مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

این‌که گوگل دوست دارد الگوریتم سئوی خودش را با صرفه کند بر کسی پوشیده نیست . در واقع ممکن است تعداد تغییرات و پیدایش رسانی های گوگل در یک سال به ۵۰۰ عدد هم رسد . 

سئو به معنا باصرفه سازی محتوا می باشد که در نهایت بتواند در نتایج نمایش داده شود . با تعداد مضاعف تغییرات و پیدایش رسانی ها این قابلیت وجود داراست که شما برخی نکات را از دست بدهید . 

با از دست دادن بعضی از نکات ممکن می‌باشد بقیه سعی های دیگر شما از دربین رود . حقیقتا هیچ کسی نمی خواهد این اتفاق رخ دهد . 

سئو در مشهد

اما در صورتی که آن ها را به صدق انجام دهید می توانید از مزایای ارتقا ترافیک به کار گیری نموده که باعث به نرخ تبدیل بالا و ارتقاء کاربران دائمی می شود . 
چه کسی هست که ترافیک عمده و فروش بخش اعظم را نخواهد؟ 
فاکتورهای رنک گیری و سئو در چندین سال اخیر تغییرات متعددی به خود چشم است . بعضا از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن استفاده می شد الان دیگر کاربردی ندارند . 

به همین دلیل ما چند تاکتیک و راهکار منش های مختلف را از افراد متخصص سئو عده کرده ایم که مطمئن باشید سئو وبسایت شما مطلوب با تاکتیک های سئوی این سال می باشد . 

این ها نکات خوب برای سئو ۲۰۱۹ هستند . همان گونه که خواهید دید، در صورتیکه قالبی باشد که همه آن ها را پوشش دهد این است که یک تجربه کاربری بهتر را ایجاد کند، البته می بینید که برخی از کارشناس های دیگر از خط مش های اختصاصی به فرد خویش را پیش می گیرند . 

ما همجنین در بخش دوم مطلب که برای شما در حیث گرفته ایم که ۱۶ نکته پر سرعت سئو را برای شما بازگو می کنم . 

بخش اعظم از این وقت شما را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های سئو از دید متخصصین جهانی سئو بیاندازیم . 

۱ . 
بر روی تجربه کاربری تمرکز کنید متخصص اول سئوی ما برایان دین (Brian Dean) از وب سایت Backlinko می باشد . 

برایان در مورد سیگنال های تجربه کاربری در رنکینگ موتور جستجو کلام می زند . ما اخیرا از گوگل شنیده ایم که RankBrain سومین فاکتور رنک گیری آنان است، و این منش خیر صرفا ادامه پیدا می کند بلکه در اینده نقش لبریز رنگ تری به خود می گیرد . 

در حالتی که نمی دانید الگوریتم RankBrain چه چیزی است ما در این جا توضیح کوتاهی در باره آن می دهیم . یکی از سیستم های یادگیری خودرو می باشد که به گوگل کمک می کند تصمیم بگیرد برگه ها در کجای نتایج رنک بگیرند . 

به بیانی معمولی تر، رنک برین بر روی تعامل یوزرها با نتایج کاوش بررسی می نماید و بر پایه آن به نتایج رنک می دهد یا از رنک آنان می کاهد . به این صورت که در صورتی که کاربری وارد سایتی شود و در مقطع کوتاهی مجدد با نتایج جستجو بازگردد، رنک آن وبسایت کاهش پیدا خواهد کرد، اما در صورتی که استفاده کننده وارد آن تارنما شود و وقتی را درآنجا سپری کند، آن وبسایت رنک اخذ می کند . 

که به تجربه ی کاربری آن وب سایت بستگی دارد . 

برایان پیشنهاد می نماید که از لغات اساسی با ارتفاع متوسط (medium tail keywords) استعمال نمایید که بیشترین فایده را از موتور جستجو و الگوریتم RankBrain اخذ کنید . او می گوید:«زمانی که شما برای یک کلمه و واژه کلیدی میانگین ورقه خویش را باصرفه می کنید(و ازآن یک ورقه فوق العاده می سازید)، RankBrain به رخ خودکار برای آن و کلمات حساس شبیه با آن به شما رنک می دهد» . 

در 
ادامه با صرفه سازی برای لغات با اهمیت با طول متوسط، RankBrain نگاهی به موارد تحت دارد: 
بازه 
هنگامی که کاربر در صفحه ی شما می ماند(زمان بالای ۳ دقیقه مدت خوبی اکانت می شود) نرخ کلیک محل ورود یا این که درصد کاربرانی که بر روی نتایج جستجوی شما کلیک کرده اند . 

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی