مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئو 

چیست؟ راهنمای بی نقص سئو برای مبتدی‌ها در سال ۲۰۱۹ 

آیلار رزاقی, 12 اسفند 1397 31 31 دقیقه مطالعه 6218 سئو 

و باصرفه سازی سایتمطمئنم در همین لحظه، از کسی خوشتان می‌آید و دلتان میخواهد او نیز از شما خوشش بیاید! درحال حاضر بگویید ببینم برای جلب توجهِ وی چکار کرده‌اید؟ آیا ارگانیک کردار کردید یا نظیر همیشه تابلوبازی درآوردید؟ اووه! لطفا نگویید حریف عشقی هم دارید چون فعالیت طاقت فرسا می‌شود… 

سئو در مشهد

نه خطا نکنید، این یک مطلب عاشقانه نیست! بلکه کاملا در مسئله سئو و با صرفه سازی تارنما می باشد . می‌دانستید وب سایت شما هم یک موجود زنده میباشد و به یک رابطه عاطفی با گوگل نیاز دارد؟! البته خلل اینجاست که گوگل جان خاطرخواه زیاد دارا‌هستند و بدست آوردن دل ایشان مقداری دشوار می باشد . 

صرفا یک مهرۀ مار به نام سئو می تواند اینترنت سایت شما را در دیده گوگل عزیز کند! 

من در این مطلب توضیح می ‌دهم که سئو چه میباشد و چه طور مشتریان وب سایت شما را یک سری برابر مینماید . همینطور تکنیک های سئو و گونه های خدمات سئو را هم به شما می گویم . این مقاله جدیدترین راهنمای سئو در سال ۲۰۱۹ هست . 

با قرائت آن همین روز جاری رِل می‌زنید! 

سئو 

چیست؟ سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization است . یعنی بهینه‌ سازی برای موتورهای جستجو . در بخش اعظم سایت‌ها می خوانید که سئو چندین دستورالعمل میباشد که با اجرای آن‌ها ترافیک به تارنما شما سوق‌دهی میشود . یعنی سایت شما رتبه بهتری در نتایج موتورهای کاوش کسب مینماید و سریعتر نمایش داده میگردد . ولی اینجانب اندیشه می‌کنم سئو فراتر از این حرف‌هاست . سئو اکثر شبیه به یک مکتب فکری میباشد که به ما می آموزد چطور با دیگران رابطه برقرار کنیم . 


سئو 

چه کاربردی دارد؟ سئو یعنی شما صحبت مخاطبانتان را بشنوید و نیاز آن‌ها را شعور نمایید . بعد از آن به نیاز آنها پاسخ بدهید تا یک ارتباط بینتان صورت بگیرد . با این فعالیت آن ها به شما علاقمند می شوند و از شما خرید میکنند . اینطوری مشتریان شما مضاعف می گردد و گوگل تشخیص میدهد که اینترنت وب سایت شما مفید می‌باشد پس آن را بالاتر نمایش می دهد . وقتی هم وب‌ تارنما شما در نتایج گوگل فراتر باشد، کاربران بیشتری شما را میبینند و فروش شما عمده می‌شود . این چرخه سئو نام داراست . خسته شدید؟ اصلا بگذارید از اینجا به آنگاه داستان گلاب خانم را برایتان تعریف کنم . 

موافقید؟ 

گلاب خانم اهل کاشان بود . صحیح مانند سهراب! آن‌گاه از این‌که ۴ فرزند وی ازدواج کردند و به تهران آمدند، او تنها شد . اما گلاب خانم یک پیرزن غر‌غرویِ خانه‌نشین نبود! او بمب انرژی بود و مدام کاری برای انجام دادن پیدا می‌کرد . ۱۰ سال پیش وی شروع به دوختن روسری‌های محلی کاشان کرد . کار و بارش نیز خوب بود . هر روز با دوستانش بساطشان را سر گذر پهن می‌کردند و کلام می‌زدند . ولی اکنون نظیر دیر باز نمی‌باشد و کسب و کار گلاب خانم دیگر رونق پیشین را ندارد . دیگر کسی برای خرید کردن به گذر نمی‌آید . 

تمام عزیزان گلاب خانم نیز فروشگاه اینترنتی زده‌اند و وی مجدد تنها باقی مانده است… 


  • ۹۸/۰۵/۰۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی