مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

تجربه 
ما راجب تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو (تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو): پس نوشتن مقاله دیجی کالا یا بامیلو ، تیم پباده سازی سایت و با صرفه سازی وبسایت رویال کد مبادرت به اشتراک گذاشتن مقاله در کانال های اجتماعی کرد و پس گذر کرد یک سری ساعت یوزرها کانال های اجتماعی ما مبادرت به لایک و اشتراک گذاری کردن و در مقطع سه روز این مطلب به کاغذ اول آمد و توانست در رد های بالا قرار بگیرید و این متد را برای کلمه ها مشقت بار تری مثل کسب و کاری اینترنتی هم در حال پیاده سازی هستیم و خوشبختانه فیض برابر با تجربه قبل ما دارااست . 
توصیه گروه رویال کد این میباشد که هیچ وقت تاثیر شبکه های اجتماعی را در سئو نادیده نگیرید 

بهترین سئو کار
سود 
گیری راجب تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو (تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو) : درصورتی که بخواهیم نسبت به تاثیر کانال های اجتماعی در سئو (تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو) یک نتیجه کلی گرفته باشیم می توانیم بگوییم : شبکه های مجازی به دو چهره بی واسطه و غیر بی واسطه بر سئو سایت تاثیر دارااست و فرقی نمی نماید که سایت شما تخصصی باشد یا این که علمی یا این که فرهنگی یا مذهبی ! همت کنید حق تقدم کار خویش را در کانال های مجازی لینکدین ، گوگل پلاس ، توییتر نیز قرار بدهید تا از مزایای بهبود سئو بوسیله آن ها فایده مند بشوید . 
همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد انتشار یک مقاله در کانال های اجتماعی واحد سنجش گوگل برای بهبود سئو نمی‌باشد . بلکه واحد سنجش گوگل برای سئو فید بک های کاربران مانند : کامنت گذاری ، لایک ، بازنشر و … می باشد . 
در دعوا نشر محتوا در شبکه های اجتماعی رئیس محتوا نیز شرط می باشد و صرفاً درج محتوا در شبکه های اجتماعی نمی تواند به تنهایی به بهبود سئو تارنما شما امداد نماید . 
الگوریتم 
Freshness گوگل چه می‌باشد و چه تأثیری در سئوی وبسایت دارد؟ 

۲۶ 
مرداد ۱۳۹۸ 6 






چه‌کسی 
علاقه دارد که سن دوست‌دختر جاستین بیبر در سال 2005 را بداند؟! این گزاره نسبتاً زننده، دقیقاً صحبتی بود که مدیر کهن بخش جستجو گوگل در سال 2011 و در بازه زمانی پرده برداری از الگوریتم Freshness عنوان کرد . این الگوریتم در اولِ رونمایی سبب ساز ایجاد تغییرات زیادی در نتایج کاوش شد . طبق آمار، چیزی در حدود 35 درصد سایت‌های رتبه‌دار در نتایج صفحات اول گوگل، پس از استارت کار Freshness، در رتبه‌های خویش مبتلا تغییرات شدند و این قضیه اکثری از وبمستران را به معنای واقعی نگران کرد . 

در این مطلب قصد داریم به صورت جامع، به معرفی الگوریتم Freshness بپردازیم و پس از آن، نکات اساسی و حساس بهینه‌سازی سایت و محتوا را برای این الگوریتم به شما فراگیری دهیم . 

چرا 
الگوریتم Freshness ساخته شد؟ فرایند تولید محتوا به فیس صعودی در درحال حاضر ترقی بوده و میباشد . 
در سال 2010 پیش‌بینی گردیده بود که حجم محتواهای تولید شده، تنها در سال 2017، بخش اعظم از اطلاعات ساخت شده در 5 هزار سال قبل از آن باشد! خودتان تصور فرمایید در بین این‌همه اطلاعات و محتوای موجود، گوگل چطور می خواهد دقیقاً مطلب موءثر و قضیه لحاظ کاربر را به دست او برساند؟ 
گوگل برای نشان دادن بهترین سود به یوزرها خود، الگوریتم‌های متعددی (از پاراگراف کبوتر، مرغ مگس‌خوار، پاندا، پنگوئن و . . .) را ایجاد کرده و به‌روزرسانی می‌کند . 
الگوریتم‌هایی که بر روی مواردی مثل: 
اسکن 
نبودن محتوا اعتبار 
سنجی سایت تشخیص 
محتوای بی کیفیت و . . . 
تمرکز دارند؛ ولی این‌ها باز نیز کافی نبودند . اجازه بدهید یک نمونه بزنم . تصور کنید که شما به دنبال دانلود یک کتاب درسی برای فرزند خویش در مرحله اینترنت هستید . آیا دوست دارید در زمان جستجو عبارتِ «کتاب پارسی پنجم دبستان»، با سایتی روبرو شوید که کتاب پارسی متن گردیده در سال 1387 را به شما نشان می‌دهد؟ آیا در این وضعیت اسکن نبودن، با کیفیت بودن و اعتبار بالای وب سایت به شما یاری می‌کند؟ ابداً . 

در اصل، الگوریتم Freshness برای حل نقص‌ یوزرها در بازخورد با محتواهای سابق به وجود آمد! به عبارت دیگر، وظیفه Freshness، افزایش جایگاه محتواهای تازه نسبت به محتوای کهن می‌باشد . با کمک این الگوریتم هست که پس از جستجو عبارتِ «کتاب پارسی دبستان» در گوگل، به تازه‌ترین نسخه چاپی این کتاب در رتبه‌های نخست نتایج می سید . 

آیا 
با الگوریتم Freshness، همه محتواهای جدید به صدر نتایج گوگل می‌رسند؟ مطمئناً پاسخ این سؤال منفی میباشد . فراموش نکنید که سئو مثل یک مسابقه ورزشی میباشد . در شرای یک ورزش‌کار تنها تغذیه خوبی داشته باشد، نمی‌توان ذکر کرد که او قطعاً چیره آخرین مسابقه خواهد شد . الگوریتم Freshness و محتوای تازه نیز صرفاً یکی از نکات دارای اهمیت برای غالب شدن در این مسابقه می‌باشد که البته همین موضوع نیز برای تمامی سایت‌ها یکسان نمیباشد . 
به طور مثال: 
زمانی که عبارت «رئیس جمهور ایران» را جستجو کنید، مطمئناً دوچندان اهمیت داراست که در صفحه اول، با صفحه‌ای از ویکی‌پدیا روبرو گردید که در موضوع آقای حسن شیخ نوشته است، خیر صفحه‌ای در مسئله مدیریت جمهور سابق کشور، آقای محمود احمدی نژاد . اما در پیش‌روی هنگامی که عبارت «آموزش پخت خورش قورمه سبزی» را سرچ کنید، اهمیت متعددی ندارد که فرمان پخت این غذا، مربوط به دو روز پیش باشد یا این که 3 سال قبل‌تر . 

نمونه 
الگورتیم freshness گوگل 
در غایت این گوگل می باشد که می بایست متوجه این مورد شده و بفهمد که تازه بودن کدام محتوا برای کاربر اهمیت دارد . 
اما به طور کلی، طبق ارشادوراهنمایی منتشر گردیده از همین شرکت، تمرکز الگوریتم طراوت گوگل (Freshness)، برای ارتقا رتبه محتواهای جدید، عمده بر روی سایت‌هایِ ذیل است: 
خبری 
رویدادی 
سینمایی 
دانلودی 
(مثل موزیک، فیلم و نرم‌افزار) گوگل 
چطور تفاوت محتوای موضوع نیاز استفاده کننده را تشخیص می‌دهد؟ تصور کنید که وبسایت خویش را پس از برهه زمانی طولانی و با کارایی مضاعف بر روی واژه و کلمه «طراحی سایت» بهینه‌سازی (SEO) کرده‌اید . تا یک هفته در سلیقه کسب این سکو برتر وبسایت هستید، البته پس از آن یکی از رقبا با نشر یک مقاله یا این که تولید صفحه خدماتِ جدیدتر، از شما جلو می‌زند . احتمالاً پس از آن مرورگر ورقه خویش را ببندید و دیگر به سراغ گوگل نروید . 

گوگل به‌خوبی متوجه می‌گردد که در کدام کسب‌وکارها بایستی به دنبال محتوای جدید باشد و در کدام، بر روی شاخصه‌های دیگرِ سئو تمرکز کند . 

اما گوگل از کجا این مورد را می‌فهمد؟ مهمترین نکته‌ای که به گوگل در درک این مورد مضاعف مهم یاری می‌کند، داغ (Top) بودن یک دعوا یا این که تیتر در تراز اینترنت هست . 

زمانی که به‌طور ناگهانی همگی وب‌سایت‌ها پیرامون یک قضیه نو می‌نویسند و یوزرها متعددی عبارت‌های مربوط به آن را جستجو می‌کنند، گوگل متوجه وقوع یک حادثه تازه میگردد و به دنبال ارتقا رتبه جدیدترین مطالب می شود . 

به‌طور نمونه در صورتیکه تا تعدادی سال پیش شما عبارت «ساختمان پلاسکو» را کاوش می‌کردید، با صفحاتی روبرو می‌شدید که در قضیه تاریخچه ایجاد این سازه و دیگر جزئیات آن، اطلاعاتی به شما می‌دادند . همچنین سایت‌هایی که اقدام به تولید صفحات جدید در موضوع آن می‌کردند به حالت معمولی در رقابت با دیگر وب‌سایت‌ها قرار می‌گرفتند . البته پس از وقوع واقعه ناراحت کننده آتش سوزی این ساختمان، به فیس ناگهانی کاوش این عبارت با پروسه رو به رشد و البته با دیگر عبارات دارای ربط مقدمه می‌شود . در همین حال سایت‌های مختلفی نیز دست به ساخت محتوای جدید در زمینه آن میزنند . این مسئله سبب می‌گردد که در این برهه زمانی اهمیت محتواهای نو برای گوگل ارتقاء پیدا کند و مطالب جدید را به صدر نتایج بیاورد . 

در حالا حاضر نیز کاوش «ساختمان پلاسکو» در برگه اول، برخی از سایت‌هایی را به شما نشان میدهد که محتوای نو آن ها در زمان وقوع حادثه، جای محتواهای کهن را گرفته و در نتایج بالایی باقی مانده‌اند . 
 

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی