مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


۱۷.دسترسی به رسانه‌ها برای بهبود سئوی آف پیج تارنما
دسترسی به خبرنگاران و پیشنهاد‌های آنها یکی‌از دیگر از راه و روش‌هایی میباشد که به شما در بهبود سئو بیرون از وبسایت امداد مینماید.

بهترین سئو کار

بعضی وبسایت‌ها به صورت یگانه برای این خواسته تشکیل شده‌اند. شما می توانید از روش این تارنما‌ها به مجله نگاران مسئله خاصی را ارسال نمایید و از آنها درباره با آن قضیه درخواست امداد فرمائید. در‌حالتی که عمل آنها با تخصص شما دارای ارتباط باشد می توانید از آنان برای پیوند‌دهی به وب سایت خویش درخواست نمائید.

۱۸.تمرکز برروی محتوای مخصوص
محتوای دیدنی مدام محتوایی می باشد که غیرمنتظره باشد. بدین ترتیب نگران نباشید که یک سری قطعه جوک در محتوای وبسایت خویش تولید نمائید. محتوایی که سبب ساخت احساسات در مخاطبان شود به احتمال زیاد از روش آن ها به اشتراک نهاده میشود.

۱۹.تولید تصاویر
در صورتی شما بضاعت تولید تصویر با کیفیت خوب را دارید (به خصوص اینفوگرافیک)، صد رد صد می بایست این فعالیت را برای بهبود سئو بیرون از وب سایت خویش انجام دهید. خیر صرفا چرا‌که تصاویر به‌سرعت قابل انتقال می‌باشند، بلکه به این دلیل‌که 74 درصد از بازاریابان کانال‌های اجتماعی از این طرز استعمال می نمایند که‌این رقم از وب لاگ‌ها که 68 درصد می باشد و ویدیوها که 60 درصد میباشد بیش تر است که سبب به پیروزی وبسایت شما و لینک و پیوند‌دهی بیش تر خواهد شد.

تلاش نمایید تصاویر خویش را باصرفه‌سازی نمایید. بنابراین زمانکه فردی تصویر شما‌را به اشتراک میگذارد لینک و پیوند شما نیز در کاغذ‌ای که تصویر در آن مندرج قرار خواهد گرفت.

۲۰.ارائه تخصص خویش به دانش گاه‌ها
سئوی آف پیج - ارائه تخصص خویش به دانش کده‌ها

اضافه دقت گوگل به پیوند‌های کیفیت خوب و دارای اعتبار هست. به همین ادله هست که همگی پیرو ساخت چنین پیوند‌هایی می باشند. لینک و پیوند‌های علمی و آکادمیک برای ارتقاء درجه شما بسیار عالی می باشد.

برای این خواسته از تخصص خویش را به دانش کده‌ها و دانش گاه‌ها بفرستید. پیرو هر برنامه‌ای که با کسب‌وکار یا این که صنعت شما دارای ارتباط می‌باشد باشید و عملکرد نمایید منابع مرجعی مفیدی برای آن ارائه دهید.

۲۱.باز بینی لینک و پیوند‌های شکسته در بقیه وب سایت‌ها
استراتژی لینک و پیوند‌های شکسته بدین چهره عمل مینماید که شما پیوند‌ها را در یک وبسایت دیگر باز بینی و آنان را تجزیه و بررسی می کنید، لینک و پیوند‌های شکسته را پیدا میکنید و با صاحب و مالک وب سایت دمورد آنها تماس میگیرد. برای اخذ مزایای این استراتژی خودتان را مهیا فرمایید که کس دیگری هم لینک و پیوند‌های حاد وبسایت شمارا پیدا نماید. بدین ترتیب زمانی که شما با مالک وبسایت تمام برقرار میکنید میتوانید لینک و پیوند‌های شکسته او‌را با مقاله‌ها خویش جایگزین نمائید. یا این که به آسانی بخواهید که لینک و پیوند‌های شما‌را جایگزین پیوند‌های شکسته خویش نمایند.

ولی چرا این استراتژی فعالیت می کند؟ از آنجایی که هیچکس لینک و پیوند‌های وخیم را دوست ندارد و این لینک و پیوند‌های وخیم سبب تلف کردن مشتریان بالقوه یک وب سایت میگردد این استراتژی بسیار فعالیت آمد هست.

درواقع شما به آن ها امداد کرده‌اید تا پیوند‌های حاد خویش را بیابند و اقبال بیشتری دارید تا آنان نیز به شما امداد نمایند.

۲۲.ساخت پست‌های راهنمای اصلی و مطالعات
یک پست رانما، تحقیقاتی یا این که یک محاسبه لیست میتواند یک راه و روش عالی برای تولید پیوند‌های برگشتی باشد. در‌حالتی که محتوای شما اصلی و دارای ارتباط می باشد اضافه احتمال داراست که لینک و پیوند‌هایی را از این طرز اخذ فرمائید چراکه وب اکنون بدین محتوا نیاز داراست.

به این ترتیب در صورتی شما یک تحقیق صحیح با داده‌های اصلی انجام دهید مطمئنا بلاگ‌نویسان و نویسندگان از آن به کارگیری کرده و به آن لینک و پیوند خواهند اعطا کرد. این بدان مضمون‌ می‌باشد که اساسا آنها مجبورند که به مطالعات اصلی و ارشاد‌های شما لینک و پیوند دهند.

این عمل لزوما به معنای یک تحقیق وسیع و یک توشه وسیع برای شما وجود ندارد، بلکه میتوانید این فعالیت را با نظرسنجی‌ها و عده‌آوری داده ها ظریف نیز انجام دهید.

۲۳.ساخت یک اتفاق افتاد
تولید یک اتفاق افتاد یا این که یک کادو وسیع می‌اقتدار یک راه و روش عالی برای جلب حیث مطبوعات به کسب‌وکار شما باشد. شما می بایست برای این فعالیت داده ها این روی داد را در وبسایت خویش قرار دهید. این فعالیت همینطور یک راه و روش عالی برای تولید لینک و پیوند‌ها به ورقه روی داد شما میباشد.

۲۴. تایپ کردن رضایت‌طومار
این یک خط مش بسیار بی آلایش میباشد. کافی میباشد یک رضایت‌طومار برای یک متاع شبیه بنویسید تا بتوانید به آسانی از این طرز لینک و پیوند بگیرید. چون آنها دوست دارا‌هستند که سایرافراد نیز رضایت شما‌را از تولید ها آن ها ببینند و بدین ترتیب به اینترنت‌تارنما شما لینک و پیوند خواهند اعطا کرد.
 

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی