مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

حتما شما نیز از نهایی آپدیت مرورگرهایی مانند گوگل کروم مطلع می‌باشید . تا پیش از این درصورتی که در سایتی از پروتکل امن HTTPS به کار گیری می‌شد یک آیکون سبز نمایش داده می شد که نشون از امن بودن تارنما داشت . ولی در آپدیت اخیر که کمتر از یک ماه هم از انتشار اون میگذره، این موقعیت برعکس شده و سایت‌هایی که فاقد SSL می باشند با پیغام و آیکون Not Secure نمایش داده خواهند شد . این نوع سناریو دادن چه مضمون‌ میتونه داشته باشه جز این که مرورگرهایی نظیر گوگل دارن مدیران سایت‌ها رو تشویق میکنند که حتما از HTTPS استفاده کنند؟ استعمال از پروتکل امن HTTP دارای مزایایی هست که از گزاره اونها میشه به تاثیر ssl در سئو وب سایت اشاره کرد . 

در این فراگیری از پایگاه علم میزبان‌فا قصد دارم به معرفی تاثیر ssl در سئو وبسایت و استفاده از HTTPS در وب سایت بپردازم که میتوانید از مزایایی که به کارگیری از SSL برای وب سایت شما خواهد داشت با خبر گردیده و همین حالا که این مقاله رو مطالعه کردید سریعا به تامل چاره‌ای برای استفاده از HTTPS در وبسایت خودتون بکنید . در آخر نیز یک سفارش هوشمندانه به شما خواهیم بخشید . 

بهترین سئو کار

تاثیر 
ssl در سئو سایت چیست؟ چرا می بایست از HTTPS به کارگیری کنیم؟ در صورتی‌که که نمیدونید SSL چی می باشد و به رخ کلی کارش چیه بهتره قبل از ادامه دادن به خوندن این مقال محرمانه به مطلب HTTPS چیست؟ شناخت با HTTPS به روش کبوتر نامه‌بر مراجعه فرمائید . توی این مطلب کارایی کردم به راه و روش خیلی ساده و با استفاده از یک کبوتر نامه‌بر و صد اما با کمک سینا، پیمان، آقای رایان و آلن تورینگ به معرفی نحوه به وجود اومدن پروتکل امن HTTPS و اتفاقاتی که حین رد و بدل شدن داده‌ها در این پروتکل انجام میشه بپردازم . 

تاثیر 
ssl در سئو تارنما چیست؟ چرا می بایست از HTTPS به کار گیری کنیم؟ 
خب همونطور که در بالا هم اشاره کردم به نوعی مرورگرها تلاش دارن با نشون دادن not secure بودن سایت‌هایی که فاقد SSL می‌باشند کاری نمایند که مدیران این سایت‌ها هم به کارگیری از HTTPS را در اولویت قرار تن و در آتی شاهد این باشیم که عمده سایت‌هایی که در وب میباشند روی پروتکل امن HTTPS داده‌های یوزرها را رد و بدل کنند . بدین ترتیب داشتن مزایایی نظیر امنیت سایت در حق تقدم بالایی قرار داره که موتورهای جستجو نیز روی این آیتم حساب ویژه‌ای گشوده کردن که در ادامه به معرفی تمامی میزایایی که به کارگیری از SSL میتونه روی سایت و سئو تارنما تاثیر بزاره بپردازم . 

1 . 
سرعت فراتر نسبت به HTTP برای اینکه امکان استعمال از HTTPS که به نوعی همون HTTP/2 می‌باشد وجود داشته باشه، لازمه که نیز مرورگر کاربر و هم اینکه گواهینامه امنیتی SSL روی وب سایت شما نصب و فعال گردیده باشه . بعد از آن از این‌که این دو زمینه رعایت گردیده باشه قابلیت دسترسی و اخذ داده‌های سایت از طریق پروتکل امن HTTPS مهیا خواهد شد . هم اکنون بر شالوده آماری که تعدادی ماه قبل به وسیله موزیلا و کمپانی Load Impact منتشر شد، در نتیجه گیری آخرین تیتر شده بود توقع می رفت که 50 تا 70 درصد سایت‌هایی که از SSL به کارگیری مینمایند سرعت و همت بهتری داشته باشند که همین حادثه هم چهره داد . 

تاثیر 
ssl در سئو وبسایت چیست؟ چرا باید از HTTPS استفاده کنیم؟ 
همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در حالتی که وب سایت رو با به کار گیری از پروتکل HTTP گشوده کنید باید 9 تراز کلی رو برای تولید ارتباط با سایت، پردازش اطلاعات و در غایت اخذ اطلاعات طی فرمائید . اما در صورتی که این ارتباط از شیوه HTTPS انجام بگیره دو مورد از این فرآیند به صورت به طور همزمان انجام میگیره که همین دو مرحله یکی از مراحلی میباشند که سبب میشن تاثیر زیادی روی سرعت لود سایت داشته باشه . در این چهره شاهد بار گذاری سریع‌تر داده‌ها هستیم . 

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی