مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

در قدم بعدی ورقه مدل باید محتوای اورجینالی داشته باشد . برای حل این مشکل می بایست در حد یک‌سری پاراگراف محتوا به این صفحه ها بیشتر نمایید . این محتوا غالبا در بالای ورقه نمایش داده می شود . البته در شرایط کلی بالا یا این که زیر بودن آن به پیکربندی پوسته سایت وابسته هست . در فیس انجام صحیح این کارها، کاغذ جور بندی شما دارنده یک عنوان بهینه، متا دیسکریپشن دیدنی و یک تگ هدر H1 عالی خواهد بود . 

در ادامه خوب تر می‌باشد که صفحه های دوم به آن گاه یک دسته بندی را نوایندکس نمائید . به تیتر مثال درصورتی که در یک گونه دارای 100 پست بوده و هر کاغذ نوع نهایتا 10 پست را در خود جای دهد، کاغذ آن نوع به ده ورقه دیگر نیز تقسیم می شود . بهتر می‌باشد که برای خودداری از محتوای تکراری صفحه های دوم به آن‌گاه را نوایندکس کنید . همه این اقدامات در جهت سئو داخلی خوبتر ورقه جور ها می باشد . 

سئو در مشهد

در ادامه به مساله توسعه یافته تر سئو جور ها در وردپرس می پردازیم . 

فرض می کنیم که شما تمامی این اقدامات را انجام داده، البته گشوده هم مشاهده می نمایید که گوگل همچنان برگه پست ها را به جای برگه دسته ها نمایش می دهد . براین اساس نیاز است که در چنین قوانینی دست به اقدامات بیشتری بزنیم . 

مطمئن شوید که بردکرامب قابل کلیکی در صفحات گونه ها و پست ها وجود داشته و همچنین اسکیما برند آپ بردکرامب هم تنظیمات شده می باشد .در 
نمونه ما بردکرامب برای ورقه یک ویلا به شکل پایین خواهد بود: 
برگه 
حیاتی > ویلاهای رامسر > ویلای 2000 متری لب آب 
در اینجا ویلاهای رامسر باید داری لینکی به ورقه جور ویلاهای اجاره ای رامسر باشد . در گام بعدی بایست لینک و پیوند هایی داخلی به یار انکر تکست های مطلوب برای ورقه ویلاهای رامسر ایجاد فرمایید . به تیتر مثال در محتوای برگه "ویلای 200 متری لب آب" می توانید عبارت "ویلای رامسر" را به صفحه مدل ویلاهای رامسر لینک و پیوند دهید . 

این لینک و پیوند های داخلی به گوگل کمک می کند تا متوجه اهمیت عمده کاغذ نوع شود . همینطور کاربران هم می توانند به شکل بهتری در وب وبسایت گردش نمایند . 

در آخر نظارت نمائید که اسم مدل سهوا در اسم یکی از پست ها وجود نداشته باشد . در فیس وجود چنین قوانینی گوگل ممکن است متوجه برگه هدف مورد نظر شما نخواهد شد . به تیتر نمونه تیتر "ویلای رامسر – ویلای اجاره ای 2000 متری" تیتر مناسبی برای یک عدد از پست ها در نوع ویلای رامسر نخواهد بود . 

تیتر ورقه یک پست می بایست اختصاصا در رابطه ویژگی های خویش ویلا بوده و عبارت مربوط به مدل در آن نباشد . همینطور محتوای آن هم می بایست به جای توکل بر روی نام شهر بر روی خصوصیت های خویش ویلا تمرکز داشته باشد . مفاهیم بالا را می توانایی در هر وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی به فعالیت برد . رویه آخر جز تکنیک های پیشرفته خیس بهینه سازی جور و آرشیو ها به شمار می رود . 

برگه 
برچسب چیست؟ با بیش تر کردن هر برچسب در هر پست، برگه ای برای آن ساخت می شود . یو آر ال پیشفرض صفحه ها برچسب به شکل www .yourdomain .com/tag/tag-name می باشد . 

برچسب همانند دسته ها اذن مجموعه بندی پست ها را می دهد . 
ورقه برچسب معمولا دارای قالب مشابهی با ورقه مدل می‌باشد . 
صفحه برچسب ها غالبا در منو سناریو داده نمی شوند، مگر این که شما به دلیلی آن را در این بخش قرار دهید . 
صفحه ها برچسب ها نیز دارنده نقص‌ مشابهی با صفحات گونه (نبود محتوای مستقل) می‌باشند . 
همان بهینه سازی که برای صفحات گونه ها در بخش قبلی مطرح شد، برای صفحه ها برچسب ها هم قابل اجراست . در اکثر زمان ها موارد صفحه ها برچسب با انگیزه بهبود سعی تارنما و امداد به یوزرها ایجاد شده و کارکرد دیگری ندارند . در بخش اعظمی از موارد مشاهده می شود که یوزرها کلمه ها مشابهی با نام نوع و نام پست را در برچسب ها به عمل می مارک که این زمینه به هیچ وجه از نظر سئو خوب نمی باشد . 

چه بسا ما در چندین دفعه مشاهده کرده ایم که به ازای جستجوی نام برند به جای کاغذ اصلی، صفحه برچسب در نتایج جستجو نمایش داده شده میباشد که این زمینه به هیچ وجه تاثیر خوبی در تجربه کاربری ندارد . 

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی