مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


پیوند های محتوایی قیمت بیشتری دارند درصورتی که در محتوای مقاله یا مال خود به یک صفحه دیگر پیوند دهید قیمت بیشتری برای صفحه هدف ایجاد خواهید کرد . بسیاری معتقدند که لینک های جان دار در هدر و منوی وب سایت ارزشمندتر می‌باشند اما ادله کلیدی تاثیرگذاری آنها، تکرار در صفحه های فراوان می باشد خیر ارزش بالای این دور و بر . 

زمانیکه یک لینک در محتوای شما قرار میگیرد به این مضمون‌ می باشد که رابطه مستقیمی دربین این دو صفحه وجود دارد و از حیث موضوعی به یکدیگر نزدیک میباشند . زمانی صفحه ای را در دربین نوشته و محتوای خود به استفاده کننده معرفی می کنید ارزشی زیاد از روئت کرد ربات های گوگل دریافت خواهد کرد . اعتنا کنید که این لینک سازی در صورتی‌که بی هدف و نامرتبط باشد تاثیر خود را بر سئو از دست خواهد اعطا کرد . 

یکی دیگر از تاثیرات مثبت این راه حذف عباراتی میباشد که بایستی در منوی سایت سناریو داده شوند . بعنوان مثال شما باید صفحات مربوط به هر دسته بندی را مستقیما با نام آن یا عبارتی کلی که جستجوی بالایی ندارد لینک و پیوند کنید و حضور این لینک در منو خلل ها متعددی برای لینک سازی محتوایی شما ایجاد می نماید . برای ایجاد پیوند به برگه لوازم خانگی شما باید همین عبارت را در منو قرار دهید در حالیکه این عبارت در پباده سازی مغازه اینترنتی جذابیت ضروری را ندارد به همین منظور دیجی کلا فضایی تازه در صفحه ها لندینگ خویش ساخت نموده تا وظیفه پیوند سازی داخلی با لغات هدف را انجام دهد . تصویر تحت مثال ای از این لینک سازی است . 

لینک 
سازی داخلی دیجی جنس در محتوای صفحه 

2- 
لینک و پیوند های عمده بها کمتری دارند ممکن هست تصور فرمایید که زیرا لینک سازی داخلی با ارزش می‌باشد می توانید غایت به کار گیری را از آن ببرید! و شروع می کنید به لینک دادن به صفحه ها متعدد وبسایت از یک کاغذ . هرچقدر تعداد پیوند های جان دار در محتوای شما بخش اعظم باشد ارزش و اعتبار منتقل گردیده به هر یک از آنها کاهش می یابد . 

تصور فرمائید که یک پارچ بلندمرتبه آب یخ دارید و هر پیوند در صفحه شما مثل یک نوپا تشنه می باشد . هرچقدر تعداد استکان های خالی بیشتر باشد سهم هرمورد از این آب گوارا کاهش پیدا کرده و در نهایت آبی رنگ که به آنها میرسد تشنگی هیچ کدام را رفع نمی کند . 

تلاش نمائید در محتوای هر کاغذ فقط به صفحاتی پیوند دهید که از لحاظ محتوایی و موضوعی ارتباط نزدیکی با کاغذ مبدا داشته باشند و از لینک سازی بی انگیزه به صفحه ها دیگر تارنما جلوگیری کنید . یکی از تکنیک های رایج، لینک سازی قلم در محتوای صفحه های هست که به فیس اتوماتیک عباراتی مشخص را به صفحه ها انگیزه لینک و پیوند می کند . این تکنیک مقطع هاست که تاثیر خود را از دست داده و حتی در مواردی می تواند موجب اندک اعتبار شدن صفحه شما از حیث گوگل شود . 

تاثیر 
تعداد لینک و پیوند های بسیار در محتوای صفحه همانطور که در این تصویر بالا مشاهده می‌کنید تعداد لینک و پیوند های به کار گیری گردیده در این باکس محتوای دیجی متاع مضاعف زیاد هست و این مسئله یک عدد از مشکلات تیم سئو دیجی مال محسوب می شود زیرا در محتوایی کم، لینک و پیوند هایی دوچندان به فعالیت برده اند . در فعالیت استفاده از یک تکنیک در دو صفحه از تارنما قادر است نتایج متفاوتی داشته باشد . تصویر قبلی یک استراتژی پیوند سازی داخلی صحیح و تصویر نو نمایی از زیاده خواهی کارشناس سئو هست . 

3- 
لینک هایی که بیشتر چشم شوند ارزشمندتر هستند گوگل سعی مینماید محتوای کاغذ را همانند یک استفاده کننده آنالیز کند . کاری که به ظواهر دشوار می باشد ولی نیز حال برای ربات های گوگل ممکن گردیده می باشد . اگر فونت شما خیلی ریز باشد یا رنگ گزینش گردیده نزدیک به رنگ محتوا باشد قیمت آن لینک و پیوند کاهش می یابد . همچنین درصورتی که استفاده کننده برای مشاهده محتوا یا این که لینک و پیوند تهیدست انجام فعالیتی در کاغذ باشدتاثیر آن پیوند به مراتب کاهش خواهد یافت . 

سئو در مشهد

یک عدد از تکنیک های متداول در بین متخصص ها سئو این میباشد که لینک های موجود در محتوا را همرنگ نوشته قرار داده و تشخیص آن را برای کاربر مشقت بار می‌نمایند در حالیکه با این عمل تشخیص پیوند برای ربات های گوگل هم طاقت فرسا شده و این عمل شما از طرف ربات بعنوان نهفته کردن لینک و پیوند شناخته می گردد . پنهان کردن پیوند و متن یک عدد از تکنیک هایی است که گوگل مستقیما در راهنمای خود به آن اشاره کرده و این کار را یکی از مصداق های فریب گوگل میداند . 

بعنوان مثال ممکن میباشد برای ارایه محتوای طولانی بدون چاره به تب بندی آن شوید؛ در این شرایط بهتر است لینک های خویش را در فضایی قرار دهید که در نگاه اولیه یا این که به عبارتی تب اول برای کاربر قابل مشاهده باشد . در تصویر پایین مشاهد می‌کنید که بخش معرفی اجمالی محصول به چهره کامل در دیدرس استفاده کننده قرار داده شد و برای مشاهده محتوای آن نیازی به کلیک نمیباشد . همینطور در تب بندی زیر آن خصوصیات فنی در نگاه اول چشم می‌گردد اما برای بخش های نظرات کاربران و پرسش و پاسخ کاربر بایستی روی تب مورد حیث کلیک فرمایید . محتوایی که در نگاه نخستین قابل مشاهده است تاثیر بیشتری بر سئو شما خواهد داشت و لینک و پیوند ها هم از این قاعده مستثنی نیستند . 

  • ۹۸/۰۶/۰۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی