مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

پیوند 
سازی برای سایت تلاش شما برای تبادل لینک و پیوند با سایتهایی که از لینک و پیوند نوفالو (nofollow) استفاده می‌کنند نتیجه ای بهمراه نخواهد داشت و سئو تارنما شما را بهبود نخواهد اعطا کرد . با این وجود در حالتی که شما فرصتی برای قرار دادن لینک و پیوند خود در سایتی با کد نوفالو (nofollow) با بازدید و محبوبیت زیادی دارید این عمل را انجام دهید . بطور نمونه قرار دادن پیوند شما در یک انجمن پربیننده و مرتبط با فعالیت شما اما با پیوند نوفالو (nofollow) بازدید متعددی را برای شما بهمراه خواهد داشت که ارزش آن کمتر از یک پیوند محل ورود مناسب نمیباشد . 

بهترین سئو کار

گاهی اوقات خوبتر می باشد که یک‌سری کد نوفالو (nofollow) در صفحات شما جانور باشد تا گوگل بپذیرد که لینک‌های وبسایت شما طبیعی می‌باشند . برای آنالیز نوفالو (nofollow) بودن لینک‌ها در یک وب سایت می‌توانید در سورس کد آنها واژه nofollow را کاوش فرمائید برای این عمل در فایرفاکس از Ctrl+U و در گوگل کروم با راست کلیک کردن روس برگه و تعیین مورد view page source می توانید به سوررس کد دسترسی یابید . 

جستجوی 
کد نوفالو در سورس کد جستجوی 
کد نوفالو در سورس کد 
رویکرد ساده خیس برای کشف لینک‌های نوفالو (nofollow) در یک تارنما به کارگیری از افزونه‌های منحصر به فرد آن در مرورگرهای فایرفاکس یا این که گوگل کروم است . برای این کار کافیست در نصیب جستجوی افزونه‌های این دو مرورگر عبارت nofollow را وارد کرده و افزونه‌ی دارای ربط با آن را دانلود و نصب فرمائید . 

توجه: به کار گیری از Dofollow بعنوان یک کد همت خاصی ندارد و صرفا نشان دهنده نوفالو نبودن لینک و پیوند می باشد . 

راهکار 
پیشرفت در عبارات کلیدی هدف 
گذاری برای ترقی در کلمه ها کلیدی برای گزینش راهکار مطلوب جهت ترقی در لغات حساس قضیه حیث خویش و دارای ربط با سایت، شما می بایست چندیدن نکته را در مد لحاظ قرار داده و قدم به قدم اهداف خویش را معین کنید . برای وب سایت های نو تاسیس و کوچک رقابت در برخی کلمات حساس زیاد طاقت فرسا می باشد زیرا با رقبایی سابق و توانا روبرو خواهند بود . البته این امر نباید موجب نا امیدی شما یا روی آوردن به رویکرد های سئو کلاه سیاه و فریب موتور کاوش شود . 
موفقیت در اهداف جدید به سه استدلال زیر وابسته است: 
سرعت 
ایندکس صفحه ها تازه وبسایت شما بازه 
اضطراری برای کسب مرتبه مناسب در کلمات حساس هر کاغذ از سایت حالت رقبای شما در آن عبارات و اندازه فعالیت و سرمایه گذاری آن‌ها . 
در پیشین با انتشار مطلبی با تیتر گزینش راهکار سئو به مقایسه دو راه و روش لینک و پیوند سازی و تولید محتوا پرداختیم، در شرای شما راه تولید محتوا را برگزیده و قصد ارائه محتوایی اثر گذار و تخصصی در سایت خود را داشته باشید؛ در این مقاله قصد داریم برنامه ای معین برای استراتژی گزینش لغات اصلی تارنما و مطالب جدید به شما ارائه دهیم تا بخت بیشتری جهت رقابت با سایت هایی که در زمینه کاری شما فعال می باشند داشته باشید . موفقیت های ناگهانی که در دوران کوتاهی بدست می آیند به سرعت و با کوچکترین تغییری از دست خواهند رفت، برای کسب موفقیت و تداوم آن شما باید مسیری معین و صحیح را در نظر گرفته و با دست یابی به هدف ها کوچکتر روش را برای اهداف بزرگتر خویش هموار فرمایید . پیشرفت های مقطعی و آهسته این امکان را به شما میدهد که هم زمان با ارتقا تعداد بازدیدکننده نقاط ضعف وبسایت را شناسایی کرده و بازدهی را به حداکثر ممکن برسانید . 

  • ۹۸/۰۶/۰۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی