مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

3 . 

محتوای جذاب ساخت فرمائید : درصورتی که تصور شما از تولید محتوا جالب انجام شغل های خارق العاده است، بهتر است در بینش خود تجدیدنظر کنید؛ زیرا محتوا جذاب، عجیب و غریب نیست؛ فقط به فیس غیرقابل‌پیش‌بینی ارائه می شود . برای ساخت محتوا جذاب، خوب تر می‌باشد از گردباد فکری استفاده فرمایید . می توانید کلماتی را که به بیزینس شما مرتبط هستند، روی یک تخته بنویسید و از همکارانتان بخواهید مرتبط ترین لغت ها با همدیگر را تعیین نمایند . آن گاه از آن ها بخواهید عبارات بی ربط را برای شما مشخص و معلوم کنند و در نقطه پایان از آن ها بخواهید یک روایت بامزه با اطلاعاتی که روی تخته متن اید، برایتان توصیف کنند . این‌گونه اقدامات می تواند جرقه ای در ذهن شما واضح کند تا محتوا جذاب ایجاد فرمایید . 

بهترین سئو کار

4 . 

دارای ربط با حوزه عمل خود، پیوند سازی فرمایید : حواستان باشد که برای ساخت محتوا، سراغ حوزه کاری خودتان بروید و مطالبی تنظیم نمایید که با کسب و کار شما هم خوانی داشته باشد . لینک و پیوند سازی وقتی برای شما اثر گذار خواهد بود که عبارات حساس دارای ربط با بیزینس شما را ارتقاء دهد . می توانید با تهیه اینفوگرافی، مطالب مفیدی را در کوتاه ترین زمان و به موثرترین شیوه ممکن، به مخاطبان خود ارائه دهید . 


5 . 

کانال های اجتماعی را فعال کنید : شبکه های اجتماعی آسان ترین شیوه برای جذب مخاطب و تولید محتوا و بازاریابی آن هستند . می توانید با تولید اکانت کاربری در کانال های پرطرفداری مثل اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، جی پلاس و… مطالب تولیدی ویژه خود را به اشتراک بگذارید . راهکار پیوند سازی داخلی به شما یاری می نماید اولویت تکثیر مقاله را در این شبکه های اجتماعی انتخاب کنید . بازنشر مطالب دیدنی و مشغول کننده در شبکه های اجتماعی دوچندان آسوده است و می تواند باعث سوق دهی عمده مخاطبان به تارنما شما بشود . بهتر می‌باشد همیشه در برگه فرود (لندینگ پیچ) وبسایت خود، مطالب جذاب برای جلب مخاطب و هدایت آن ها داشته باشید . با این عمل لینک سازی شما اثرگذار واقع می شود و ترافیک وبسایت شما بالا می رود . 




بخش اعظم 

بخوانید : سئو داخلی (On-Page SEO) چه است و مشتمل بر چه مواردی می شود ؟ 

استراتژی 

لینک سازی داخلی 



اصول 

و قواعد پیوند سازی داخلی چیست؟ 1 . 

تدوین کردن راهکار لینک و پیوند سازی داخلی : برای پیوند سازی داخلی بایستی ابتدا راهکار پیوند سازی داشته باشید . به عنوان مثال وبسایت شما درباره طراحی قطعات خودرو خدماتی ارائه می نماید . می توانید مقاله ای جامعه درباره پباده سازی قطعات اتومبیل تهیه کنید، آن گاه برای بخش های مختلف و عنا وین مقاله، در صفحه ها داخلی وب سایت خود، لینک تولید فرمایید و از انکرتکست های متنوع نیز کمک بگیرید تا مخاطب به قرائت و دنبال کردن مطالب شما تشویق شود . این نوع لینک سازی داخلی، دوچندان حرفه ایست . فراموش نکنید که تارنما های حرفه ای، به جزئیات نیز می پردازند؛ پس به کاربر نشان بدهید که هیچ نکته ای از دیده شما به دور نمی ماند . 


2 . 

شناخت مخاطب و تهیه guideline برای محتوای لینک های داخلی : در استراتژی لینک سازی داخلی، شما ناچارید معین فرمایید که برای چه مخاطبی، چه مطلبی را تولید فرمایید و طبق برنامه هنگامی مشخص، به هدف ها خود دست پیدا کنید . پس از شناخت مخاطب و دسته بندی مخاطب بر پایه سن و علایق و نیازها، می توانید برنامه مدونی برای پیوند سازی خویش داشته باشید . مثلا اگر شما تارنما آموزشی در زمینه مطالب درسی دارید، می توانید برای دانش آموزان در قربت فصل امتحانات لینک و پیوند های مفیدی ایجاد فرمائید یا برعکس،پیش از شروع امتحانات، لینک و پیوند سازی را برای پدر و مادر انجام دهید . 


3 . 

مدیر پیوند های خروجی هر صفحه : استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی به شما می گوید که تعداد لینک و پیوند های داخلی در انتخاب درجه وبسایت شما تاثیر چشمگیری دارااست . اکثر وقت ها لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند های فالو (follow) میباشند . هرچقدر تعداد لینک و پیوند های خروجی صفحات افزایش پیدا کند، اعتبار کاغذ کمتر می شود . کنترل فرمائید که هر کاغذ بیش از ۵ لینک خروجی نداشته باشد . 


4 . 

دستکاری محتوای لینک ها بر شالوده عبارات حیاتی اثرگذار در سئو : انگیزه شما از لینک و پیوند سازی، ارتقا رتبه وبسایت و ورود اکثر مخاطبان به آن است . براین اساس شما بایستی لغت ها دارای اهمیت پرجستجو در موتورهای کاوش را از طرز نرم افزارهایی نظیر Moz استخراج فرمایید و بر همان اساس، عبارات با اهمیت را در لینک های سایت خود قرار دهید . فراموش نکنید که کلمات مهم و تولید محتوا سئو شده، یک عدد از اصول پیوند سازی داخلی و فرنگی است . 

  • ۹۸/۰۵/۱۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی