مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

قبلی 
از کاوش درباره خلل ها خویش این مقاله بخوانید تا همه آن ها حل شود !! 
اکثر کسانیکه سایت وردپرسی خط مش اندازی میکنند عموما به مشکلاتی شبیه بازخورد می کنند که به سادگی در این مطلب به پاسخ آن‌ها خواهید رسید . برخی از معضلات به عامل توضیحات بسیار لینک و پیوند مطلب تخصصی درباره آن ها داده شده هست که میتواندی آنها را مطالعه نمائید . 

سئو در مشهد

سوالات 
پرتکرار در وردپرس فعال‌سازی 
وب سایت با وردپرس چقدر هزینه داراست ؟ 
هزینه 
روش اندازی سایت 
خویش وردپرس بدون‌پول است و شما باید هزینه دامنه و هاست را به‌صورت سالیانه پرداخت فرمائید . دامنه از ۶۰۰۰ تومان تا ۴۰۰۰۰ تومان قیمت دارااست ( ir . و com . ) . هاست هم از سالی ۳۰ هزار تومان به بالا هست . البته ۱ قالب هم نیاز دارید که قیمت آن تحت ۱۰۰ هزار تومان هست ، یعنی شما با صرف هزینه‌ای حدود ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت سالیانه صاحب یک وبسایت می شوید . 

به چه شکل 
از وبسایت پول دربیآوریم ؟ 
پول 
در آوردن از سایت 
شیوه های زیادی برای پول درآوردن از تارنما وجود داراست . شما می توانید وب سایت پر بازدید راه اندازی فرمائید و از تبلیغات آن کسب درآمد فرمائید یا این که وب‌سایت فروشگاهی فعال سازی نمائید . 
دیگر شیوه های درآمدزایی : 
فروش 
محتوای پولی دوره‌های 
آموزشی تولید 
محتوای تبلیغات و . . 
می توانیم 
وب سایت وردپرسی فارغ از داشتن وبلاگ فعال‌ساز‌ی کنیم ؟ 
وردپرس 
فارغ از وبلاگ 

بدون حالت بلاگ یعنی فارغ از گذاشتن پست ) 
آری قطعاً . بسیاری از سایت‌های بیزینسی در وردپرس می باشند که بلاگ هم ندارند . مدیر محتوای وردپرس دوچندان انعطاف‌پذیر بوده و امکان راه اندازی هرگونه سایتی را دارد . 

اما از کار پرت کردن نصیب وبلاگ کار جالبی نمیباشد زیرا شما می توانید با تولید محتوای خوب یوزرها و مشتریان زیادی را به سمت خویش جذب فرمائید . 

چه‌گونه 
در وردپرس افزونه ( افزونه ) نصب کنیم ؟ 
نصب 
افزونه در وردپرس 
پلاگین ها مثل نرم‌افزارهای تلفن همراه می‌باشند . پلاگین های به شما اذن می دهند که امکانات جدیدی را به وبسایت خویش اضافه فرمایید . امکاناتی مثل : فرم تماس ، گالری عکس و بسیاری مواد دیگر . 

برای نصب پلاگین به نصیب افزونه‌ها آنگاه روی ” اضافه کردن ” کلیک فرمائید . در قاب کاوش ؛ افزونه موردنظر خود را جستجو کنید و سپس روی نصب کلیک نمائید . آن‌گاه از نصب کردن روی راه اندازی کلیک نمایید . 

همچنین می توانید افزونه ها را نیز از کامپیوتر خود بارگزاری و نصب نمایید . برای این کار به نصیب افزونه ها رفته و روی ” بارگزاری ” کلیک نمائید و افزونه موردنظر را با فرمت zip . تعیین نمائید . بعد از آپلود روی ” نصب ” کلیک فرمایید . 

چرا 
گزینه افزونه‌ها در منوی وبسایت وجود ندارد ؟ 
محدودیت 
های وردپرس 
در صورتیکه پوشه نصبی وردپرس خویش را از تارنما wordpress .com دانلود و نصب‌کرده‌اید به استدلال محدودیت‌های اعمال‌شده شما نمی‌توانید بعضا از کارها را انجام دهید . برای تصحیح این مورد شما می بایست فایل نصبی خود را از wordpress .org دانلود و نصب نمایید . 

چه 
افزونه‌هایی می بایست در وردپرس خویش نصب کنیم ؟ 
پلاگین 
های پرکاربرد وردپرس 
در حال حاضر حدود ۵۴۰۰۰ پلاگین به‌صورت مجانی مو جود میباشند . ولی همگی آنها خوب نیستند البته شما بایستی نسبت به نیاز خویش آن‌ها را نصب و استفاده کنید . در هنگام نصب مدام به تاریخ به‌روزرسانی افزونه و همینطور هماهنگ بودن افزونه با ورژن وردپرس خویش اطمینان حاصل کنید . مدام از افزونه های معروف و با نصب بالا استعمال فرمائید . 

فقط از افزونه های مو جود در وب سایت wordpress .org را نصب و به کارگیری کنید . 

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی