مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چطور 
یک رپورتاژ آگهی برنده برای سئو وبسایت داشته باشیم؟ می 
14, 2019/4 بینش /در دسته‌بندی نشده /توسط سیاوش پیری چطور 
یک رپورتاژ اطلاع رسانی پیروز برای سئو سایت داشته باشیم؟ یک سخن مفصل در خصوص رپورتاژ اطلاع رسانی و نحوه انجام آن به شایسته ترین صورت ممکن با بالا ترین بازدهی در این مطلب … 
رپورتاژ اطلاع رسانی ، روز جاری یکی از پر سر و صدا ترین اشکال تبلیغات در فضای سرویس ها سئو وب سایت هست . با دقت به اهمیت و تاثیر گذاری شگفت انگیز بک لینک و پیوند در سئو وب سایت رپورتاژ آگهی یکی از اساسی ترین تکنیک های سئو در لغت ها پر رقابت محسوب می شود . 

سئو در مشهد

در 
این مقاله بطور کامل در خصوص رپورتاژ آگهی کلام می کنیم و نظارت می کنیم که به چه رخ می توانیم خودمان شایسته ترین و به صرفه ترین رپورتاژ را برای سایتمان سفارش دهیم!؟ 
معرفی 
کلی رپورتاژ آگهی همانطور که از اسم آن معین است، نوعی آگهی و تبلیغ در فضای وب سایت ها محسوب می شود . 

اما 
معمولا انگیزه آن عمده سئو شدن سایت می باشد تا سود گیری تبلیغاتی از آن! 
تارنما های پر بازدید و وب سایت های دارای اعتبار و دیرین ( آتوریتی بالا ) مبادرت به ارائه این نوع سرویس ها تبلیغاتی می کنند . 

صورت 
تبلیغات رپورتاژ اطلاع رسانی به این صورت هست که: 
یک مطلب ( حدود 500 تا 2000 واژه ای ) ایجاد می فرمایید و به سایت پذیرنده تبلیغ داده می شود . 
در 
مطلبتان 1 الی 3 پیوند به سایت خودتان می دهید ( با عبارات با اهمیت مورد سئو سایتتان ) وب سایت پذیرنده مطلب شما را در سایتش منتشر می کند . 
بک لینک و پیوند های شما فعال می شود و تارنما بر روی عبارات مهم تان ارتقاء درجه می یابد . 
بطور کلی اگر بخواهیم معمولی به قضیه رپورتاژ اطلاع رسانی نگاه کنیم، با مراحل بالا این عمل انجام می شود . 

عمل رپورتاژ اطلاع رسانی اینقدر مفید و کارآمد بوده می باشد که بسیاری از شرکت های سئو، امروز از ابتدا چکیده از استراتژی سئو خود را بر روی انجام رپورتاژ می گذارند . ( زمانی که بها سئو می دهند، بخش اساسی قیمتشان مربوط به هزینه ای می شود که بایستی رپورتاژ داده شود . 

حال موضوع اینجاست که در تعیین وبسایت پذیرنده، جور مطلب ارائه شونده از سوی شما، برهه زمانی و لغت ها حساس که با آن ها اقدام به رپورتاژ می کنید، نکاتی وجود داراست که کیفیت و برخورد رپورتاژ شما تحت تاثیر قرار می دهد . 

چطور 
یک رپورتاژ مفید داشته باشیم؟ رپورتاژ 
اطلاع رسانی موفق برای سئو سایت رپورتاژ 
اطلاع رسانی برنده برای سئو سایت 
در 
این قسمت وارد بخش های مربوط به کیفیت رپورتاژ می شویم و محاسبه می کنیم که با در نظر به دست آوردن چه مواقعی می توانید بازدهی را تا حد امکان افزایش داده و به به عبارتی صورت هزینه را نیز کاهش دهید! 
این 
مشاجره را به 4 نصیب تقسیم می کنیم که در هر کدام بصورت غیروابسته به موضوعی بپردازیم: 
1- 
گزینش تارنما پذیرنده رپورتاژ آگهی اولین مورد و میتوان اذعان کرد با اهمیت ترین موضوع در اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی، انتخاب درست وبسایت پذیرنده می‌باشد . 

مواقعی 
جان دار دارد که معیار های کیفیت تارنما پذیرنده را معلوم می کند و می بایست اصلی ترین فاکتور های ما برای گزینش باشد: 
قدمت 
و آتوریتی تارنما پذیرنده رپورتاژ: قضیه اعتبار و آتوریتی سایت، همواره یک عدد از اساسی ترین ترازو های بک لینک و پیوند سازی یا این که خرید بک لینک بوده است . 

برای این که تاثیر گذاری لینکهای دریافت شده از نظر گوگل بالا باشد، ضروری می‌باشد که رپورتاژ خود را در سایتی منتشر فرمائید که اعتبار آن از وب سایت شما عمده باشد . 

از آن جایی که کار بک لینک و پیوند سازی از روءیت کرد گوگل بایستی با جریمه رو به رو شود، نگاه نخستین گوگل به لینک هایی که شما اخذ می کنید منفی هست و شما باید این نگاه را کم ناچیز مثبت نمایید تا لینک بصورت ارگانیک تر چشم شود . 

به عنوان مثال زمانی که یک سایت معتبر مبادرت به پیوند دادن می کند، مقداری در ارگانیک چشم شدن پیوند مفید است؛ از این جهت که گوگل به واسطه اعتبار و قدمتی که این وبسایت دارد، به آن اعتماد دارد و در نتیجه لینک های خروجی از آن را نیز مثبت می بیند . 

پس اولی گام شناسایی وبسایت های معتبر برای مبادرت به سفارش رپورتاژ اطلاع رسانی می‌باشد . 

  • ۹۸/۰۵/۲۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی