مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

یادگرفتن 
ثبت سایت در Google Webmaster Tools گوگل وبمستر تولز یادگرفتن 
وبمستر تولز شنبه 
۱۳ آبان ۱۳۹۶ نمره یوزرها : 3 .86 
از 

ثبت وبسایت در وبمستر تولز گوگل Google Webmaster Tools برای با صرفه سازی سایت، مضاعف اساسی بوده و شما را در باصرفه سازی وب سایت برای گوگل امداد متعددی میکند، به امداد گوگل وبمستر تولز (GWT) که نام نو آن کنسول جست و جوی گوگل Google search console می باشد می‌توانید مشکل ها تارنما خود را مشاهده کنید، پیکربندی متعددی انجام دهید، و پیشنهاداتی را جهت بهبود حالت تارنما خود دریافت کنید . 

برای تصویب سایت در گوگل وبمستر تولز، مقدمه یک اکانت در Gmail ایجاد نمائید بعد به Google Webmaster Tools مراجعه فرمایید و روی آیتم Add a Site که به رنگ قرمز رنگ مشخص و معلوم گردیده است کلیک کنید، آدرس تارنما موضوع حیث را وارد ساخته و روی Continue کلیک نمایید . در ورقه بعدی شما باید مالکیت یا این که Ownership خود را ثابت سازید . این فعالیت منش های مختلفی داراست اما گوگل بخاطر راحتی و آسانی پیشنهاد می نماید از رویکرد HTML File Upload مالکیت وبسایت خویش را اثبات سازید . HTML File Upload بسیار سهل بوده و روش فعالیت آن طوریست که شما یک فایل اچ تی ام ال را از گوگل وبمستر تولز دانلود می کنید و در ریشه (Root) وب سایت خود آپلود میکنید، آنگاه روی مورد Verify کلیک میکنید تا وب سایت شما در GWT ثبت شود . 

سئو در مشهد

تصویب 
وب سایت در Google Webmaster Tools 
نکته : آن گاه Verify شدن سایت، فایل اچ تی ام ال که آپلود نموده اید را حذف نکنید، زیرا مدتی سپس وبسایت شما از حالت Verify بیرون می‌شود . 

در این خط مش همانطوری که در تصویر میبینید کافی است روی پیوند آبی رنگ در خط شماره 1 کلیک راست کرده و save file را بزنیم و بعد فایلی که ذخیره شده را به فایل مهم هاست (همان فولدری که فولدر index در آن قرار دارد) انتقال بدهیم و آنگاه دکمه verify را در وبمستر بزنیم و به راحتی وب سایت را وریفای کنیم . 

روشهای دیگری هم برای وریفای کردن دامنه وجود دارااست از گزاره این که یک کد را به هدر تارنما بیش تر کنیم یا این که تغییراتی در DNS دامنه تولید کنیم ولی معمولا این روشها با اشتباهاتی مواجه میشوند و استفاده کننده را سردرگم می‌کنند و به همین دلیل سفارش می شود مطلقا از منش آپلود فولدر html استفاده شود . 

نکته 
بسیار مهم : می بایست تمامی حالتهای دامنه را در گوگل تصویب کنید برای مثال : http://www .site .com 
http://site .com 
https://www .site .com 
https://site .com 

چون هر کدام از اینها از رویت کرد گوگل یک تارنما غیروابسته هستند و به همین برهان می بایست تمامی وضعیت ها در گوگل تصویب فرمائید و بعد با همان آدرسی که وب سایت شما به کاربر سناریو داده میگردد به عنوان حساب اصلی شغل های نظارتی و کنترلی وب سایت را انجام بدهید . 

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • ati alipour

نظرات (۱)

بی نظیرید بهتون تبریک میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی