مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

توصیف  سئو خارجی

توصیف 
سئو خارجی احتمالاً 
با توضیحاتی که د سئو داخلی سایت ارائه شد، تعریف سئو فرنگی تارنما را حدس می‌زنید: 
هنگامی از سئوی فرنگی یا این که Off-page SEO کلام می‌زنیم، منظورمان کارایی و تمرکز بر روی حالت محتوا و وبسایت ما از نگاه سایر افراد است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و در اختیار گرفتن بدون نقص روی آن ها نداریم . 

در حالتی که در یک‌سری از کانال های اجتماعی اکانت ساخته‌اید و میخواهید با استفاده از الگوی هاب و اسپوک (قطب و اقمار) ترافیک را از جاهای دیگر به وب‌سایت خود بیاورید و از طرفی، به گوگل نیز نشان دهید که در فضاهای دیگر نیز سایت و مطلب شما اشاره شده، می‌توانید این فعالیت‌ها را قسمتی از سئوی فرنگی تلقی کنید . 

سئو در مشهد

هم‌چنین در صورتی‌که در وب لاگ و سایت‌های دیگران کامنت می‌گذارید و به مطالب خودتان لینک می‌دهید؛ یا مطالبی را به عنوان میهمان در وبلاگ دوستان‌تان منتشر میکنید (تا به صورت بی واسطه و غیرمستقیم به نوشته‌هایتان اشاره شود)، باز هم در اکنون بهینه سازی سایت با تکنیک‌های سئو فرنگی میباشید . 

اعتنا داشته باشید که تفاوت سئو داخلی و سئوی فرنگی صرفاً در این می‌باشد که تلاش‌ها در کدام قلمرو (داخل وبسایت یا خارج آن) انجام می‌گردد . اما در نهایت، همه‌ی آنها از متاع بهینه‌سازی برای موتورهای کاوش می باشند . 

بنابراین، با وجودی که حرف زدن از تأثیر نسبی این دو گونه تکنیک، منطقی و قابل درک است، البته می بایست همواره به حافظه داشته باشیم که سئو داخلی و سئو فرنگی مکمل یکدیگر می باشند و موتورهای کاوش چنین تفکیکی را قائل نیستند و این بحث، صرفاُ یک طبقه بندی می باشد . 

همان‌طور که در ابتدای درس اشاره شده، این مطلب صرفاً در حد معرفی دو اصطلاح سئو داخلی و سئو خارجی بود و قرار نبوده در آن، به جزئیات تکنیکی بپردازیم . تکنیکهای سئو داخلی و خارجی در درس‌های مستقل، مطرح گردیده و در آینده نیز تکمیل‌ خواهد شد . 

  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • ati alipour

نظرات (۱)

  • وب آموزان
  • تعریف سئو داخلی در یک کلام!

    اگر بخواهیم بی حاشیه به تعریف دقیق آن برسیم، باید بگوییم که هر آنچه در داخل سایت انجام می دهید تا رتبه بهتری در گوگل داشته باشید، در واقع به سئو داخلی آن مربوط می شود.

    به عنوان مثال در گذشته هر چقدر که کلمات کلیدی بیشتر در یک محتوا تکرار میشد، از نظر گوگل بهتر بود که امروزه اینطور نیست! این تنها نمونه ای از تغییرات جدید گوگل در چند ماه گذشته است که در ادامه به طور مجزا به آنها اشاره خواهیم کرد.

    تفاوت سئو داخلی با سئوی خارجی سایت چیست؟

    در روند سئو داخلی که به کدهای HTML و محتوای شما مربوط می شود اینطور می توان گفت که نتیجه حاصل از این کارها کاملاً قابل کنترل می باشد و در دست مدیریت سایت است! اما سئوی خارجی اینطور نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی