مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

مطمئناً گوگل یک شبه تصمیم نگرفته است که بها بیشتری برای لینک های مو جود در مقاله ها طولانی قائل شود . واقعیت این می‌باشد که یوزرها هم محتوای طولانی را دوست دارا هستند . ربات گوگل هم درخواست یوزرها را دنبال می کند . به طور خلاصه ماهیت کلی فرایند سئو این است: هر چیزی که یوزرها دوست دارا هستند را به آنها بدهید تا گوگل به اینترنت تارنما شما جایزه دهد . 

سئو در مشهد

در حالتی که بتوانید از محتوای طولانی پیوند بگیرید، این لینک می تواند درجه بندی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد و در مقایسه با یک مطلب 300 کلمه و واژه ای ارزش بیشتری خواهد داشت . معمولاً محتوای طولانی، عمیق تر به یک مورد می پردازد و همگی جوانب یک مسئله را پوشش می دهد، به همین خاطر قدرتمندتر از مقالات کوتاه فعالیت می نماید . 

مگر این‌که Seth Gordin باشید تا بتوانید با پُست هایی کوتاه به خیر کار فرمایید . 

محتوای 
کوتاه در وب سایت های معتبر 
در شرای برگه شما برای یوزرها سودی نداشته باشند، آن ها بر روی آن کلیک نخواهند کرد مگر اینکه وب سایت بزرگی باشید . به تیتر نمونه پست هایی که در سایت Seth Gordin منتشر می شود اکثر اوقات کوتاه هست البته کتاب های فراوان طولانی و عمیق مساله بازاریابی را تحلیل می کنند . 

تاثیر 
محتوای کوتاه بر سئو 
شما می توانید بیش از 40 لینک و پیوند به وب سایت های دارای اعتبار و مفید در مطلب خود داشته باشید . در حالتی که این لینک و پیوند ها طبیعی و موثر باشد مخاطبان بر روی آن ها کلیک می نمایند . بنابراین تلاش فرمایید لینک خویش را از محتوای طولانی به دست آورید . هنگامی که پست میهمان می نویسید، سعی فرمائید مطالب بی نقص و طولانی منتشر فرمائید و به چهره خلاقانه لینک تارنما خویش را در نوشته (لینک متنی) قرار دهید .

از 
پیوند های Dofollow و Nofollow به همراه یکدیگر استعمال کنید آیا شما نیز بخشی از کسانی میباشید که صرفا از لینک و پیوند های dofollow برای بهبود درجه بندی خویش استعمال می کنید؟ در‌صورتی‌که چنین هست طاقت فرسا در اشتباهید . شما به پیوند های nofollow هم نیاز دارید تا بتوانید ظواهر طبیعی، قابل اعتماد و دارای ربط در فرایند لینک و پیوند بیلدینگ داشته باشید . 

اختلافات زیادی در این زمینه وجود داراست . 
مقامات رسمی گوگل در زمینه لینک و پیوند های nofollow چنین اظهار لحاظ کرده اند: 
به طور کلی، ما این لینک و پیوند ها را دنبال نمی کنیم . 

مت کاتز معتقد است که بسیاری از پیوند های dofollow از تارنما های نامرتبطی به دست می آیند . همین دستور موجب زخم وصال به درجه بندی سایت شما می شود . ولی به کار گیری مضاعف از پیوند های nofollow چنین تاثیر منفی را به هم پا نخواهد داشت . گزاره rel=”nofollow” معمولاً در تگ پیوند قرار می گیرد . 

اهمیت 
استفاده از لینک Nofollow 
سعی فرمایید بر روی هر دو لینک و پیوند سرمایه گذاری نمایید ولی تمرکز بیشتری بر روی لینک و پیوند های dofollow داشته باشید . 
به نمونه زیر از "نیلا واکر" توجه کنید: 
اهمیت 
لینک nofollow 
همچنین می بایست به اقتدار پنهان لینک های nofollow نیز اعتنا داشته باشید . این مدل لینک و پیوند ها می توانند یوزرها را نسبت به محصولاتتان هوشیار کنند، ترافیک هدفمندی تولید نمایند، یوزرها را مشغول تارنما سازند و مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند . بنابراین دقت و سرمایه گذاری بر روی پیوند های nofollow با ارزش می‌باشد . 

شما می توانید لینک و پیوند های dofollow را از طریق پُست میهمان به دست آورید، ولی در حالتی که می توانید از وب سایت های با کیفیت لینک Nofollow بدست آورید، فرصت را از دست ندهید . گوگل هنوز نسبتی برای لینک و پیوند های dofollow و nofollow گزینش نکرده هست . 

برای اینکه فعالیت خویش را ایمن خیس کنید، هر دو مدل لینک را به دست آورید زیرا پیوند dofollow می تواند تلاش وبسایت شما در موتورهای جستجو گر را بهبود ببخشد و پیوند nofollow (به خصوص در‌صورتی‌که از سایت دارای اعتبار باشد) ترافیک، فروش و نرخ کلیک بالایی برایتان به ارمغان خواهد آورد . 

لینکی 
که از سایتی با Domain Authority بالا به دست می آید واضح است اگر لینک خود را از سایتی با اعتبار دامنه بالا به دست آورید، به تیتر لینک و پیوند عالی در لحاظ گرفته خواهد شد . قدرت یک وبسایت بر روی اعتبار دامنه و اعتبار ورقه متکی میباشد . بر پایه مطالعات و پژوهش ها انجام شده به وسیله Business 2 Community می بضاعت و توان خاطرنشان کرد 24% الگوریتم مرتبه بندی گوگل بر مبنا فاکتورهایی میباشد که به وسیله Authority دامنه مشخص می شوند . 

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی