مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

لود تراز ای صفحه های در وردپرس سبب میشه تا محتوای مختلفی که در صفحه ها خودتون دارید به صورت مرحله‌ای لود شوند و همین قضیه مزیتی که داره اینه که تا زمانی که کاربر به اون بخش از کاغذ مراجعه نکرده باشه یا این که به عبارت دیگه اسکرول نکرده باشه اون محتوا بارگذاری نخواهد شد . به این ترتیب این مورد بر روی سرعت وب سایت شما تاثیر میزاره و منجر میشه تا صفحات بهتر بارگذاری گردیده و بخش‌هایی که استفاده کننده اصلا بهشون مراجعه نمیکنه بار گذاری نشوند .

سئو در مشهد

دراین فراگیری از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی دو پلاگین کاربردی بپردازم که با به کار گیری از این دو پلاگین کارکشته می باشید تا قابلیت بارگذاری مرحله ای تصاویر در وردپرس و بارگذاری سطح نظرها را در وردپرس فراهم کنید تا وقتی که کاربری که در برگه متن قرار داره اسکرول یا کلیکی انجام نداده این بخش از دو گونه محتوا در صفحه ها اینترنت لود و بارگزاری نشوند . پس در صورتی‌که شما هم به دنبال افزایش سرعت وبسایت خودتون می باشید تا آخر با ما یار باشید .

یادگرفتن
لود مرحله ای تصاویر و نظرات در وردپرس رسانه‌هایی مثل تصاویر بخشی از بیشتری استفاده‌های ما در نوشته ها می باشند و از طرفی دیگه حجمی که این رسانه‌ها در صفحه ها دارااست به نسبت بقیه فایل‌های تارنما بیشتره و ایده ها هم به همین شکل به عامل به کارگیری از تصاویر آواتار و استفاده‌ای که این روزها یوزرها از اموجی و شکلک در وردپرس دارند و روز به روز تعداد به کار گیری کنندگانش بخش اعظم هم میشه پس بایستی کاری کرد که زمانی به این نوع محتواها بعضی یوزرها نیازی ندارند در صفحه ها نمایش داده نشوند مگر تا زمانی که استفاده کننده خودش بخواد که این صفحه های بار گذاری شوند .

بارگذاری
مرحله‌ای تصاویر در وردپرس افزونه بارگذاری مرحله ای تصاویر در وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام BJ Lazy Load در مخزن وردپرس به تصویب رسیده و تا به امروز غالب شده بیش از 60 .000 نصب فعال و کسب امتیاز 4 .2 را ازآن خودش بکنه که با به کارگیری از این افزونه قوی میباشید تا قابلیت بار گذاری تراز یا همون لود تنبل تصاویر را در وردپرس آماده کنید . برای به کارگیری از این افزونه مقدمه روی دکمه تحت کلیک نمائید تا به ورقه پلاگین در مخزن وردپرس سوق‌دهی گردیده و بعد با استعمال از فراگیری طرز نصب و کار کردن با پلاگین ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی پلاگین در وب سایت خودتون بکنید .


دانلود پلاگین BJ Lazy Load آنگاه از نصب و فعال سازی افزونه شبیه تصویر پایین منویی با عنوان BJ Lazy Load در بخش تنظیمات پیشخوان وب سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد . روی این منو کلیک نمائید تا به کاغذ تنظیمات پلاگین هدایت گردید .

بار گذاری
تراز ای صفحه ها در وردپرس | لود تراز ای تصاویر و نظرها در وردپرس
Apply to content: با فعال کردن این آیتم لود سطح ای تصاویر روی عکس هایی که در محتوای نوشته قرار داره اعمال خواهد شد .

Apply to text widgets: با فعال کردن این آیتم تصاویری که در ابزارک متنی وردپرس ازشون به کارگیری میکنید به رخ تراز ای بار گذاری خواهند شد .

Apply to post thumbnails: با فعال کردن این آیتم بار گذاری سطح روی تصاویر شاخص اعمال میشه و در سود تصاویر شاخص نوشته که در ورقه اصلی، صفحات آرشیو، ورقه دسته‌بندی، برگه برچسب و… نمایش داده میشوند هم به فیس مرحله ای بار گذاری خواهند شد .

Apply to gravatars: با فعال کردن این گزینه لود مرحله ای تصاویر برای تصاویر گراواتار نیز اعمال گردیده و در هر بخش از وبسایت که تصویر پروفایل نویسنده و کاربرانی که در اون متن نظری ارسال کردند نمایش داده بشه تا وقتی که به اون بخش اسکرول نشده تصویر بارگذاری نخواهد شد .

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • ati alipour

نظرات (۱)

  • اندروید 30تی
  • سلام👋

    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید 

    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید.

    دنبال = دنبال ح

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی