مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

تمامی کاربران با تصاویر نسبت به نوشته رابطه بهتری برقرار می نمایند و شیفته آن‌ها هستند، قبل از آن تصاویر هم از درصد کلیک بالاتری برخوردارند و در نتایج کاوش نیز یوزرها در هر موتور جستجویی حاذق به یافتن تصاویر میباشند . 

ولی یک ایراد تعالی برای تصاویر وجود دارااست و آن این می باشد که موتورهای کاوش دارای چنان هوش مصنوعی نیستند که بتوانند تصاویر را درک کنند . به این ترتیب حتمی می‌باشد تا با به کار گیری از متن، برچسب، اندازه و بقیه خصوصیاتی که برای تصاویر لازم هستند انها را به موتور کاوش معرفی کنیم . 

سئو در مشهد

برای شناساندن تصاویر میتوانید از نام‌گذاری در بخش Alt و title، توضیحات و شرح تصویر که این روزها آن را با عنوان کپشن میشناسیم به کارگیری کنیم . علاوه بر آن با به کار گیری از تعریف میزان تصویر نیز نتایج بر شالوده مقدار را به موتور جستجو بفهمانیم . 

طبق نتایج ۳۰۰ درصد یوزرها به تصاویر نسبت به متن علاقه‌ی بیشتری دارا‌هستند . 

پیشین از ان تصاویر نیز می‌بایست باصرفه سازی شده باشند، برای این مسئله می توانید دو مطلب بهینه‌سازی تصاویر وردپرس و بهینه‌سازی تصاویر مو جود در صفحه ها وردپرس را مطالعه فرمائید . 

۴- 
راهکار درست لینک‌سازی و انتخاب لینک و پیوند یکتای مناسب گونه پیوند هم در سئو وب سایت مهم است، به گونه‌ای که ساختار لینک یکتای شما می بایست از قوانین و موققراتی همچون موردها زیر پیروی کند . 

استعمال 
از لینک کوتاه به کارگیری 
از لغت ها دارای اهمیت در آدرس مطالب استعمال از دسته‌بندی در ساختار لینک و پیوند برای وبسایت‌هایی با ماهیت مجله‌ای، خبری، تکنولوژی و . . 
جلوگیری 
از کلمات فارسی و فینگلیش در لینک صفحات پس از این‌که به یک انتخاب لینک و پیوند یکتای مناسب در وردپرس رسیدید اکنون بایستی وارد مرحله‌ای گردید که اقدام به لینک و پیوند سازی برای سایت خویش نمایید . 

در تعیین سایت‌هایی که به شما لینک و پیوند میدهند می بایست توجه کافی داشته باشید و همواره این بخش را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کرده و سایت‌های اسپم که به شما لینک و پیوند داده‌اند را حذف کنید . علاوه بر آن لینک‌های شما نباید به گونه‌ای باشند که احساس شود خریداری شده‌اند . 

اگر قصد دارید تا در مقابل بک‌لینک وردپرس هزینه‌ای را متقبل شوید همین هم اکنون دست نگه‌دارید، برای لینک‌سازی در سایت‌ها شایسته ترین خط مش از روش رپورتاژآگهی هست تا کسب و فعالیت و سرویس ها خویش را در قالب یک متن در سایر وبسایت‌ها به بقیه افراد معرفی فرمائید . علاوه بر آن این اذن را به خود بدهید که محتوای رپورتاژآگهی گوناگون بوده و چه بسا المقدور به صورت نقد و ارزیابی به وسیله مشتریان و یوزرها شما فیس گیرد . 

۵- 
شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان آن شبکه‌های 
اجتماعی و مخاطبان آن 
از سال ۲۰۱۵ شبکه‌های اجتماعی تاثیر بدون واسطه و بیشتری را بر روی سئو سایت‌ها داشته‌اند که باید از آن ها تا حد ممکن استعمال کرده و برای برندسازی و معرفی به مخاطبان نیز از رسانه‌های تصاویری متعدد در این شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند گردید . 

در‌صورتی‌که اعتنا کرده باشید با کلیک بر روی لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ثبت میکنید بعضا از انها پیوند غیرمستقیم میباشند که برای آنالیز و تحلیل اخلاق و رفتار یوزرها برای کلیک روی لینک‌ها ایجاد شده‌اند . از فی مابین انها می‌توان به توییتر اشاره کرد که پس از زمان هنگامی که در برگه نتایج غایب بود مجددا با تاثیر بیشتری در کاغذ نتایج حاضر گردیده و در نتایج می‌توان به آن‌ها رسید . 

به برهان این‌که خود این بخش نیازمند یک مقاله مفصل و جامع میباشد در مطلب بعدی به مهم‌ترین فاکتورهایی که قادر است در لینک سازی مورد استعمال قرار گیرند اشاره خواهم کرد، البته پیش از ان سفارش می کنم مقاله مربوط به اصول برندسازی در شبکه‌های اجتماعی را هم زمینه مطالعه و محاسبه قرار دهید . 

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی