مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چه 
راهی برای بهبود تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو وب سایت وجود دارد؟ همانند سئو، در بحث شبکه‌های اجتماعی نیز با دو بخش On-Site و Off-Site روبرو هستیم و در هنگام حضور در این شبکه‌ها باید به هر بخش نیز به یک میزان اعتنا نمود . 
عناصر On-Site عبارت‌اند از: 

سئو در مشهد
دکمه 
Share (برای به اشتراک‌گذاری آسان‌تر مقاله در شبکه‌های اجتماعی) دکمه‌های اتصال (مانند Like برگه در فیس‌بوک، Follow در توئیتر و لینکدین و . . .) 
عناصر 
دخیل در بخش Off-Site هم عبارت‌اند از: 
ورقه 
فیس‌بوک حساب 
توئیتر صفحه 
لینکدین حساب 
کاربری پینترست اکانت کاربری یوتیوب و . . . 
موردها 
زیر، مراحلی می باشد که هنگام حضور در شبکه‌های اجتماعی بایستی به‌صورت گام به قدم انجام دهید 
حساب‌های کاربری با نام کسب و فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید . هرچه در شبکه‌های بیشتری حضور یابید تعداد لینک‌های بیشتری نیز دریافت می‌کنید اگرچه اندازه این لینک‌ها در شبکه‌ها گوناگون یکسان نخواهد بود، اما در هر حال هر شبکه اجتماعی مخاطبان مربوط به خویش را دارد . برای مثال امروزه اینستاگرام بخش اعظم پذیرای جوانان است این در حالی میباشد که فیس‌بوک فضایی مبتنی بر متن داراست و موضوع عشق اشخاص میانسال می‌باشد . 
یک وب لاگ یا این که وب‌سایت برای کسب و عمل خود ساخت فرمائید و به‌طور منظم دست‌کم هر هفته یک مقاله در آن قرار دهید . به‌طور ایده آل، فعالیت بلاگ به شکلی که عمده موضوع توجه موتورهای جستجو قرار گیرد، می بایست روزانه و به‌طور منظم باشد . به خاطره داشته باشید که صرفاً ساختن یک وب لاگ و فعالیت آن اهمیت ندارد، بلکه بایستی از مفید، با ارزش و غیرتکراری بودن مطالب آن نیز اطمینان داشته باشید . 
اگر دوران کافی برای مدیر شبکه‌های اجتماعی خود ندارید خوبتر هست شخصی را برای این عمل استخدام کنید . به حیث می رسد کارشناس شبکه‌های اجتماعی یک عدد از شغل‌های پررونق چندین سال آینده خواهد بود . در درحال حاضر حاضر، آگهی‌های فراوانی برای استخدام افرادی با این مهارت در فضای مجازی مشاهده میکنید . همچنین، اگر از دارایی کافی برای پرداخت حقوق این اشخاص برخوردار نیستید میتوانید از کارآموزان برای این فعالیت به کارگیری فرمایید . امروزه، بخش اعظمی از دانشجوها با شبکه‌های اجتماعی به‌خوبی آشنا می‌باشند و با کمی فراگیری می توانند تا حدودی فعالیت‌های دارای ربط با شبکه‌های اجتماعی کسب و فعالیت شما را انجام دهند . 
محتوای On-Site و Off-Site خویش را با یکدیگر هماهنگ نمائید . برای نمونه زمانی که در وبلاگ خویش پُستی منتشر می‌کنید با یک گزیده کوتاه به یاور لینک و پیوند و عکس آن را در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید . در مقابل، خوا‌نندگان وبلاگ یا این که وب‌سایت خویش را هم تشویق کنید تا با کلیک بر روی دکمه‌های Like یا این که Follow شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نمایند . افزون بر این، قرار دادن دکمه Share در جایی با رویت کرد مناسب، میتواند به نشر محتوای شما در توئیتر، فیس‌بوک و گوگل پلاس امداد کند . به یاد داشته باشید از عکسی مناسب و کیفیت عالی و مرتبط برای پست‌های شبکه اجتماعی خویش استفاده نمایید . 
تاثیر 
شبکه های اجتماعی بر سئو وبسایت از نگاه آمار به طور میانگین حضور کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی تاثیری مثبت بر رتبه وب‌سایت آن‌ها می گذارند و این رابطه تا حدودی خطی می باشد (حداقل برای 5 جایگاه اولیه از نتایج هر جستجو) . به این معنا که وب‌سایت‌هایی با درجه بهتر، فعالیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند . با این وجود، هر قدر که به انتهای ورقه نتایج نزدیک شویم سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی تاثیر خطی خود را از دست می دهند . 

توجه: مطالب پایین بر اساس پژوهش ها وب‌سایت CognitiveSeo متن گردیده هست . 

تاثیر 
شبکه های اجتماعی بر سئو وبسایت از نگاه آمار 
از نگاه آمار عمل در فیس‌بوک و گوگل پلاس (نظیر Like، Share و Comment) ارتباطی خطی‌تری با رتبه‌بندی نتایج جستجو دارا‌هستند . بر این اساس، وب‌سایت‌هایی با رتبه‌های خوب تر در نتایج جستجو، حضوری فعال‌تر در این شبکه‌ها دارند . افزون بر این، رابطه لینکدین با رتبه‌بندی نتایج کاوش نیز از خواص خطی کمتری برخوردار است و از سوی دیگر پینترست یکی از شبکه‌های اجتماعی هست که رتبه‌های نخست نتایج جستجو، عمل بیشتری نسبت به سایرین در آن ندارند . 

این در صورتی می باشد که فیسبوک در کشور ایران به دلیل برخی مسائل در دسترس کاربران نیست، اما یوزرها ایرانی در یک سری سال اخیر در لینکدین کار گسترده‌ای دارا هستند . همچنین، مقالاتی که در لینکدین متن می‌شوند از قدرت بالایی برای رتبه‌گیری در نتایج جستجو برخوردارند . 

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • ati alipour

نظرات (۱)

⠀⠀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی