ میباشد . وظیفه گوگل این میباشد که ببیند یوزرها چه چیزی را کاوش می‌کنند، آنگاه در بین وب تارنما ها می‌گردد و پاسخ را برایشان پیدا مینماید . شما بایستی کارهایی باطن اینترنت سایتتان انجام دهید تا مطالب داخل وب سایتتان برای یوزرها و موتورهای جستجو مناسب شود و با خواسته‌های آن ها ارتباط داشته باشد . 

بهترین سئو کار

یعنی باید ملاحظه کنید مشتریان شما دقیقا دنبال چه چیزی می‌گردند و جواب آن را در اینترنت سایتتان بگذارید . هرچه جواب شما بهتر و کامل‌تر باشد، گوگل اکثر به شما اعتماد مینماید و وب سایت شما را بالاتر سناریو می‌دهد . ما و تمام سئوکاران دیگر در این مسیر یاور شما هستیم و به گوگل یاری کنیم وب سایت‌های عالی را سریع‌تر شناسایی کند . 

این یک عمل تخصصی میباشد ولی شما نگران نباشید! اقدامات نخستین را انجام بدهید و سایر را به ما بسپارید! 

۲ . 

سئوی خارجی (Off-page SEO) شما بایستی یک‌سری اقدامات هم خارج از اینترنت سایتتان و در جاهای دیگر (مثلا شبکه‌های اجتماعی) انجام بدهید تا موتورهای جستجو شما را ببینند تا بفهمند آیا مطالب شما برای یوزرها موءثر می‌باشد یا این که خیر؟ مانند تبلیغات و لینک و پیوند دریافت کردن از اینترنت سایت‌های دارای اعتبار . شما می بایست اعتبار خویش را بالا ببرید . گوگل باید تشخیص بدهد که مطالب شما نزد مخاطبانتان دوستداشتنی میباشند تا آنان را در صفحات اولیه سناریو بدهد . 

  • ۹۸/۰۵/۰۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی