مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چه‌طور 
تارنما در گوگل ثبت کنیم اول از تمامی این نکته را یاد‌آوری بدیم که ثبت سایت در گوگل دیگر لازم نمی‌باشد . در قبل اینترنت مستران به موتورهای جست و جو درخواست می دادند که وبسایت های آن ها را تحلیل کند، اما در درحال حاضر حاضر به دلیل توان آن ها دیگر ضروری به این کار نمی باشد . 

سئو در مشهد
پس این مقاله چه چیزی را محاسبه می کند؟ 
چه طور به گوگل وبمستر وصل شوم؟ این مقاله به تصویب وب سایت در گوگل وبمستر تولز می پردازد، ابزاری که برای ارتباط خوب تر با گوگل ضروری هست . در این مطلب تمامی منش های شیوه اتصال اینترنت مستر به سایت توضیح داده گردیده است، سفارش می کنم حتما این راه و روش ها را مطالعه فرمایید . 

تصویب 
تارنما در گوگل وبمستر چرا ؟ زمانی 
شما نام شرکتی را برای اولین توشه می شنوید که هیچ اطلاعاتی از آن ندارید، اولین کاری که می کنید، چیست؟ یا زمانی می خواهید دوربین عکاسی بخرید، اولین قدم شما آیا جمع آوری اطلاعات و نظارت نقد و آنالیز ها کالاها در وب نیست؟ به چه روشی این داده ها را بدست می آورید؟ با سرچ در گوگل 
خب پس شما نیز می خواهید سایت خودتان را در گوگل ثبت نمایید و از شیوه سئو وبسایت به صفحه نخستین گوگل بیایید و فروش سایت شما بخش اعظم شود . 

دو 
یاد‌آوری در اول راه این راهنما برای یک وب سایت نو فعالیت می باشد و در‌صورتی‌که می توانید هر روز به صورت منظم یک سری ساعت برای وبسایت وقت بذارید و می خواهید تجربه کسب کنید– یادگرفتن های سئو تارنما نباتک در خصوص سئو تارنما می تواند به شما در این رویه مضاعف یاری نماید . این فراگیری های سئو دربرگیرنده پادکست های آموزشی سئو و ویدیوهای فراگیری سئو و همچنین مقالات گوناگون می باشد . 
اما درصورتی که می خواهید که سایت شما صفحه نخستین گوگل باشد و خودتان صاحب و مالک کسب و عمل خود هستید، توصیه نباتک واگذاری این فعالیت به یک متخصص سئو می‌باشد . شخصی که تخصص اصلیش همین میباشد . برای مشورت کردن سئو به این صفحه نباتک مراجعه نمایید . 
با این اکنون تمام مقاله ها آموزشی در دسترس شما میباشد و در هر بخش می توانید مانند سایر دوستان سئوالات خودتان را مطرح نمائید و به طبع به تمام سئوالات پاسخ داده خواهد شد . 

و 
البته ادامه مقاله ثبت سایت در گوگل و ابزار واجب گوگل اینترنت مستر تولز 
گوگل 
وب مستر تولز چیست ثبت سایت در گوگل مستمند به کار گیری از اینترنت مستر تولز است . اما اینترنت مستر تولز جیست؟ اینترنت مستر تولز ( نام جدید آن= سرچ کنسول ) یک ابزار ارائه گردیده مجانی بوسیله گوگل برای اینترنت مستران تارنما می‌باشد . با ابزار گوگل اینترنت مستر تولز شما می توانید متوجه شوید که گوگل سایت شما را چه‌طور می بیند . برای مثال چه صفحاتی از وب سایت در درون گوگل می باشند ( ایندکس گردیده اند) – جلوی چه صفحاتی برای ایندکس شدن گرفته گردیده است و وب سایت شما روزانه چقدر بازدید طبیعی دارید و …… . 

. به کارگیری از گوگل اینترنت مستر تولز برای وبسایت ها واجب می باشد، زیرا صرفا رویکرد ارتباطی شما با گوگل از شیوه پنل همین ابزار می باشد . خطاهای تارنما نظیر خطای سرور سایت، خطای ۴۰۴ و هک شدن تارنما و ریسپانسیو نبودن وب سایت در تلفن همراه یا این که دسکتاپ،… توسط وبمستر تولز به شما داده می شود . پس یادگیری گوگل وب مستر تولز و به کارگیری از آن برای بهبود سئو و ارتقا بازدید وبسایت دوچندان اثر گذار می باشد . 

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی