مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

استراتژی 

بازاریابی اینستاگرام قدم پنجم: باصرفه سازی برای کسب درآمد یک عدد از چیزهایی که بسیاری از صاحبان کسب و فعالیت و بازاریابان سنتی با آن خلل دارا‌هستند این میباشد که آیا آنان می توانند از نحوه رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و کار حقیقی و واقعی برسند؟ اگر چه این یک نگرانی منطقی است، شیوه های زیادی وجود دارااست که بتوانید پروفایل اینستاگرام خویش را برای کسب درآمد با صرفه سازی فرمائید . 

 سئو در مشهد



حال 

بیاید به تعدادی مسئله اشاره کنیم: 

CTA … CTAها تمامی جا: در صورتیکه می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام و ترافیک رسانه های اجتماعی خویش را به فروش حقیقی تبدیل کنید، می بایست به اشخاص نشان دهید کجا میتوانند متاع شما را بخرند . اطمینان حاصل فرمائید که دنبال کنندگان شما به لینک و پیوند در بیو سوق‌دهی میگردند (“آخرین محصولات ما را در لینک و پیوند زیر مشاهده کنید”) . و CTA رانیز به کپشن های خویش بیشتر کنید .(” 

از چیزی که میبینید خوشتان می آید؟ از پیوند مو جود در بیو خریداری کنید”) 

کسب 

درآمد از اینستاگرام 

– کسب درآمد: من به برنامه های Like2Buy و Have2Have .It اشاره می کنم که به شما یاری می نماید یک ورقه ساخت کنید که می توانید عکس ها را در اینستاگرام خویش به تولید ها یا صفحه های دیگر وب تارنما خود پیوند دهید . این مضاعف ایده آل میباشد چون موانعی را که سبب خودداری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری میشود بر می دارد . 


فراگیری 

تبلیغات در اینستاگرام 

– تخفیف ها و تبلیغات: هرچند اینستاگرام یک پلت فرم بازاریابی آنلاین عالی است، می تواند برای به تکان پرتاب کردن دنبال کنندگان و خرید محصول ها شما دشوار باشد . 


یک عدد از راه و روش ها نمایان کردن یک توصیه با مدت ی هنگامی محدود منحصر به فرد اینستاگرام نظیر یک ارائه کوپن یا این که تخفیف می‌باشد . یک پست با کد کوپن (یا پیوند تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اجازه دهد پر سرعت کار کنند، ارسال نمایید . 


تجارت 

در اینستاگرام 

استراتژی 

بازاریابی اینستاگرام قدم ششم: مسابقات یک عدد دیگر از روش های خوب برای به کار گیری از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و کار شما ، اجرای مسابقه است . مسابقات دنبال کنندگان را در قضیه محصولات شما هیجان زده می نمایند و می توانند با دادن هدف ی مشارکت به افزایش تولید ها کمک نمایند . 


روش های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام وجود دارد، من به تعدادی زمینه اشاره میکنم، ولی مسابقات موثر، مسابقاتی هستند که به کسب و کارتان امداد می کنند فروش شما را بالا برود . 

بهترین راه برای این فعالیت از طریق هدایت علاقه مندان می‌باشد : 

با دریافت داده ها از کسانی که وارد مسابقه گردیده اند، شما می توانید در آتی از طرز نشانی اینترنتی مارکتینگ با آن ها خرید و فروش کنید . 


در 

اینجا برخی ایده هایی که می توانید در مسابقات به کار برید میبینید: 

Comment-to-enter-: این رایج ترین دسته مسابقه ای می‌باشد که در اینستاگرام می بینم و عامل خیر دارد . مسابقات Comment- to-enter بی آلایش ترین راه و روش برای شرکت را دارند، چون آنها تعداد کسانی را که شرکت کردن می کنند، به حداکثر می رسانند . به طور کلی، این رقابت ها نیازمند لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دونفر می‌باشند . این سبب مشارکت بالایی میگردد ، به افزایش فالور و شیوع پست ها نیز امداد می نماید . 


اپلیکیشن 

تبلیغات در اینستاگرام 

– Sweepstakes: با به کار گیری از نرم افزار های ارتقاء فالوور اینستاگرام شما می توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و عمل خود ساماندهی نمائید . در‌صورتی‌که چه این ها مشقت بار تر هستند، ولی در دراز دوران موثرتر هستند زیرا به شما اذن می دهند که در آتی با کاربران خوبتر خرید و فروش کنید . 


– مسابقه عکس: شما می توانید این یک عدد از دو خط مش را اجرا کنید . راه اول، رویکرد بی آلایش تر این است که کمپانی کنندگان با ارسال یک عکس با یک موضوع خاص با به کار گیری از یک هشتگ مختص وارد مسابقه میشوند، که پس از آن شما برای انتخاب چیره فیلتر می‌کنید . این شیوه فوق العاده است چون هم بی آلایش می باشد وهم به میزان قابل توجهی برای شیوع خبرها کسب و فعالیت شما اثرگذار است . شما همچنین می توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با جایزه استعمال فرمایید که بتوانید پست الکرونیکی های کمپانی کنندگان را توده آوری فرمایید . 


اطلاع رسانی 

در اینستاگرام 

استراتژی 

بازاریابی اینستاگرام گام هفتم: تبلیغات شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمی توانید راهنمای جامعی برای راهکار بازاریابی اینستاگرام داشته باشید . هنگامی که مقطع عمل است ، تبلیغات شایسته ترین شیوه برای تضمین وصال همت های بازاریابی اینستاگرام به بازار انگیزه هست . 


در حالیکه ممکن میباشد برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که می‌تواند کسب درآمد در آن دشوار باشد شک داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام شایسته ترین راه برای دستیابی به بازار هدفتان می‌باشند . ولی همانقدر که امیدوارید محتوای شما به اشتراک گذاشته شده باشد هیچ تضمینی هم وجود ندارد . 


اما با گونه جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما می توانید اطلاع رسانی را به اشخاصی که برای آن‌ها خواسته می شود بدون نگرانی اینکه آیا آنان تبلیغات را می‌بینند یا نه، ارائه دهید . 


شایسته ترین 

شیوه های تبلیغات اینستاگرام : – از تصاویر چشمگیر استعمال کنید: این‌که که اطلاع رسانی های اینستاگرام در صفحه ی کاربران مانند هر پست دیگری نشان داده میگردد نیز خوب هست هم بد . از یک سو، آن‌ها ساکن هستند با توجه به تجربه کاربر – آن ها مانند تبلیغات شم نمی شوند، به این مضمون‌ که آنها صمیمانه تر می‌باشند – قابل هضم خیس میباشند . از سوی دیگر، به آن ها مثل هر پست دیگری نگاه میشود، و این بدان معنی است که آن ها ممکن می باشد مثل پست های دیگر به تحت کاغذ بروند . ایجاد و ارسال رسانه ای که احتمال دارااست مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما شایسته ترین اقبال برای موفقیت می دهد . 


  • ۹۸/۰۵/۱۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی