مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

بها  سئو

بها 
سئو یا این که تعرفه سئو چه چیزی است و شیوه حساب و کتاب قیمت سئو چیست؟ سوالی که ممکن است ذهن شما را هم سرگرم کرده باشد . گذشته از هر چیز می بایست بدانید که بر اساس تحقیقات به فعالیت آمده 85% اشخاص در عالم (و طبیعتا درصد قربت به همین عدد در ایران) برای یافتن یک محصول یا سرویس ها آغاز در اینترنت کاوش می نمایند . به این ترتیب در صورتی که وب وبسایت شما در برگه اولیه کاوش نباشد، شاید شما توسط مشتریان انتخاب نخواهید شد و رقبا گوی سبقت را از شما خواهند ربود! در صورتیکه به اهمیت سئو اینترنت سایت یا سئوسایت دکان اینترنتی خود پی برده اید، خوب تر هست که با اشکال شیوه بهینه سازی سئو آشنا شوید و بدانید کدام روش سئو برای اینترنت وب سایت شما مطلوب تر میباشد و هزینه انجام سئو چقدر میباشد .خیلی از ما لیست بها سئو وب سایت می خواهند .

سئو در مشهد

"تعرفه 
سرویس ها سئو" ارزش 
سئو داخلی سایت سئو داخلی تارنما به تمامی عمل های ضروری جهت استاندارد سازی و آماده سازی تارنما گفته می شود که لازم می باشد پیشین از شروع باصرفه سازی سئو فرنگی و یا این که تبلیغات گوگل (Ad Words) انجام شود . بایستی در حیث داشته باشید چه بسا با بهترین سئو فرنگی و صرف هزینه های فراوان در صورتی که سئو داخلی وبسایت شما مناسب نباشد، نه صرفا فیض و تأثیری مشاهده نخواهید کرد، بلکه ممکن هست مشمول جریمه (پنالتی) سایت گوگل هم شوید و تا برهه زمانی ها اینترنت وبسایت شما از نتایج جستجوی گوگل پنهان بماند . سئو داخلی وب سایت به موتور کاوش گر کمک می کند تا درک صحت از محتوا، مسئله فعالیت، مدل بندی محتوایی و منوهای سایت داشته باشد و در نتیجه اینترنت وبسایت را با دقت بیشتری در نتایج جستجوی یوزرها سناریو دهند . به عبارت دیگر سئو داخلی امداد می کند، سایت شما صحیح شناخته شود و در منزلت بهتری نمایش داده شود . بر مغایر سئو خارجی، تعرفه سئو داخلی تارنما با اعتنا به مشخص و معلوم بودن فعالیت های قابل انجام و حجم فعالیت کاملا واضح و ساده قابل محاسبه خواهد بوده . تعرفه مبنا و اثبات سئو داخلی برای هر وب سایت در سال جاری معادل 300,000 تومان (سیصد هزار تومان) می باشد و به ازای هر صفحه از وب سایت مبلغ 10,000 تومان به این مبلغ افزوده می شود . 
برای مثال در صورتی که نیاز داشته باشید هزینه بهینه سازی سئو داخلی را برای یک اینترنت وبسایت و همینطور 20 برگه داخلی محاسبه نمایید، می توانید از فرمول پایین استفاده فرمایید: 300,000 
+ (20 * 10,000) = 500,000 تومان در 
با صرفه سازی سئو داخلی وبسایت چه فعالیت هایی انجام می شود؟ سئو و باصرفه سازی عنوان صفحات، کلمات دارای اهمیت و متا تگ ها (Description، Robots و . . .) 
سئو و با صرفه سازی تگ های هدینگ صفحه های (تگ های H1 و H2 و . . . 
ساخت 
و بهینه سازی نقشه سایت فعال 
کردن فایل Htaccess و اصلاح پیکربندی آن ادغام 
و فشرده سازی فولدر های جاوا اسکریپت بررسی 
پیوند ها و آدرس صفحه های وب سایت و تصحیح آن‌ها در صورت امکان محاسبه 
و بازنویسی کدهای HTML و بروزرسانی و بهینه سازی آن فعال 
کردن امکان Gzip در تارنما به منظور فشرده سازی داده های سایت فعال 
کردن قابلیت کش سایت پرهیز 
از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در مقطع رندر شدن سایت ( Defer Parsing ) تر و تمیز 
سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript باصرفه 
سازی، کاهش حجم و نوشتن متن جایگرین Alt برای تصاویر سایت ترکیب 
و فشرده سازی فولدر های CSS طولانی تر 
کردن Expires Headers برای انواع فرمت فولدر های سایت معرفی 
اینترنت تارنما در وبمستر گوگل باصرفه 
سازی حجم کلی وب سایت سایت تولید 
پیوند داخلی در صفحه ها سایت بررسی 
تغییر مسیرهای اعمال گردیده در لینک و پیوند های سایت آنالیز 
خصوصیت Keep Alive ارتقا 
سرعت بارگزاری و سناریو سایت آنالیز 
و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات سایت با صرفه 
سازی نمایش سایت در گوشی

  • ۹۸/۰۵/۲۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی