مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

آموزش 

گوگل وبمستر گوگل وبمستر تولز ابزاری رایگان ولی قادر جهت رئیس سئو تارنما و چک آماری مراحل پیشرفت یا این که پسرفت تارنما را در اختیار وبمستران قرار میدهد . با دقت به این که Google Webmaster Tools مستقیما از طرف خویش گوگل شیوه اندازی و پشتیبانی شده است از اعتبار مضاعف بالایی برخوردار هست و همین فرمان اهمیت فراگیری وبمستر گوگل را فراوان مینماید . 

سئو در مشهد

به شما سفارش میکنیم که مسلما تارنما خود را در گوگل وبمستر ثبت نمائید و تغییرات آن را بصورت مداوم زیر نظر داشته باشید، در شرایط بحرانی مثل افت ناگهانی بازدید تارنما و یا این که حذف تارنما شما از نتایج گوگل شایسته ترین مبداء برای یافتن مشکل همین وبمستر تولز می باشد . 


در این بخش با آموزش گوگل وبمستر تولز و ابزارهای گوناگون آن کارایی میکنیم که همپا شما در مدیریت درست وبسایت باشیم . همینطور سفارش می کنیم به بخش فراگیری سئو مراجعه کرده و آخری یادگرفتن ها را مشاهده نمایید . 


پیش 

نیاز آموزش گوگل وبمستر پیشین از شروع به کار و استعمال از ابزار Google Search Console شما باید یک تارنما داشته باشید و آن را به گوگل معرفی کرده باشید . در شرای هنوز شیوه صحیح این عمل را نمیدانید پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش تصویب تارنما در گوگل را به دقت مطالعه کرده و پس از آن با مراجعه به این بخش از امکانات متفاوت این ابزار منفعت بگیرید . 

تغییر و تحول 

دامنه سایت انتقال تارنما به دامنه جدید یکی از اتفاقات همگانی در فضای وب می‌باشد که به عوارض مختلفی انجام می‌گردد . این انتقال دربرگیرنده شرایط های بسیاری می‌شود که در این بخش تلاش می کنیم کلیه وضعیت ممکن را نظارت کرده و نکات مهم در هر یک را تحلیل کنیم . 


مهم‌ترین نکته ای که در انتقال دامنه یا تغییر نشانی وبسایت باید به آن دقت کنیم نگهداری رده در نتایج گوگل و انتقال سئو دامنه سابق به آدرس نو می باشد . در صورتیکه فرایند انتقال به صحت انجام نشود شما با کاهش چشمگیر بازدیدکننده و در مواردی از دست رفتن رده خود در نتایج گوگل مواجه خواهید شد . 


کاهش 

بازدیدکننده و از دست رفتن مقام پس از تغییر و تحول دامنه در‌صورتی‌که تا به امروز فرایند انتقال دامنه را انجام داده باشید به نیکی میدانید که این فعالیت معمولا با پاره ای افت مقام همراه خواهد بود . مقدار افت سئو تارنما بستگی بی واسطه به کارایی شما هنگام انتقال و رعایت استانداردهای اضطراری دارااست . 


به طور معمول با گذر کرد مدتی از زمان انتقال این افت جایگاه برطرف گردیده و سایت به شرایط معمولی خویش بازمیگردد . به طور نمونه تصویر تحت مثال از تغییر‌و تحول آدرس تارنما از http به https را نشان میدهد که در دو هفته نخستین با 35 درصد کاهش بازدید کننده یاور بوده و پس از تقریبا 6 ماه به حالت عادی خویش بازگشته می‌باشد . 


افت 

بازدیدکننده پس از تغییر و تحول آدرس به https ولی 6 ماه بازه بسیاری متعددی برای رسیدن به نقطه قبلی می باشد و تلاش ما بر این می باشد که تا حد امکان مراحل انتقال را سرعت بالا و اندک هزینه انجام دهیم . تصویر پایین مثال ای موفق از تغییر تحول نشانی وبسایت به https را نشان میدهد که در آغاز با کاهش بازدید هم پا بوده ولی در دراز مدت موجب بهبود حالت کلی سایت و کسب منزلت خوب تر در نتایج گوگل گردیده میباشد . 

  • ۹۸/۰۵/۱۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی