مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

هک 
شدن هولناک می‌باشد ؛ البته راه‌حل داراست !! 
هک شدن صدمات مضاعف سنگینی به وبسایت شما وارد میکند که اما با درست کردن آن به‌مرورزمان همه‌چیز به حالت معمولی برمی‌گردد . بعضا از هک‌ها کاملاً معین می باشند و تارنما شما دیگر همت ندارد و نام هکر با صفحه‌ای جدید در سایت شما برگزاری میگردد که همه افراد به‌سادگی این را می‌فهمند البته بخش اعظمی از هک‌ها معین نیستند و هکر کدهای مخرب خود را به‌صورت هوشمندانه به کار گیری مینماید یا آدرس اینترنتی شما را اسپم می‌نماید و بسیاری از مورد ها دیگر . 

بهترین سئو کار

راه 
های تشخیص هک شدن سایت ۱ 
– اخطار در گوگل اینترنت مستر و کمپانی هاستینگ 
نشانه 
های هک شدن سایت 
یک نوع هک جدید وجود دارد که نامش URL Injection میباشد . در این مدل هک هکر یک نقشه وبسایت نو به گوگل می دهد و آن‌ را در گوگل ایندکس می‌نماید البته با URLهای غیرواقعی و از سایت شما . شما هیچ فرقی در وبسایت خویش نمی بینید اما یک اخطار مبنی بر اضافه شدن یک نفر دیگر در گوگل اینترنت مستر برای شما فرستاده می‌شود . همچنین به برهان آمار بالای راز زدن گوگل به سایت شما ( Crawl Rate ) ممکن می‌باشد از هاستینگ خویش اخطار مصرف بیش‌ازحد منابع را دریافت نمایید . 

۲ 
– کاهش ناگهانی ترافیک سایت 
نماد 
هک شدن سایت 
درصورتی که متوجه کاهش ناگهانی ترافیک سایت خویش شدید می‌تواند یکی از نشانه‌های هک شدن تارنما شما باشد . اکثری از نرم‌افزارهای مخرب وجود دارا هستند که ترافیک وبسایت شما روی وب سایت دیگری ریدایرکت می کنند که همین فرمان باعث از دست رفتن ترافیک وبسایت شما خواهد شد . 

اما گوگل به دلیل هک شدن وبسایت هم ممکن میباشد اخطاری به بازدیدکنندگان بدهد که ” این وب سایت ممکن است امنیت شما‌را به خطر بی اندازد ” به همین عامل بازدیدکنندگان وارد تارنما شما نمیشوند . 

برای 
محاسبه امن بودن تارنما خویش به وسیله گوگل از لینک ذیل مبادرت کنید : 
آزمایش 
امنیت سایت 
۳ 
– اضافه شدن پیوند به وبسایت شما 
به چه شکل 
بفهمیم سایت هک شده است 
در بعضی‌اوقات هکرها در وبسایت شما بک بدور قرار می دهند تا بتوانند در هر زمان به فایلها و دیتابیس شما واردشده و تغییرات اضطراری را انجام دهند . 

بعضی‌اوقات هکرها لینک و پیوند به سایت‌های اسپم را در تارنما شما قرار می دهند ( مخصوصاً در فوتر ) که شما با منزه کردن آن ها نمی‌توانید از برنگشتن آن ها اطمینان حاصل فرمائید زیرا ممکن هست با به کار گیری از بک بدور دوباره آن‌ها را در سایت شما قرار دهند . 

براین اساس یک عدد از نشانه های هک شدن تارنما دادن لینک و پیوند به تارنما های ناشناس است . 

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی