مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

همانگونه که می دانید گوگل به تیتر بزرگترین موتور جستجو گر عالم از تعدادی الگوریتم ها و فاکتورها برای رتبه بندی نتایج جستجوی خود بهره می گیرد . حتمی به ذکر میباشد که این معیارها همواره در حال تغییر‌و تحول و بهبود می باشند . پس می توانایی فیض گرفت که میزان و دستورالعمل ثابتی وجود ندارد . در این مطلب نتایج تجربی بیش از 5 سال فعالیت در مسئله سئو وبسایت به شما ارائه خواهد شد که از نظر ما ارزش زیاد بالایی دارد چون فیض سالها زحمت و سرمایه گذاری در این حوزه می باشد . 

سئو در مشهد

نتایج 
تجربی حاصل از سئو و با صرفه سازی این نتایج حاصل تجارب کسب گردیده از قریه ها سایت می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خوا هیم کرد . دقت داشته باشید که موردها ذیل بصورت تجربی بوده و نمی بضاعت بصورت تماما قطعی به آنها نسبت دادن کرد . همینطور ممکن میباشد بعضی از متخصصین فعال در حوزه سئو و باصرفه سازی تارنما این موردها را رد یا تایید نمایند . شما نیز مختار به تایید یا این که رد این موردها می باشید . 

وردپرس به نظر ساختاری برای سئو مطلوب تر هست . 
ساختار و معماری وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . 
گواهی امنیتی SSL بدون پول تاثیر چندان مثبتی بر سئو وبسایت ندارد . 
سرعت تاثیر بدون واسطه و امنیت و پایداری تاثیر غیر بدون واسطه در سئو دارا هستند . 
محتوای عالی تنها داشتن نوشته بلند، تصاویر و کلیپ نمی باشد . 
پرهیز از ایندکس شدن صفحات بی بها تاثیر عالی ولی غیر بدون واسطه در سئو وب سایت دارد . 
دلیل تجربه کاربری تاثیر متعددی در سئو تارنما داراست . 
پیوند ها فراوان اصلی می باشند اما همگی چیز لینک نمی‌باشد . 
وردپرس 
و سئو سایت وردپرس را می توانایی بهترین سیستم مدیر محتوای مجانی و نوشته گشوده دنیا دانست . ساختار قابل در اختیار گرفتن وردپرس و همچنین وجود پلاگین ها و قالب های بسیار زیاد برای آن را می بضاعت از نقاط قوت وردپرس دانست . طبق ارزیابی هایی که در حالت تماما یکسان انجام داده ایم وردپرس فیض بهتری (هر تعدادی جزئی) در مقایسه با جوملا در سئو بدست آورده هست . وردپرس در عین داشتن کارایی، ساختار دوچندان منظمی دارااست و عمل با آن دوچندان سهل وآسان می‌باشد . همین ویژگی بارز سبب ساز می شود که وردپرس دوستداشتنی ترین سیستم رئیس محتوای دنیا باشد . پیشنهاد می کنیم مقاله وردپرس چه تاثیری در سئو تارنما دارد را مطالعه نمائید . 

اهمیت 
ساختار تارنما در سئو ساختار و معماری سایت، نقش بارزی در استاندارد بودن تارنما ایفا می کنند . استاندارد بودن وبسایت نیز موجب بالا رفتن مرحله تلاش و راحتی برای یوزرها می شود . این قضیه بصورت غیر بدون واسطه تاثیر مثبتی بر سئو می گذارد . با دقت به اهمیت بالای این موضوع، دعوا را در قالب مطلبی مخصوص با تیتر تاثیر ساختار وب سایت بر سئو مطرح کرده ایم . 

تاثیر 
سند امنیتی SSL در سئو سایت گوگل تاثیر مثبت مدرک امنیتی SSL را تایید کرده می‌باشد . ولی نکته قابل توجه این می باشد که نتیجه محاسبه ها نشان می دهد گواهی SSL مجانی تاثیر خاصی در سئو ندارد . عامل این موضوع را می توانایی به این مورد ها ارتباط بخشید که در مدرک های هزینه ای احراز رخ می گیرد اما در سند های بدون پول هیچگونه احرازی فیس نمی گیرد . در سود با توجه به این که امکان سوء به کارگیری با گواهی SSL رایگان برای مواردی نظیر فیشینگ و … وجود دارااست منطقی است که تاثیر مثبتی برای مدرک امنیتی SSL رایگان وجود نداشته باشد . 

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی