مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

پانداها 
از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟ 1- 
محتوای خلاصه گردیده و ناقص پانداها علاقه‌ای به خواندن متن‌های دو سه جمله‌ای ندارند . آنان خوب می دانند که یک متن کوتاه فرصت کافی را برای جواب دادن به نیازهای مخاطب ندارد، به همین دلیل، چشم‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌شده می‌بندند . 

بهترین سئو کار
2- 
تکرار حرف‌های گذشته با کپی‌ کردن محتوا پانداها مانند هر کس دیگری دوست ندارند یک متن را برای بار چندم بخوانند، براین اساس چه بسا در حالتی که بیست درصد مطلب شما تکراری باشد، آنها دیگر رغبتی به تلاوت نخواهند داشت . پس در شرای از سایت‌های دیگر برای تولید محتوا به کار گیری می‌کنید حواستان باشد که یک پاندا قبلاً همه‌ی آن ها را خوانده و درحال حاضر در شرای قرار نیست سخن جدیدی بزنید، حداقل می توانید از زاویه‌ی تازه‌ای به آن مورد نگاه فرمایید و با جمله‌بندی‌های یگانه خودتان به سراغش بروید تا متنتان هم‌چنان جالب و خواندنی باشد . 

3- 
جمع‌آوری و دست چین کردن محتوا در صورتی‌که اهل جمع‌آوری مقاله از وب‌سایت‌های متفاوت میباشید و از هر مقاله یک قسمت برمی‌دارید و دست چین می‌کنید، می بایست بدانید پانداها هر کدام از آن مطالب را به شکل کامل خوانده‌اند و درحال حاضر به یک گلچین راضی نمی‌شوند . پس این رویکرد نیز سیاست خوبی برای ایجاد محتوا نیست . 

4- 
چیره بودن آگهی یک صفحه بر محتوای تولید شده در‌صورتی‌که موقع خواندن کتاب هر یکسری ثانیه، یک نفر با تبلیغی تازه از لا‌به‌لا به لای صفحات کتاب خارج بپرد، چه عمل می‌کنید؟ در شرای تا می خواهید تمرکز نمایید پیام‌های تبلیغاتی جلوی چشمتان ظاهر شوند چه؟! همه‌ی‌ ما این نوع وقت‌ها کلافه می‌شویم و احتمالاً کتاب را به دورترین نقطه‌ی ممکن پرت می‌کنیم! بنابراین در‌صورتی‌که توی سایتتان روش به راه و روش تولیدها مختلف را تبلیغ کرده‌اید و بنرها و پیام‌های تبلیغاتی از راز و کول سایتتان بالا می‌روند، بدانید که الگوریتم پاندا با عصبانیت دور سایت شما یک خط قرمز‌رنگ پررنگ می‌کشد . پس میانروی را رعایت فرمائید . 

5- 
ناهماهنگی محتوا با گوگل در حالتی که توی سرچ گوگل وعده‌ی چیزی را بدهید و مخاطب‌ها با هزار سلیقه و شوق و اشتیاق روی لینک و پیوند شما کلیک نمایند و آن‌گاه با یک برگه خالی مواجه شوند مانند این هست که کلی مهمان دعوت فرمایید و آنگاه خودتان بگذارید بروید . این دسته وقت‌ها توقع نداشته باشید کسی به وعده‌هایتان توجه کند . شما دارنده محتوای ناسازگار می باشید و پانداها خیلی زود پیدایتان میکنند و گرفتار میشوید . 

چه 
طور دل پاندا را به دست بیاوریم؟! مورد ها بالا از مهم ترین موضوعاتی‌ست که قادر است پاندا را از وب سایت شما ناامید کند البته هنوز منش برای به دست آوردن دل پاندا میباشد . فقط کافی‌ست سری به مطالب کهن وب‌سایت بزنید، مطالب تکراری را حذف کنید، بعد از آن بروید سراغ تحلیل کردن هماهنگی در بین مطالب و عنوان‌ها و خلاصه این که از شیوه‌های غلط ساخت محتوا دست بردارید و بدانید ساخت محتوای کیفیت بالا و موءثر یک کار زمان‌بر می‌باشد که در طولانی‌ مدت، شما را به سود دل‌خواه می رساند . 

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی