مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئوی کلاه سیاه

سئوی کلاه سیاه با دقت به الگوریتم‌های گوگل، کلاهبرداری انجام می‌دهد و رتبه‌بندی شما را در گوگل تغییر‌و تحول می‌دهد . به جای حل کردن مسئله سئوی وب سایت شما، یک شبه راه‌حل ارائه می‌نماید و شما را به یک رتبه خوب در گوگل می رساند . صحیح هست که در لحظه منزلت خوبی در گوگل دارید، البته به کارگیری مداوم از سئو کلاه سیاه، به رده شما در گوگل شدیدا جراحت میزند . صحیح نظیر این که یک سردرد همیشگی داشته باشید و بجای رفتن پیش دکتر، تنها مسکن بخورید . پس از مدتی مسکن تاثیر خود را از دست می دهد . 

سئو در مشهد
جدید بعدا مجبورید نیز سرتان را معالجه نمائید و هم معده‌تان! 


انگیزه موتورهای جستجو مانند گوگل این هست که وقتی که افراد موضوعی را جستجو می‌کنند، شایسته ترین نتایج برای آنان سناریو داده شود . گوگل می‌خواهد مردم یک تجربه جستجوی عالی داشته باشند و مطمئن باشند که نتایج ارائه گردیده دربرگیرنده هرزنامه (Spam) نمیباشد . گوگل این عمل را یا به رخ مداد با الگوریتم‌ها و یا به رخ دستی انجام می دهد . تمام تلاش گوگل در این مورد، تشخیص و جریمه کسانی هست که ذیل عنوان کلاه سیاه، کلاهبرداری می کنند . 
این جریمه مشتمل بر موردها جبران ناپذیر پایین است: 
کاهش 
شدید جایگاه سایت حذف 
همیشگی سایت خروج 
دامنه از کنترل شما الگوریتم‌های موتور کاوش در ارتفاع مقطع پیچیده‌تر شده‌اند و تمام تکنیک‌های سئوی سیاه را تشخیص می‌دهند . به همین استدلال هست می بایست در فی مابین کلاه‌ها، از کلاه سیاه دوری کنید . 

تکنیک‌های 
کلاه سیاه در سئو را بشناسیم سئوی کلاه سیاه تکنیک‌های اکثری دارااست و در بسیاری موردها تشخیص دادن آنها فعالیت بسیار مشقت هست . 
در یک مقاله‌ی مفصل تمام تکنیک‌های غیراخلاقی این شیوه را به شما می گویم البته اکنون و در این مطلب می‌خواهم چندین از پرطرفدارترین تکنیک‌های آن را به شما بیان کنم تا به هر سایتی که رفتید، تبهکاران را شناسایی کنید: 
عبارات 
اساسی (Keyword Stuffing) 
گوگل در این لحظه از مدام باهو‌ش‌تر می‌باشد و کلیت محتوای شما هرچه که باشد، آن را شناسایی می نماید . 
در الگوریتم گذشته گوگل، شما می بایست کلمات دارای اهمیت خود را بارها و بارها در متن تکرار می‌کردید تا گوگل محتوای شما را شناسایی کرده و در دسته‌بندی مطلوب قرار دهد . یعنی در گذشته، تکرار کلمات اصلی بر ارزش محتوای شما بیش تر می کرد . ولی با رونمایی از الگوریتم نو گوگل، تکرار کلمه ها حیاتی نه‌تنها فایده‌ای ندارد، بلکه سبب جریمه شدن وبسایت شما نیز می‌گردد و رتبه‌ی پایینی در موتورهای کاوش برای شما به ارمغان می آورد . اخیرا گوگل برای استفاده از این جور کلمات یک حد مشخص و معلوم انتخاب کرده می باشد که به آن چگالی کلمه ها اصلی می گویند . 

این اندازه فی مابین 1 تا 3 درصد در هر ورقه هست . پس نیازی نمی‌باشد با تکرار مداوم یک کلمه‌ی خاص، اعصاب و روان خواننده‌ها را خرد نمائید . در الگوریتم تازه گوگل در‌صورتی‌که شما به جای تکرار یک کلمه‌ی دارای اهمیت میتوانید هم معنی آن را هم بکار ببرید . بخاطر داشته باشید که روش تکرار لغات کلیدی، کهن شده می‌باشد و هم اکنون دیگر به هیچ دردی نمیخورد . در فیس ادامه دادن به این فعالیت غلط، گوگل تصور می نماید که شما دارید او را گول می‌زنید و به تیتر یک کلاه سیاه با شما بازخورد جدی می‌نماید . 

نفرینی 
به اسم “اینجا کلیک کنید”حتما بخوانید: نفرینی به اسم “اینجا کلیک کنید” نوشته 
زیر یک نمونه در رابطه استفاده نامناسب از کلمه ها با اهمیت است: 
تاکسی بازاریابی نوین، یک آژانس بازاریابی معتبر می‌باشد . ماشین کرایه ای بازاریابی نوین ارائه دهنده‌ی اشکال سرویس ها دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی هست . 
پس در صورتی‌که برای رویش کسب و فعالیت خویش به خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی نیاز دارید، با آژانس بازاریابی نوین تماس بگیرید تا از بهترین سرویس ها دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی آژانس بازاریابی نوین بهرمند شوید! 
 

  • ۹۸/۰۵/۱۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی