سئوی کلاه سیاه با دقت به الگوریتمهای گوگل، کلاهبرداری انجام میدهد و رتبهبندی شما را در گوگل تغییرو تحول میدهد . به جای حل کردن مسئله سئوی وب سایت شما، یک شبه راهحل ارائه مینماید و شما را به یک رتبه خوب در گوگل می رساند . صحیح هست که در لحظه منزلت خوبی در گوگل دارید، البته به کارگیری مداوم از سئو کلاه سیاه، به رده شما در گوگل شدیدا جراحت میزند . صحیح نظیر این که یک سردرد همیشگی داشته باشید و بجای رفتن پیش دکتر، تنها مسکن بخورید . پس از مدتی مسکن تاثیر خود را از دست می دهد .
سئو در مشهد
جدید بعدا مجبورید نیز سرتان را معالجه نمائید و هم معدهتان!
انگیزه موتورهای جستجو مانند گوگل این هست که وقتی که افراد موضوعی را جستجو میکنند، شایسته ترین نتایج برای آنان سناریو داده شود . گوگل میخواهد مردم یک تجربه جستجوی عالی داشته باشند و مطمئن باشند که نتایج ارائه گردیده دربرگیرنده هرزنامه (Spam) نمیباشد . گوگل این عمل را یا به رخ مداد با الگوریتمها و یا به رخ دستی انجام می دهد . تمام تلاش گوگل در این مورد، تشخیص و جریمه کسانی هست که ذیل عنوان کلاه سیاه، کلاهبرداری می کنند .
این جریمه مشتمل بر موردها جبران ناپذیر پایین است:
کاهش
شدید جایگاه سایت حذف
همیشگی سایت خروج
دامنه از کنترل شما الگوریتمهای موتور کاوش در ارتفاع مقطع پیچیدهتر شدهاند و تمام تکنیکهای سئوی سیاه را تشخیص میدهند . به همین استدلال هست می بایست در فی مابین کلاهها، از کلاه سیاه دوری کنید .
تکنیکهای
کلاه سیاه در سئو را بشناسیم سئوی کلاه سیاه تکنیکهای اکثری دارااست و در بسیاری موردها تشخیص دادن آنها فعالیت بسیار مشقت هست .
در یک مقالهی مفصل تمام تکنیکهای غیراخلاقی این شیوه را به شما می گویم البته اکنون و در این مطلب میخواهم چندین از پرطرفدارترین تکنیکهای آن را به شما بیان کنم تا به هر سایتی که رفتید، تبهکاران را شناسایی کنید:
عبارات
اساسی (Keyword Stuffing)
گوگل در این لحظه از مدام باهوشتر میباشد و کلیت محتوای شما هرچه که باشد، آن را شناسایی می نماید .
در الگوریتم گذشته گوگل، شما می بایست کلمات دارای اهمیت خود را بارها و بارها در متن تکرار میکردید تا گوگل محتوای شما را شناسایی کرده و در دستهبندی مطلوب قرار دهد . یعنی در گذشته، تکرار کلمات اصلی بر ارزش محتوای شما بیش تر می کرد . ولی با رونمایی از الگوریتم نو گوگل، تکرار کلمه ها حیاتی نهتنها فایدهای ندارد، بلکه سبب جریمه شدن وبسایت شما نیز میگردد و رتبهی پایینی در موتورهای کاوش برای شما به ارمغان می آورد . اخیرا گوگل برای استفاده از این جور کلمات یک حد مشخص و معلوم انتخاب کرده می باشد که به آن چگالی کلمه ها اصلی می گویند .
این اندازه فی مابین 1 تا 3 درصد در هر ورقه هست . پس نیازی نمیباشد با تکرار مداوم یک کلمهی خاص، اعصاب و روان خوانندهها را خرد نمائید . در الگوریتم تازه گوگل درصورتیکه شما به جای تکرار یک کلمهی دارای اهمیت میتوانید هم معنی آن را هم بکار ببرید . بخاطر داشته باشید که روش تکرار لغات کلیدی، کهن شده میباشد و هم اکنون دیگر به هیچ دردی نمیخورد . در فیس ادامه دادن به این فعالیت غلط، گوگل تصور می نماید که شما دارید او را گول میزنید و به تیتر یک کلاه سیاه با شما بازخورد جدی مینماید .
نفرینی
به اسم “اینجا کلیک کنید”حتما بخوانید: نفرینی به اسم “اینجا کلیک کنید” نوشته
زیر یک نمونه در رابطه استفاده نامناسب از کلمه ها با اهمیت است:
تاکسی بازاریابی نوین، یک آژانس بازاریابی معتبر میباشد . ماشین کرایه ای بازاریابی نوین ارائه دهندهی اشکال سرویس ها دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی هست .
پس در صورتیکه برای رویش کسب و فعالیت خویش به خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی نیاز دارید، با آژانس بازاریابی نوین تماس بگیرید تا از بهترین سرویس ها دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی آژانس بازاریابی نوین بهرمند شوید!
- ۹۸/۰۵/۱۷