مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


به کار گیری روز افزون از وب و فضای مجازی و ارتقاء بیشمار تعداد صفحه های آیتم استعمال، سبب گردیده راهکارهای ویژه و متفاوتی برای تسهیل به کار گیری از وب و فضای مجازی اندیشیده شود.

یکی‌از راهکارهای جدیدی که گوگل در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد ابزاری به اسم پروژه AMP بود که برای استعمال شل خیس از صفحه ها اینترنت توسط تلفن همراه همدم پباده سازی شده‌است.به دنبال تماما با پروژه AMP و خصوصیت های آن طولانی تر آشنا می شویم.

سئو در مشهد

AMP چه است
فهرست محتوای این نوشته‌ی علمی    
پروژه AMP دقیقا چه کاری انجام می‌دهد:
ضرورت استعمال از پروژه AMP :
به چه شکل وب سایت خویش را طبق پروژه AMP با صرفه سازی کنیم؟
کاستی های پروژه AMP و طریق غیر فعال کردن آن:
پروژه AMP دقیقا چه کاری انجام می‌دهد:
بار گذاری شدن بخش اعظمی از صفحه ها سنگین اینترنتی در موبایل بسیار وقتگیر میباشد و حتی بخش اعظمی از صفحه های تماما بار گذاری نمی‌شوند.پروژه AMP به برنامه نویسان این قابلیت را میدهد که صفحه های HTML با حجم نادر ساخت نمایند.در‌این شیوه برنامه نویسان اینترنت اکثری از عناصری که سبب نماید شدن سرعت بارگذاری صفحه های در وب میشوند را حذف میکنند.

ولی پروژه AMP را نمی قدرت در تمام تگ ها بهره مند شد بلکه استعمال از آن فقط در تگ های خاصی از HTML مجاز هست.این پروژه در بالا بوسیله گوگل و توئیتر آیتم استعمال قرار گرفت البته درحال حاضر موسسه ها وسیع فناوری اینترنت مانند لینکدین، اپل ، پینترست یا این که وردپرس از آن به کارگیری می نمایند.

ضرورت به کارگیری از پروژه AMP :
سال‌ها می باشد که استعمال از موبایل های هوشمند برای اتصال به وب و ورود به صفحه های اینترنت از به کارگیری از لپ تاپ و کامپیوتر پیشی گرفته می باشد.علت این دستور نیز به طور کامل مشخص و معلوم می‌باشد چون شما در هر دوران و مکانی که به وب دسترسی داشته باشید تلفن همراه تلفنتان همراهتان می‌باشد و از آن برای ورود به دنیای پهناور وب به کار گیری می‌کنید.

نکته جالبی که بایستی برای شما بازگو کنم آن می باشد که با داشتن وب مالامال سرعت صرفا سه ثانیه ارتفاع می‌کشد که صفحه های متفاوت در موبایل های هوشمند لود شوند البته در همین سه ثانیه اشخاص متعددی برگه می بندند.

در حالیکه استعمال از پروژه AMP این زمانه را تا یک ششم کاهش میدهد و سرعت بارگذاری شدن وب سایت شمارا ۶ برابر بیش تر می‌کند.به این ترتیب استعمال از پروژه AMP به حالت چشمگیری سبب ارتقاء تماشا از وبسایت شما میگردد و یوزرها معدود شکیبایی نیز در کوتاهترین زمانه ممکن میتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا نمایند.از سال تکثیر پروژه AMP تا کنون بالغ بر ۲۵ میلیون تارنما متفاوت از این قابلیت برای ارتقاء سرعت خویش به کارگیری کرده اند.

این تعداد به طریق روزشمار و حتی ساعتی در حالا ارتقا و تغییر‌و تحول میباشد براین اساس در شرایطی‌که شما نیز یک تارنما دارید که قصد ارتقا تماشا و ترافیک آن را دارید مسلما به کار گیری از پروژه AMP یکی‌از راهکارهای مهم و کاربردی می‌باشد.

مطالعات متفاوت تاثیر به کار گیری از پروژه AMP نشان می‌دهد که علاوه بر ارتقا سرعت بار گذاری وبسایت، صفحاتی که از AMP به کارگیری کرده اند، در درجه های بالاتری نسبت به بقیه وبسایت ها قرار میگیرند.حاصل نظرسنجی ها و پژوهش ها نیز نشان می‌دهد به کارگیری از پروژه AMP در وبسایت های فروشگاهی نیز واحد سنجش فروش و فایده را تا ۲۰ درصد ارتقاء خواهد بخشید.
 

  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی